۱۳۸۹ فروردین ۲۱, شنبه

سخنان احمدی نژاد و پاسخ اوباما

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا حملات لفظی اخیر احمدی‌نژاد علیه خود را "توهین آمیز" خواند، اما از پاسخ دادن به آن خودداری کرد
 
 
 
آقای اوباما که روز جمعه ۲۰ فروردین (۹ آوریل) با برنامه "صبح به خیر آمریکا" از شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز گفت و گو می کرد، با این سئوال مواجه شد که در مقابل حملات شخصی محمود احمدی نژاد چه پاسخی دارد؟ مجری برنامه، ترجمه انگلیسی آن بخش از سخنان اخیر احمدی نژاد را عینا برای آقای اوباما نقل کرد که او در آن شبیه به گاوچران ها و شخصی آماتور و بی تجربه توصیف می شد که باید صبر کند تا عرقش خشک شود و تجربه پیدا کند. آقای اوباما در پاسخ گفت که احمدی‌نژاد به گفتن سخنان "غیر سازنده و بسیار توهین آمیز" معروف است، بنابراین او این حرف ها را جدی نمی گیرد.
 
 
 
سخنان مورد اشاره را احمدی نژاد روز چهارشنبه و در واکنش به اعلام استراتژی جدید آمریکا در مورد استفاده از سلاح های اتمی ایراد کرده بود. بر اساس این استراتژی، آقای اوباما اعلام کرده بود که آمریکا هرگز از بمب اتمی علیه کشورهایی که قدرت اتمی نیستند و به پیمان ان پی تی پایبندند، استفاده نخواهد کرد، اما ایران و کره شمالی را از این امر مستثنی دانست.
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر