۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

روز شماری برای روز دیدار در حافظیه.شیراز

 
یزدان پاک راسپاس
 
سلام

-درود بر دوستان و همشهریان وهم استانیهای مهربان وعاشق فرهنگ وهنر ایران زمین .تشکر ویژه دارم از جناب مهندس ابراهیمی عزیز که برنامه یزی وهماهنگی های لازم را جهت دیدار دوستان در روز چهارشنبه 5خردادماه ساعت 6 عصر در   حافظیه
انجام دادن .دوستان عزیز لطفا طوری برنامه ریزی نماید که در روز مذکور حضور  داشته باشید  
به امید دیدار
 
.باتشکر اهورا
Subject: Re: دیداردرحافظیه


سلام

5 خرداد -6 عصر

لحظه دیدار نزدیک است
باز من دیوانه ام مستم
باز می لرزد دلم دستم
باز گویی در جهان دیگری هستم
......
ای نخورده مست
لحظه دیدار نزدیک است

2010/5/18 Mahdi Rajabi <hastibook@gmail.com>
درود بر تمامی دوستان
از اینکه میتوانید بر سر مزار رند دو گیتی یکدیگر را پذیرا باشید خرسندم.
لطف نموده جای من هم که کیلومتر ها دور تر از شما (در همدان) هستم را خالی کنید
همچنین به یاد حافظ بزرگ و این کمترین
اگر شراب خوری جرعه ای فشان بر خاک              از آن گناه که نفعی رسد
به غیر چه باک
خرسندی همگان را آرزومندم
مهدی رجبی

On 5/16/10, Ebrahemi Mohammad <ebrahemi8979@yahoo.com> wrote:
> بادرودخدمت دوستان
> مجددا" اعلام مینمایم دیداردوستان همشهری وهم استانیم به روزچهارشنبه
> 5خردادساعت 6عصرموکول شده است دوستان لطف نمایندامادگی خودرااعلام نمایند
> ارادتمند/ابراهیمی
>
>
>


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر