۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

[FarsKids19.Com] Download FIlm,Bazi,Mobile va Software Jadid 2010 ba Link Mostaghim



آخرین مطالب انجمن

plugins/content/imagesresizecache/c0f03a7e79d1f89ad478781b51be1853.jpeg

دانلودآنتی ویروسNorton Internet Security 2011 Beta

نورتون اینترنت امنیت را اجرا می کند بی سر و صدا در پس زمینه برای شناسایی و بلوک تهدیدات پیچیده امروز است و برای محافظت از هویت شما در هنگام خرید ، کارهای بانکی و یا فهرست آنلاین. دوستانه و کارآمد طراحی محصول کمک می کند تا به حداقل رساندن هشدارهای امنیتی گیج کننده و slowdowns است که می تواند در راه تجربه خود را آنلاین دریافت کنید. نورتون اینترنت امنیت فراهم می کند حفاظت از ضروری از ویروس ها ، هکرها ، جاسوس افزارها ، اسپم ها و تهدیدات حفظ حریم خصوصی دیگر. مجموعه کاملی از ابزارهای امنیتی ، نورتون اینترنت امنیت کمک می کند تا تورو صحیح و سالم نگه آنلاین که شما گشت و گذار کنید و ایمیل ، فایل ها مبادله ، دانلود برنامه ها ، و چت. علاوه بر محافظت در برابر ویروس ها و رسوخ ناخواسته از اینترنت

NIS نیز شما اجازه می دهد به طور خودکار مسدود تبلیغات مزاحم و پاپ آپ پنجره ها ، راه اندازی سایت والدین مسدود کردن گزینه هایی برای محدود کردن دسترسی به وب سایتهای خاص و مشخص انتخابی که اگر وجود داشته باشد ، اپلتها جاوا و کنترل های اکتیو ایکس باید اجازه دانلود و اجرا بر روی کامپیوترتان. لذت اینترنت با حمایت برنده جایزه!

فن آوری های کلیدی :
ضد ویروس
ضد Rootkit
حاضر در انجمن حفاظت از
وب سایت نورتون ایمن
هوشمند فایروال
جدید! دستگاه کاشف زیر دریایی بوسیله امواج صوتی 2 رفتاری حفاظت
جدید! نورتون بینش سیستم
جدید! نورتون بینش کاسپراسکای شبکه
جدید! نورتون دانلود بینش
جدید! نورتون بینش تهدید
حفاظت از جاسوسافزار
حفاظت از هویت
پالس به روز رسانی
شبکه ی مانیتورنگ
کنترل های والدین
آسیب پذیری محافظت
جدید! حرفه ای کاسپراسکای مقاومت
جدید! نورتون بینش فایل

مزایای کلیدی :
تهدید جدید ارائه می شود روشن و شرح عملکرد بینش بیشتری به شما می دهد را به برنامه های کاربردی و فایل های دانلود شده توسط شما گفتن که در آن از آنها آمد ، اگر می توان آنها را قابل اعتماد ، و چگونه ممکن است آنها خود کامپیوتر. دسترسی به منابع و عملکرد ضربه.
جدید شناسایی وب سایت های نا امن حق را در نتایج جستجوی خود را به شما هشدار میدهد از وب سایت های خطرناک و مشکوک فروشندگان بنابراین شما میتوانید به گشت و گذار کنید و فروشگاه آنلاین با اعتماد به نفس.
بهبود! توقف سرقت هویت اینترنتی ، ویروس ها ، جاسوس افزارها ، رباتها و سپاه پاسداران کامپیوتر خود ، فعالیت های آنلاین ، و هویت خود را در برابر انواع تهدیدات اینترنتی.
بهبود! حملات توقف قبل از آنها در کامپیوتر شما دریافت بلوک فعالانه هکرها و جلوگیری از دانلودنرم افزارخطرناک را به کامپیوتر شما هنگام گشت و گذار در وب است.
کاربرد هوش محور نورتون بینش شبکه برای سریع تر ، کمتر ، کوتاهتر اسکن کشف و حذفنرم افزارهای خطرناک با کوتاهترین زمان محلی شما با اسکن از هر گونه امنیت


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/a4eaa2273861838610805a9cd4e77469.jpeg

افزایش سرعت و بهبود عملکرد سیستم و هارد با Raxco PerfectDisk v11.0.0.170 Professional



PerfectDisk 11 حرفه ای نگه می دارد ایستگاه های کاری ، لپ تاپ و نوت بوک در حال اجرا سریع تر با عملکرد بهتر ، سریعتر بوت زمان محلی شما با امتیازات و آهسته تر از تکه تکه شدن. مرکزی توسط PerfectDisk 11 تصدی کنسول اداره می شود.

ویژگی ها :
-- خودکار defragmentation پس زمینه
-- گزینه های برنامه ریزی انعطاف پذیر
-- حق امتیاز فایل های پیشرفته تکنولوژی دادن
-- اصلاح کردن و تحکیم فضای آزاد
-- زمان بوت سیستم defragmentation فایل
-- مایکروسافت برای ویندوز 7 گواهی
-- قدرتمندترین تصدی PerfectDisk کنسول


مزایا :
-- بهبود بهره وری از طریق بهبود کاربر هر دو دیسک با سرعت خواندن و نوشتن
-- حفظ سریعتر بوت زمان محلی شما با
-- سرعت بالا زمان محلی شما بانرم افزارراه اندازی
-- حداکثر فضای دیسک قابل استفاده
-- Automates نگهداری دیسک
-- عمر طولانی سیستم


تغییرات در نسخه 11 :
*
* 1. آزادی PerfectDisk نسخه های مجازی.
* 2. تغییر رفتار از چگونگی حالت جامد درایوهای defragmented هستند.
* 3. فراهمکنندگان قابلیت اضافه شده است.
* 4. ساخته شده در برنامه defrag غیرفعال شده است برای جلوگیری از خرمن کوبی درایو با دو برنامه defrag مختلف در حال اجرا در یک بار.
* 5. ثابت است که مشکلات را مسدود بوت در زمان ورود بر روی ویندوز 64 بیتی.
* 6. اضافه شده توانایی به پروکسی وارد بخش درج اطلاعات در هنگام استفاده از قابلیت AutoUpdate.
* 7. ستون ثابت بعضی از مسائل و sizing typos.
* 8. اضافه شده قابلیت اجازه می دهد تا پس از بستن defragmentation دستی آغاز منتقل می شود. پیش از این ویژگی وجود داشت برای برنامه تنها.
* 9. پیشرفت برداشته شده از آیکون سینی به عنوان درصد کامل شد wildly نادرست.
* 10. مسائل نمایش ثابت که در آن سن به طور خاص به نام قلم & سریف بود. این کامپیوتر این را PerfectDisk قلم می تواند اطلاعات برنامه نمایش ندارد.
* 11. تصحیح برخی از تازه کردن مسائل مربوط به رابط کاربر که در آن تنظیمات در حال تغییر بود ، اما تا زمانی که صفحه نمایش رابط کاربری و بسته بود ، بازگشایی نشده بود به روز شود.
* 12. ثابت که در آن موضوع تکراری فایل یاب می تواند فایل ها از پوشه برنامه فایل در کامپیوتر های 64 بیتی را حذف کنید. به طور پیش فرض باید این شاخه است که حذف شدند.

 

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/aca7f98894f4adffff327a8aa7ba1b43.jpeg

مدیریت قدرتمند عکس ها با ACDSee Photo Manager v12.0.342

حتما شما هم یکی از افرادی هستید که به دنبال یکنرم افزاربرای مدیریت تصاویر خود می گردید. همیشه به این فکر می کنید که کدامنرم افزارقابلیت های بهتر یا بیشتری دارد؟ کدامنرم افزاربا سیستم من مناسب تر است و کدام نرم افزار می تواند تمامی خواسته های من را در مدیریت تصاویر برآورده سازد؟
نرم افزارهای زیادی در زمینه مدیریت تصاویر وجود دارد. کمپانی های بزرگ و معروف همیشه به دنبال پیشی گرفتن از رقبای خود هستند. اما در این میان یک کمپانی توانسته تا حدودی رقبا را کنار بزند و کاربران را به سمت خود بکشاند. این شرکت ACDSee نام دارد. شرکتی که از دیر باز با دنبال تولیدنرم افزارهای مدیریتی و ویرایش تصاویر بوده و حالا پس از چند سال توانسته تا حدود زیادی حمایت و نظر کاربران را جلب نماید. هنوز چند هفته از ارائه یکی ازنرم افزارهای معروف این کمپانی نمی گذرد که نرم افزاری جدید برای رفاه حال کاربران عرضه گردیده است.
ACDSee Photo Manager
نرم افزاری بسیار عالی برای آن ها که دوست دارند به تصاویر خود سروسامانی دهند به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل که نسخه جدید آن به تازگی عرضه گردیده است. در مورد ACDSee Photo Manager با اطمینان کامل می توان بیان نمود که قدرت برآورده سازی ۹۹ درصد از خواسته های کاربران را دارد.یک کاربر برای مدیریت تصاویر خود از یک نرم افزار چه خواسته هایی دارد؟
نمایش، دسته بندی، به اشتراک گذاری، مدیریت و تاحدی هم ویرایش را از یک نرم افزار مدیریت تصاویر می خواهد.
اما ACDSee Photo Manager همه این موارد را به راحتی انجام می دهد. این موارد تنها بخشی از هنرهای ایننرم افزارمحسوب می شود. در مورد این که محصول جدید ACDSee چه فرمت هایی را پشتیبانی می کند باید این جور ذکر کرد که این محصول کدام فرمت را پشتیبانی نمی کند. ACDSee Photo Manager قادر به پشتیبانی بیش ۱۰۰ فرمت تصویری را دارد.
از ایننرم افزاربه عنوان یک واسطه هم می توان استفاده نمود. به این صورت که قادر است تصاویر را از دوربین های دیجیتالی، اسکنر و دستگاه هایی از این قبیل دریافت کند، ضمن نمایش آن به کاربر با همان کیفیت و به صورت سفارشی به چاپگر برای چاپ منقل کند.
البته گفته می شود ایننرم افزاربرای مدیریت تصاویر طراحی شده، اما قادر است تا موزیک ها ، ویدئو ها و حتی اسلایدشو ها را نیز به حرکت در آورد.
ACDSee Photo Manager
قابلیت ویرایش را هم در خود جای داده است به طوری که هرکس به خواهد می تواند تصاویر خود را با امکانات نسبتا بالا مورد ویرایش قرار دهد. به راحتی می توان نور، رنگ، اندازه و … را تغییر داد. می توان فرمت ها را به یکدیگر تبدیل نمود.
ACDSee Photo Manager را برگزینند. چراکه با این ابزار قادر خواهند بود تا با چند فرمت مختلف آلبوم هایی بسیار زیبا را پدید آورند.
نکته آخر در مورد ACDSee Photo Manager محیط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسند است که از دلایل موفقیت ایننرم افزارو در کل کمپانی ACDSee به شمار می رود.
ACDSee Photo Manager یک آلبوم ساز حرفه ای هم به شمار می رود. آن ها که به دنبال ابزاری هستند تا تصاویر خود را با موزیکی زیبا برای ثبت خاطرات به همراه آورند می توانند

قابلیت های کلیدی نرم افزار ACDSee Photo Manager 2010 12.0 Build 342 :

- پشتیبانی از بیشتر فرمت تصاویر ( بیش از ۱۰۰ فرمت )
- محیط کاربری بسیار دوستانه ( User Friendly )
- دریافت تصاویر از اسکنر ها و دوربین های دیجیتالی و …
- قابلیت چاپ با بالا ترین کیفیت
- نمایش تصاویر با بهترین کیفیت و قابلیت زوم
- ویرایش تصاویر با امکانات بسیار متنوع
- نمایش ویدئو ها و پخش موزیک
- ساخت و نمایش اسلایدشو های حرفه ای با فرمت های مختلف نظیر EXE . HtML
- تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر
- استفاده راحت از نرم افزار
- قابلیت از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر
- ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا
- ساخت محافظ صفحه های زیبا از تصاویر
- جستجو بسیار قدرتمند در میان تصاویر
- قابلیت دسته بندی تصاویر با موضوعات مختلف
- پیش نمایشی زیبا از تصاویر
- قابلیت پشتیان گیری از تصاویر و بانک اطلاعاتی
- قابلیت عکس گرفتن از صفحه نمایش تنها با گرفتن چند کلید کیبورد
- پشتیانی کامل از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

ماشین حساب مهندسی عالی برای موبایل Touchscreen scientific calculator for S60v5

ماشین حساب مهندسی با کلی امکانات.این نرم افزار مخصوص گوشیهای سری ۶۰ ورژن۵ میباشد که هم اکنون در سایت  پی سی دی  در دسترس شماست…







HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png




plugins/content/imagesresizecache/96f2a67bb9c1676c646ebeae5a2eda01.jpeg

آخرین راه نجات سیستم از ویروس با Kaspersky RescueDisk 10.0.18.3

می دانید که یکی از بهترین راه های مبارزه با ویروسها و تمیز کردن یک سیستم ویروسی اسکن و از بین بردن ویروسها از طریق بوت است. در حالت بوت به دلیل اینکه فایلهای آلوده در حال استفاده نبستند و ویروس فعال نیست امکان از بین بردن فایلهای ویروسی و تمیز کردن فایلهای آلوده در شرایط بهتری فراهم است.

آنتی ویروس کاسپراسکی هم یکی از آنتی ویروسهای خوب محسوب می شود و دیسک بوت آن یک دیسک بوت با ارزش به شمار می اید.اگر ویندوز شما بالا نمیاد و علت آن یک ویروس می باشد ایننرم افزارمی تواند آخرین راه جهت بازگرداندن و بهبود ویندوز شما می باشد!

ویژگیهای این نرم افزار:

- دارا بودن محیط چند زبانه
- امکان به روز رسانینرم افزارقبل و بعد از اسکن در صورت اتصال به اینترنت
- شناسایی انواع سیستم فایلی FAT32 و NTFS از طریق بوت
- از بین بردن ویروسها و تمیز کردن فایلهای آلوده از طریق بوت
- به روز بودن دیتا بیسنرم افزارتا 15 آوریل 2010

و ...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/139372d267c8a1e10bb378ec7281fcb8.jpeg
بازیابی فوق پیشرفته اطلاعات پاک شده کامپیوتر با Recover My Files Pro v4.4.8

مطمئناً از دست رفتن داده ها یکی از بزرگترین مشکلات کاربران رایانه شده است. اگر اطلاعات و داده ها یک کاربر از بین برود، باید وقت و هزینه زیادی صرف شود تا دوباره آن ها را جمع اوری کرند.نرم افزارRecover My Files Pro v4.4.8.578 Portable بهتریننرم افزاربازیابی اطلاعات است. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع سیستم فایل های FAT و NTFS و آخرین متدها، به کاربرانش قابلیت بازگردانی داده های از دست رفته را می دهد. چهره یا محیط کاربری این نسخه تغییر کرده، که باعث جذابیت دو چندان آن شده است.

نکته ای در رابطه با بازیابی داده ها :
اگر از نحوه کار کرد هارد دیسک اطلاع داشته باشید، هنگامی که فایل یا پوشه ای را حذف می کنیم، اطلاعات روی هارددیسک به صورت منطقی پاک می شودن، نه فیزیکی!
پس در صورتی که داده های موجود در هارد دیسک خود را به هر دلیلی از جمله Delete یا Format از دست دادید، اطلاعات جدیدی در درایو مورد نظر، جایگزین نکنید. در غیر این صورت، اطلاعات از بین رفته غیر قابل بازیابی می شوند.

قابلیت های موجود درنرم افزارRecover My Files Professional Edition v4.4.8.578 :


- تغییر محیط به محیطی بسیار زیبا و جذاب

- بازیابی تمامی فایل های قابل بازیابی با هر فرمتی
- بازگردانی اطلاعات در درایوهای فرمت شده
- نمایش تصاویریی که امکان بازیابی دارند
- بازگردانی فایل های از بین رفته به صورت کامل و بدون کسری
- بازیابی اطلاعات حذف شده در حافظه های همراه مانند Flash Memory و هارد دیسک های اکسترنال
- قابلیت بازیابی فایل های متنی مثل ایمیل، فایل های Word و txt.
- پشتیبانی از همه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و 7
- و . . .


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/f604f17bc1791f85d9c195ed83343a28.jpeg

دانلود آخرین نسخه مرورگر گوگل کروم Google Chrome 4.1.249.1059

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.
این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدینرم افزارGoogle Chrome 4.0.221.6:

- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و سون
- و ...

به دلیل تحریم این برنامه در داخل ایران قابل دریافت نمی باشد! شما در اینجا میتوانید مستقیماً آن را از پی سی دی  دریافت کنید.


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

تبدیل گوشی موبایل به یک آکواریوم ۳D و بسیار زیبا PicoBrothers The Aquarium v.1.00 S60v5

با استفاده از این برنامه شما دوستان عزیز می توانید یک آکواریوم ۳D همراه با ماهی های بسیار زیبا را روی گوشی خودتون داشته باشید.ایننرم افزارمخصوص گوشیهای سری ۶۰ ورژن۵ میباشد که هم اکنون در سایت  پی سی دی  در دسترس شماست.







HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



www.freedanload.com

نرم افزاری حرفه ای برای طراحی تصاویر Adobe Photoshop Lightroom 2.7

با روند رو به رشد تولید دوربین های دیجیتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربین های دیجیتال برای ثیت خاطرات خوششان بسیاری از افراد به کار عکاسی علاقمند شده اند به طوری که بعد از گرفتن هر عکس نتیجه عکس خود را در LCD می بینند و یدون محدودیت به عکاسی می پردازند. در تکنولوژی عکاسی با دوربین های آنالوگ پس از تمام شدن حلقه فیلم برای ظهور عکس نگاتیو را به تاریک خانه می بردند و بقیه ماجرا ... و حالا شما می توانید در کامپیوتر خود یک تاریک خانه داشته باشید !
نرم افزار جدید ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط ایننرم افزارحرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپيوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهرنرم افزاربسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.
برنامه لایت روم به شما این قابلیت ها را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه کنید و تنظیمات حرفه ای عکس به شما اجازه می دهد که بهترین رنگ را برای بالاترین کیفیت عکس خود بدست آورید .
پس از انتخاب عکس ها شما وارد بخش تنطیمات حرفه ای عکس خود می شوید که فکر کنم کاملترین و حرفه ای ترین بخش تنظیم نور و رنگ عکس ها در دست ایننرم افزارباشد و در بخشی دیگر هم می توانید برای عکس ها خود آلبوم های زیبا و حرفه درست کنید.

قابلیت های کلیدینرم افزارAdobe® Photoshop® Lightroom®  :
- پشتیبانی از بیش از 150 فرمتهای تصویر برداری و فراهم ساختن قابلیتی منحصر بفرد را برای کار بر روی فایلهای JPEG, TIFF, DNG یا ردیفهای تصویری
- برخورداری از رابطهای منظم و زیبا
- ابزار حرفه ای برای ویرایش و بهترین امکانات لازم برای: تنظیم روشنایی، آهنگ منحنی ها، اعوجاج لنزها و قالبهای رنگ
- قابلیت بارگزاری، ذخیره، تنظیم و دریافت خروجی از دریفهای تصویری
- ویرایش غیر مخرب
- نمایه های عکس ها
- راحتی در فراگیری و کار بانرم افزار
- سازگار با ویندوز ویستا و 7
- و ...

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/4b5c73fea9ca11a1165c27e25d3b10f1.jpeg

مشاهده اطلس بدن انسان با Human Body Atlas Medical View v1.0

تکنولوژی امروزه فلش این امکان را به ما می دهد که به بررسی اجزای داخلی بدن بپردازیم. این اطلس که از بدن انسان تهیه شده است می تواند توسط تمامی اشخاض مورد استفاده قرار بگیرد و تنها محدود به دانشجویان پزشکی نمی باشد. از ویژگی های ایننرم افزارمی توان به سادگی کار با آن و همچنین دارا بودن انتخابات بسیاری در زمینه های مختلف بدن می باشد.

 





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود انیمیشن Horton Hears a Who 2008 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

در جنگل "Nool" یک فیل خیال‌پرداز به نام "Horton" هنگام آب‌تنی، از یک توده‌ی گردوغبار، صداهایی می‌شنود. بعدا هورتون درمی‌یابد که آن توده، برای محافظت از شهر Whovile و تمام ساکنان میکروسکوپی آن است. شهری که شهردارش، "Ned" بر آن حکومت می‌کند. Ned یک زن مهربان دارد و ۹۶ دختر. Ned یک پسر هم دارد به نام Jojo که قرار است شهردار آینده‌ی شهر Who بشود. Ned و Horton توافق می‌کنند که برای محافظت و حمایت از Whoها، Horton مکانی امن برای آن‌ها در نظر بگیرد. البته این‌کار Horton، باعث تمسخر وی از طرف بقیه جانوران جنگل می‌شود…

جهت سهولت دانلود و صرفه جویی پهنای باند کاربران عزیز این فیلم با تکنولوژی پیشرفته XVid کم حجم شده و دارای حجمی برابر 300 MB می باشد !




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/0639ecf7bfa8975171de33412ea2ef1f.jpeg

دانلود بازی Napoleon: Total War 2010 با لینک مستقیم + کرک شده

نسخه مخصوص دانلود - ریپ شده

نسخه 2010 از سری بازی های فوق العاده زیبا و پرطرفدار Total War که هر سال عنوان یکی ازبهترین بازی های استراتژیک منتشر شده را از آن خود می کند. Napoleon Total War داستان جنگ های تاریخی و به یاد ماندنی ناپلئون بناپارت، فرمانروای فرانسه کبیر را به دنیای بازی های رایانه ای می آورد و شما باید در نقش ناپلئون ارتش بی رقیب فرانسه را مدیریت کرده و کشور گشایی های خود را به حداکثر برسانید . نبرد های بازی عمدتا در کشور های ایتالیا و مصر در حال وقوع است و بازگو کننده سالهای ابتدای زندگی ناپلئون کبیر است.

سازنده : كمپاني Creative Assembly

ناشر : كمپاني: SEGA

تاريخ انتشار : Feb 23, 2010

رده بندي ژانر : استراتژیک

ميزان دشوار بودن : متوسط .

زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود سریال Lost فصل ششم قسمت سیزدهم با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

http://tv.popcrunch.com/wp-content/uploads/2009/10/lost-final-season-poster1.jpg


دانلود سریال Lost فصل ششم قسمت سیزدهم با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

منتظر قسمت های بعدی باشید...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/e06575d9eb0a30423c88e7cddc989d6d.jpeg

دانلود Nokia Maps v3.03 همراه با نقشه و صوت قابل راه بری تهران

با ظهور فناوری جی پی اس (GPS) و فناوری هایی  که بر اساس آن ایجاد شد اندف امکانات فراوان و کارآمدی برای کاربران گوشی های موبایل فراهم شده است که ازان جمله می توان به قابلیت ره یابی و استفاده از نقشه برای یافتن بهترین مسیر برای پیمودن اشاره نمود. شرکت نوکیا در تازه ترین اقدام خود،نرم افزارNokia Ovi Map خود را مجهز به نقشه شهر تهران و راه های ایران با قابلیت راهبری (Navigation) به صورت رایگان ارائه نموده است که با استفاده از قابلیتهای سودمند آن می توانید به آسانی مسیرهای خود را با استفاده از گوشی همراه خود ره یابی نمایید . همچنین ایننرم افزارمی تواند از طریق فایل صوتی ارائه شده، شما را در شهر تهران برای یافتن مقصد خود راهنمایی نماید. ایننرم افزاربدون احتیاج به Sign نمودن و به صورت کاملا رایگان برای گوشی های سیمبیان ورژن ۳ و ۵ عرضه شده است.

قابلیتهای کلیدی نرم افزارNokia Maps v3.03 :

* رهیابی و راهبری ساده و کاملا فارسی برروی گوشی همراه شما
* یافتن ساده با استفاده از صدای ارائه شده برروی نرم افزار برای یافتن مسیر در شهر تهران
* ارائه نقشه تمامی راه های ارتباطی ایران ونقشه شهر تهران
* بدون نیاز به هرگونه Sign نمودن
* قابلیت استفاده برروی تمامی گوشی های با سیستم عامل سیمبیان نسخه های ۵ و ۳
* کاملا رایگان بودن نرم افزار


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/accf25e296863638e3cf7da9c69e05ba.jpeg

بهبود امنیت مرورگر های اینترنت با Sandboxie v3.44

Sandboxie از معروفترین و  قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی جهت حفاظت مرورگرهای وب و یا اجرای نرم  افزار در محیط مشکوک و غیر قابل اطمینان میباشد .
جعبه شنی یا Sandbox به روشی گفته میشود که بخواهیم توسط یک لایه حفاظتی از  نفوذ بد افزارها یا اسکریپت های مخرب به کل سیستم جلوگیری نماییم و یا  مایل باشیم فعالیت مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد . به طور مثال ممکن است  به Keygen نرم افزاری مشکوک باشیم توسط اجرا در محیط Sandboxie با ضریب اطمینان بالا  میتوانیم از تغییرات مخرب در سیستم جلو گیری نماییم همچنین در مورد اتصال  به بسیاری از سایتها در صورتی که توسط پوشش امنیتی Sandboxie صورت گیرد تغییرات مخرب در  سیستم ، محدود به همان محیط جعبه شنی خودمان میگردد .
ساخت محیط مجازی از تکنیکهایی میباشد که پس از موفقیت نسبی در پاره ای از  نرم افزارهای امنیتی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه بوده است به صورتی که  حتی در در برخی از اینگونه نرم افزارها تمام قسمتهای حساس نظیر رجیستری ،  استارت آپ و حتی هسته سیستم عامل را شامل گردیده است . در تکنیک کلیه  تغییرات مخرب در محیط مجازی را میتوان به سهولت با حذف کلیه قسمتهای شبیه  سازی شده حذف نمود و درست مشابه حالتی را در نظر گرفت که این تغییرات به  ویندوز ( یاسیستم عامل دیگری ) اعمال گردیده باشد .
استفاده از تکنولوژی Sandbox پس از ارائه مرورگر وب از جانب Google و  تبلیغات گسترده بر سر زبانها افتاد ولی بسیار پیشتر از آن نرم افزاهای  معروفی چون Deep Freeze وآنتی ویروسمعروف BitDefender نیز از آن استفاده  کرده بودند .
البته در Sandboxie جهت  امنیت بیشتر از هر دو روش محیط مجازی و ذخیره تغییرات تواما استفاده میگردد  و حتی تغییرات اعمال شده به محیط مجازی نیز ثبت میگردد و قابل باز گشت است  .


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/ce684f27aaf6835c444c3b6f0adb27d5.jpeg

دانلود آهنگ موبايل گيتار Best Guitar Ringtones 2010

اهنگ زنگ خور موبايل از نشانه هاي خلق و خوي انسان هاي امروزي است به طوري كه برخي كارشناسان ميگويند اهنگ موبايل يك فرد نشانه برخي اخلاق هاي دروني وي ميباشد .در بين اهنگ هاي  زنگ خور صداي گيتار با ريتم هاي مختلف طرف داران زيادي دارد از اين رو مجموعه اي گلچين از بي نظير ترين و با كيفيت ترين اهنگ هاي كوتاه بي كلام از گيتار يكي از محبوب ترين الات موسيقي را در اختيار شما قرارميدهيم اين مجموعه اهنگ بسيار ريتم مناسبي براي زنگ خور گوشي تمامي شخصيت ها دارد و به افراد با كلاس و متشخص پيشنهاد ميشود, پيشنهاد مي كنيم دانلود كنيد.

 




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/86d1ae4b0fd4534f03b8833a08995d54.jpeg

بهینه سازی سرعت اجرای فایرفاکس با Firefox Ultimate Optimizer 2010

کسی بر قابلیت های فراوان و سرعت و امنیت مرورگر فایرفاکس شک ندارد و جای هیچ بحثی در آن نیست. شاید تنها اشکالی که کاربران از این مرورگر می گیرند ، استفاده زیاد از اطلاعات سیستم و اطلاعات سخت افزاری (Cpu , Ram) می باشد. Firefox Optimizer Ultimate می تواند بر روی سیستم شما نصب شود و سرعت کار سیستم شما را در هنگام استفاده ازنرم افزارفایرفاکس بیشتر کند . با این نرم افزاراستفاده Firefox از اطلاعات سیستم به طور قابل توجهی کاهش می یابد در حالی که شما مثل قبل در حال استفاده مداوم از فایرفاکس هستید .




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/50a28ba326746622cabb3edf301c7f82.jpeg

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 277

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۲۷۷ :


- بهبود امنیت شبکه زیرساخت
- سیما اینترنتی می‌شود؟
- پیگیری در پست اتوماتیک است
- جام‌جهانی سه‌بعدی!
- اکس‌باکس۳۶۰ به‌روز می‌شود‌
- دانلود نکنید! سرویس‌پک ویندوز۷ رسمی نیست
- سرعت سایت مهم است‌
- تلفن مایکروسافت در راه است
- نایاب‌ترین بازی دنیا
- بازگشت غول ریموند
- تحلیل لحظه‌ای وب‌سایت
- رادیوی رایگان بسازید
- تقویم خورشیدی
- قفل دسکتاپ
- سودوکوی پوپک
- از اطلاعات خود مراقبت کنید
- اپل به جنگ گوگل رفت
- گوشی پلی استیشن سونی در راه است
- جوایز طراحی برای گوشی‌های ال‌جی
- ۸ راه به یک مقصد
- بی‌خوابی نمایشگر با کافئین
- تخیل محدود!
- شمشیرزنی در غرب وحشی
- (۲ Double Dragon ) دو اژدها وارد می‌شوند
- برفراز قله‌های پردازش اطلاعات
- آیپد ‌‌بد ‌است!
- آش‌رشته مایکروسافت
- تایپ با صفحه‌کلید سحرآمیز
- ترفند اسوس برای دست‌یابی به سرعت بالاتر
- چگونه با باتری معمولی یک شارژر یو‌اس‌بی بسازیم؟
- ماوس‌‌ متری در ویندوز
- تمیزکاری ویندوز در چند دقیقه
- خواندن راحت در فایرفاکس
- خصوصی سازی ویندوز ۷
- و...

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


قران کامل و تلفظ صوتی برای موبایل ERK soft QURAN V1.2

plugins/content/imagesresizecache/524a83c5b453dae76d58f8bcd1c411ba.jpeg

قران کامل و تلفظ صوتی برای موبایل ERK soft QURAN V1.2

جامع ترین و کامل ترین قرآن موجود برای گوشی های همراه که امکاناتی همچون جستجوی ریشه ای در  کلمات ,افقی یا عمودی کردن صفحه , تغییر رنگ بکگراند و رنگ متن ها را داراست . این قران به همراه تفاسیر مختلف و با قابلیت قرائت از اساتید بزرگ قرآنی می باشد

تفاسیری همچون :
Montakhab, Neabory, Tabary, Yusuf
و قرائت هایی همچون :
AbdAlBaset, Ali Djaber, Shatri



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/b3395ea84e74586d0b5c6c79d87493c2.jpeg

دانلود فیلم مستند دایناسورهای زنده – Dinosaurs Alive

خلاصه داستان:
دایناسورهای زنده یک ماجراجویی جهانی از علم و اکتشافات است که شامل آخرین اطلاعات از دوره تریاسیک تا هیولاهایی به نام کریتاسیوس را شامل می شود و …






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/c08ffeb6071493487b1a8e4d134c511b.jpeg

محک زدن قدرت واقعی سیستم با Geekbench 2.1.5

در این پست نرم افزاری به شما معرفی خواهیم کرد که بوسیله آن می توانید سرعت واقعی سیستم خود را با استفاده از مقیاس های مختلف اندازه گیری کرده و آن را با سرعت سیستم دیگر کاربران ایننرم افزارمقایسه نمایید.
از ویژگیهای مهم ایننرم افزارمی توان به موارد زیر اشاره نمود:
1-پشتیبانی از چند هسته ای ها
2-سازگاری با محیط های 64 بیتی
3-سازگاری با پلتفرم های مختلف از قبیل : Mac , Windows , ..
4-بنچمارک با یک کلیک
5-مقایسه آنلاین با دیگر سیستم ها


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/64ac63c13c444d127ea9fcfb63061e80.jpeg

Network LookOut Administrator Professional v3.4.1 نرم افزاری کامل برای مدیریت بر یک شبکه

 

Network LookOut Administrator Professional نام نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر شبکه های مختلف می باشد . به وسیله ایننرم افزارکاربران قادرند تا اقدامات مختلفی را برای عیب یابی و رفع مشکلات شبکه و همچنین مدیریت گروهی بر سیستم های موجود در شبکه اعمال نمایند. مشاهده صفحه نمایش کامپیوترهای موجود در شبکه ، کنترل سیستم و عملکرد آن ، قابلیت خاموش نمودن سیستم ها و ... از ویژگی های ایننرم افزار می باشد. از ایننرم افزارمی توان برای شبکه های LAN, WLAN یا VPN استفاده نمود. ایننرم افزارمحصولی از شرکت  EduIQ می باشد.

 

از ویژگی های ایننرم افزارمی توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت مشاهده صفحه نمایش تمامی کاربران شبکه و سیستم های آن ها

- قابلیت کنترل کامل موس و صفحه کلید هر یک از سیستم های شبکه

- توانایی مشاهده چندین کاربر به صورت همزمان

- توانایی کنترل پنهای باند و تعیین سقف مشخصی از پهنای باند برای استفاده کاربران

- توانایی ارسال پیغام به کاربران

- توانایی LogOff نمودن یوزر کاربر

- قابلیت قفل نمودن سیستم کاربر در شبکه

- دارای تنظیمات رمزگذاری بر روی نرم افزار

و ... .

 

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/6e6aeab1327b0a25dc8681d579e2b88a.jpeg

ضبط نامحدود برنامه ها از رادیو FM در موبایل mFM Rec v0.10

برنامه ضبط برنامه ها از رادیو FM با دو فرمت WAV و AMR از سایت  پی سی دی  دانلود کنید!








HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر