۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

میدانستید آیا؟

آیا مي دانستيد

 

 

 

 

 

 


- اگر 18 سال و 7 ماه و 6 روز مدام فریاد بکشی برای گرم کردن یک استکان چای
سرد انرژی تولید می کنی؟

(ارزش امتحان کردن نداره) 
 

 

 


- اگر به مدت 16 سال و 9 ماه بدون توقف بگوزین، گاز کافی برای یک بمب اتم
تولید میکنی؟
(حق طبیعی ماست.. باید روش فکر کنم)

 


 
- قلب انسان چنان فشاری موقع رساندن خون به بدن تولید میکند که می تواند تا
40،914 سانتیمتر فوران کند
(یا ابالفضل) 
 

 

 


- لحظه ارضای جنسی یک خوک تا 30 دقیقه طول میکشد
(ای کاش من هم یک خوک بودم !!) 
 

 

 


- یک سوسک میتواند تا 19 روز بدون سر زندگی کند
(اوف)
(هنوز به فکر خوک هستم)

 


 
- اگر سرت را محکم به دیوار بکوبی 150 کالری در ساعت را آب میکنی
(هرگز در منزل اینکار را نکن.. سر کار اشکالی نداره)

 


 
- موقعیت کله نوعی از سنجاقک نر طوری هست که نمی تواند جفتگیری کند. سنجاقک
ماده ابتکار عمل را بدست گرفته و سر نر را میکند و همزمان جفتگیری میکنند
(اوه عزیزم !)

 


 
- یک کک 350 برابر قدش می تواند بپرد. اگر با انسان مقایسه کنیم یعنی یک
آدم باید بتواند به اندازه طول یک زمین فوتبال بپرد
(30 دقیقه؟ خدای من، من هنوز به فکر اون خوک خوشبخت هستم)

 


 
- بعضی از شیرهای نر 50 بار در روز جفتگیری میکنند
(کماکان دلم میخواهد یک خوک باشم – کیفیت را بر کمیت ترجیح میدهم)

 


 
- پروانه ها مزه خوراکیها را با پایشان امتحان میکنند
(به من چه)

 


 
- قوی ترین عضله بدن زبان هست

(اینو میدونستم)

 

 


- آدمهای چپ دست 9 سال کمتر از بقیه زندگی میکنند
(!)

 


 
- فیل تنها حیوانیه که نمیتواند بپرد
(خدا را شکر) 
 

 


- چشم شتر مرغ از مغزش بزرگتره
(خیلی آدمها را میشناسم که اینطورند)

 


 
- دلفین ها و انسانها تنها موجوداتی هستند که برای لذت بردن جفتگیری می کنند و نه فقط
غریزه و برای تولید مثل
(پس خوک چی؟)

 

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر