۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

خیلی خیلی مدیون رادیو گلها و آفریننده اش هستم

با سلام به رادیو گلها. من حدودا کمتر از یکهفته است که رادیو گلها رو کشف کردم و این رو مدیون این جعبه جادو هستم که به من امکان داد تا دنبال هویتم و ریشه هایم ( اگر دارم ) بگردم در این میان نه تنها متوجه شدم چه خوشبختم که این پیوند نا گسستنی را با موسیقی ایران دارم بلکه آموختم که بله ریشه دارم و آن هم چه محکم و پابرجا. البته از اجداد خونی ام صحبت نمیکنم و منظورم ربط ژنتیکی با کسانی که میشناسم نیست  بلکه منظورم نژاد ایرانی ام است . من بخش بزرگ هویتم را بوسیله رادیو گلها پیدا کردم . آنقدر عطش داشتم که 4 روز گذشته را مرخصی گرفتم و با رادیو گلها رفع تشنگی کردم. شاید این حس تمام کسانی باشد که سی و اندکی است که از ایران به دورند و این اپیدمی فقط در بین کسانی از این قبیل است به هرحال هرچه هست واقعیت من است که سی سال است که گم شده ام و با کلیک کردن دو کلید روی صفحه کامپیوتر برای چند وقتی فراموش میکنم که گم شده ام و این یادداشت برای همه شماست که بگویم خیلی خیلی متشکرم و سپاس گذارم و چه خوشبختم من که توانایی یکی شدن با شوشتری و افشاری را دارم و میتوانم در نوای کمانچه داروغه غرق شوم و با صدای آقای خوانساری به نوجوانی ام برگردم هرچند کوتاه. راهتان برقرار و موسیقی و ادبیاتمان جاودان باد
با احترام
سیما اشرفی نیا
ونکوور - کانادا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر