۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

::لـیـمـو میـ گهـ:: نامه‌ای به سردبیر تایم

 
 

Sent to you by Terme via Google Reader:

 
 

via منبرنت by admin on 4/17/10

جناب آقای ریچارد استنگل
سردبیر محترم مجله تایم
سلام
ابتکار مجله شما در معرفی چهره‌های سال همواره مورد توجه بسیاری از مخاطبان و اهالی فرهنگ و سیاست بوده‌است.امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته این اقدام براساس روند تعریف شده آغاز شد.
در بین لیست اولیه نام سه‌تن از فعالان سیاسی ایران نیز به چشم می‌خورد.باتوجه به این موضوع بیان چند نکته ضروری به نظر می‌رسد.
۱- واکنش عجیب شما به هنگام مشاهده ارتقای ناگهانی و چند روزه یکی از کاندیداها از رتبه ۱۶۰ به رتبه نخست را کاملا درک می‌کنم.شاید تاکنون با چنین اتفاقی مواجه نشده‌اید و طبیعی است در همان لحظه نخست مطمئن شده‌باشید که به صورت غیر عادی یا بهتر بگوئیم غیراخلاقی و در یک کلام تقلب، این اتفاق افتاده است.
جهت اطلاع عرض کنم که مردم هوشمند و باشرافت ایران هیچ گاه چنین کاری را انجام نداده اند.متاسفانه جمع بسیار کوچکی در اینترنت وجود دارد که خود را عقل کل دانسته و بارها و بارها آبروی کشور عزیزمان را برده‌اند.لابد در کشور شما هم چنین گرو‌ه هائی وجود دارد که شما با نگاه مریض یا مجرمانه به آنها نگاه می کنید.!
۲- با کمال شرمندگی از شما و همه اعضا و حتی بازدید‌کنندگان صفحه نظرسنجی تایم بخاطر الفاظ بسیار رکیک و دور از ادب همان گروه اندک عذرخواهی می‌کنم.به‌هرحال مجبوریم تاوان این هموطنان را پس دهیم.این گروه در بقیه سایت‌های اینترنتی و حتی شبکه‌های اجتماعی رکیک‌ترین فحاشی‌ها را نسبت به هرکسی که مخالف نظرشان است روا داشته‌اند و آبروی کشور عزیزمان را برده‌اند.به اعتقاد بسیاری از روان‌شناسان این کارها نتیجه …
۳- در روز‌های آینده شما درباره انتخاب چهره برتر سال تصمیم خواهید گرفت.اگرچه تنها یکی از مولفه‌های انتخاب، نتیجه نظرسنجی اینترنتی است  و سایر معیارها هم وجود دارد.جهت اطلاع عرض کنم  درصوتی که شخص مورد حمایت این گروه انتخاب نشود در قالب پیام‌های اینترنتی خواهر و مادرشما و هرآن‌کسی که به نوعی با مجله تایم ارتباط دارد …… خواهد شد.حتی ممکن است سابقه ده‌ها ساله این مجله زیرسوال رفته و همه مطالب منتشر شده این مجله دروغ نامیده شود.
من به عنوان یک ایرانی نسبت به همه اتفاقات بدی که در این چند روز در سایت شما توسط این عده پیش آمده و اتفاقاتی که ممکن است در آینده رخ دهد عذر می‌خواهم.

باتشکر
احمد نجمی
یک ایرانی
 


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
دریافتـ اینـ پیامـ بدلیلـ اینکهـ شما یکیـ از بهترینـ اعضایـ شناختهـ شدهـ در گروهـ لـــــــیـــــــمــــــو هستید.
 
برایـ دیدنـ از گروهـ :
http://groups.google.com/group/lymoo
http://groups.google.com/group/lymoo
http://groups.google.com/group/lymoo
 
 
ساده ترینـ راهـ برایـ گذاشتنـ یکـ مطلبـ و فرستادنـ آنـ برایـ همهـ ، استفادهـ از لینکـ زیر استـ:
http://groups.google.com/group/lymoo/post
 
یا می توانید پستـ خود را به آدرسـ زیر بفرستید :
(اینـ بهترهـ)
lymoo@googlegroups.com
 
 
وبسایتـ عمومیـ :
http://www.lymoo.wordpress.com
 
 
my mail: mj.shadmehr@gmail.com
 
 
 
برایـ سایر گزینهـ ها ، بهـ اینـ گروهـ مراجعهـ کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
 
با تشکر:
مـــدیــریــتــــ گروهـــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر