۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

پيام زنداني سياسي علي صارمي بعد از 23 سال زندان و شكنجه :

پيام زنداني سياسي علي صارمي بعد از 23 سال زندان و شكنجه :
نامه علي صارمي زنداني سياسي محكوم به اعدام با عنوان رژيم ساخته محارب
پخش از سيماي آزادي تلويزيون ملي ايران 30ارديبهشت
http://www.youtube.com/watch?v=UhYYkXNd5rU&feature=PlayList&p=1E1804077E0ECA9C&playnext_from=PL&index=0&playnext=1
بنام خدا
از ميان مردمان صادق ، گروهي در راستاي وفاي به عهد و پيمانشان با خدا و
مردمشان به شهادت رسيدند و گروهي ديگر درانتظارند.( قرآن)
و من از منتظرانم
هموطنان عزيز!
هر حقي كه پايمال مي شود، مقاومتي را ايجاد مي كند كه ظالم مجبور است به
دنائت روي بياورد. دادستان تهران (دولت آبادي) درمصاحبه اي با مجله موسوم
به پنجره كه در كيهان 26/2/ 89 درج شده، اتهام مرا ارتباط با سازمان
مجاهدين خلق و تاريخ دستگيري مرا شهريور 88 اعلام كرده است.يعني بعد از
قضاياي انتخابات , درحالي كه تاريخ دستگيري اينجانب 86.6.13 يعني دو
سال قبل از انتخابات بوده و رفتن من به شهر اشرف جهت ديدار با پسرم درسال
84 بوده و بخاطر آن ديدار چند روزه به يكسال حبس محكوم شدم.دستگيري من در
سال 86 بخاطر حضورم در گورستان خاوران بر سر مزار اعدام شدگان سال 67
بودولي آيا واقعأ حضور بر سر مزار و يا حتي هواداري يك سازمان و يا
ديدار پدري از فرزندش ، از نظر شما محاربه و حكمش اعدام است؟! البته
وقتي حتي آقاي موسوي هم محارب شناخته شد و تاكيد مي شودديگر مجرم بودن
بر بقيه ايرانيان آزايخواه كاملا محرز است.به همين دليل، اظهارات
دادستان تهران بي اساس تر از آن است كه نيازي به توضيح داشته باشد . اين
ها بقدري اتهاماتشان بي اساس است كه حاضر نيستند حتي حكم را به وكيلم
ابلاغ كنند. حكم را بدون امضاي من و وكيلم به تجديد نظر صوري و فرمايشي
برده و تاييدكرده اند . با ا ين حال فرياد ميزنم كه آنها حتي با اعدام و
حلق آويز كردنم،هم نمي توانند مرا و هموطنان آزاده ام را بترسانند ، ولي
من آنقدر آنها را ترسانده ام كه مجبورند اعدامم كنند. چون تنها دليل
صدور چنين حكم هايي ترس آنها از وضعيت متزلزلشان است نه انصاف و
عدالت . حال بعنوان پدري كه فرزندانش امثال: فرزاد، علي،فرهاد، شيرين و
مهدي را تازه به دار آويخته اند و هزاران فرزند ديگر راپيشتر از اين ها
اعدام كرده اند , از من چه انتظاري مي رود بجز اين كه بعنوان يك ايراني
موحد و آزاده فرياد برآورم .
تنم گر بسوزي، به تيرم بدوزي
كجا كي تواني ز قلبم ربايي تو عشق ميان من و ميهن من
اگر درطول حيات و حتي بيست وسه سال زندان بودنم نتوانستم وظيفه ام را در
قبال خدا، مردم و ميهنم انجام دهم شايد اعدام شدنم در بيداري مردمم موثر
باشد. خطاب به مردم و ميهنم باز هم فرياد مي زنم:
در راه تو كي ارزشي دارد اين جان ما پاينده باد خاك ايران ما
والسلام
علي صارمي ـ زندان گوهر دشت
28/2/89


--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "ورزش و تندرستي" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به tarbiyatebadani@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به tarbiyatebadani+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/tarbiyatebadani?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر