۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

[::. DownloadHa .::] Download JadidTarin Haye InterNet! (Game + Soft + Mostanad +...)

 

 
 

 
 

دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها و ... با لینک مستقیم در سایت دانلودها

www.Downloadha.com


 

دانلود مستند خلیج – The Cove 2009

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

نام مستند: خلیج – The Cove
سال انتشار: ۲۰۰۹
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۹۲ دقیقه
حجم: ۷۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip Dixv
زیرنویس فارسی: دارد
خلاصه داستان: ریک اُبری فعال محیط زیست و حامی دلفین ها به همراه گروهش به شهر تایجی ژاپن می رود شهری که رازی بزرگ در دل خود دارد شهری که در ظاهر خود را عاشق وال ها و دلفین ها نشان می دهد ولی در باطن قتلگاه دلفین هاست. شهری که اقتصادش کاملا وابسته به صید دلفین هاست و دولت به مخفیکاری در این زمینه می کند و با گزارشگران و فیلمبرداران از این واقعیت به شدت برخورد می کند.این مستند زیبا در مراسم اسکار سال ۲۰۱۰ برنده جایزه بهترین مستند سال شد… !

 



دانلود مستند سیاره آبی – The Blue Planet

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

این مستند شامل ۸ قسمت می باشد. ۴ قسمت آن هم اکنون آماده دریافت می باشد و ۴ قسمت دیگر هقته آینده بر روی سایت قرار میگیرد.

 

 

 

نام مستند: سیاره آبی – The Blue Planet
محصول: BBC Video
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴×۴۵ دقیقه
حجم: ۴×300 مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان: سیاره ما ، سیاره آبی رنگی هست . بیش از ۷۰ درصد این سیاره توسط دریاها پو.شیده شده است. اقیانوس آرام به تنهایی نیمی از کره زمین را پوشش داده است. حال در این مستند که بیش از ۵سال فیلم برداری آن طول کشیده و تا ۷سال آینده اش که در جمع ۱۲ سال می شود این مستند در حال ویرایش بوده ، به گشت و گذار درباره زندگی حیوانات مقیم در دریا ، روش زندگی آن ها ، رشد و نمو آن ها و موارد دیگر پرداخته می شود و …

 



دانلود انیمیشن The Princess and the Frog 2009

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

نام انیمیشن: The Princess and the Frog – شاهزاده خانم و قورباغه

ژانر: انیمیشن، موزیکال ، رمانتیک ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: کارتون پرنسس و قورباغه بر اساس افسانه ای معروف طراحی شده است و دارای داستانی جذاب و دیدنی است که موجب سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان نیز می شود. این انیمیشن در مورد شاهزاده خانمی است که بر خلاف تمامی شاهزاده های کارتون های والت دیزنی، سیاه پوست می باشد. داستان از آنجا شروع می شود که پرنسی توسط جادوگری خبیث به قورباغه تبدیل می شود و پرنس نیز برای رهایی از این جادو باید توسط پرنسسی بوسیده شود. پرنس برای پیدا کردن پرنسس به سفری خطرناک و هجان انگیز ره سپار می شود و در مسیر به دلیل اینکه به شکل قورباغه است ماجراهای سرگرم کننده متنوعی را تجربه می کند و پس از طی مسیری طولانی و طاقت فرسا پرنس شاهزاده خانم مورد علاقه خود را پیدا می کند، اما آیا شاهزاده خانم بوسیدن قورباغه ای زشت را قبول خواهد کرد؟

 



آلبوم موسیقی بی کلام خاطرات فردا اثری از احمد پژمان

خاطرات فردا نام آلبوم موسیقی بی‌کلامی به آهنگسازی احمد پژمان است که  در سال ۱۳۸۶ توسط انتشارات هرمس در ۱۲ قطعه و به مدت زمان ۵۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه منتشر شده است. هم اینک می توانید این آلبوم شنیدنی را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 



تیتراژ پایانی سریال چار دیواری با صدای پوریا نیک پور

سریال "چار دیواری" با کارگردانی سیروس مقدم در ایام عید نوروز از شبکه اول سیما در حال پخش است. تیتراژ پایانی این سریال توسط پوریا نیک پور خوانده شده است. شعر این آهنگ زیبا را استاد عبدالجبار کاکایی سروده است و آهنگسازی این اثر نیز بر عهده آریا عظیمی نژاد می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت خوب و فرمت MP3 از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

 



تیتراژ پایانی سریال زن بابا با صدای امیرحسین مدرس

سریال "زن بابا" با کارگردانی سعید آقاخانی در ایام عید نوروز از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تیتراژ پایانی این سریال توسط امیرحسین مدرس خوانده شده است. شعر این آهنگ زیبا را استاد عبدالجبار کاکایی سروده است و آهنگسازی این اثر نیز بر عهده حمیدرضا صدری می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت خوب و فرمت MP3 از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

 



مجموعه ۹۹ فونت از بهترین ها برای طراحان – Top 99 Font For Designer

فونت در دنیای امروز به صورت فوق العاده ای پر کاربرد است. داشتن چندین دست خط متنوع و متفاوت با اندازه های دقیق یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود که حتی بعضی از افراد به آن نیز فکر هم نمی کنند. تصور اینکه شما یک لحظه بدون فونت بخواهید با ویندوز کار کنید و یا طراحی کنید شما را آزار می دهد. سایت دانلودها بسته ای شامل ۹۹ فونت بسیار زیبا و مخصوص طراحی را برای شما عزیزان آماده کرده است که امیدواریم مورد پسند واقع شود.

 

 



بازی زیبای ماجراهای پارک ایالتی – The Enchanted Kingdom Elisas Adventures

در این سرزمین افسانه ای که یک دختر به عنوان حکم فرما در آن قرار دارد و باید برای اثبات این ادعا شما  در نقش این دختر مراحل متعدد و بسیار مهیج و سخت را پشت سر بگذارید و خود را پادشاه این سرزمین قرار دهید. در این کار از هوش خود استفاده کنید و تا آنجا که لازم است برای ساخت دهکده جدید تلاش کنید و آهن، چوب و طلا بدست آورید و محل زندگی خود را با دستان خود بسازید. این بازی جذاب برای تمامی سنین طراحی شده است و محدودیت سنی ندارد.

 

 



فرهنگنامه تخصصی پزشکی با نام Stedman's Medical Dictionary 28th Edition

Stedman's Medical Dictionary, 28th Edition نام منبعی معتبر و واجب برای داشتن برای متخصصان سلامتی می باشد. ویرایش بیست و هشتم از این منبع بی نظیر ، شامل ۱۰۷۰۰۰ موضوع مختلف و بیش از ۵۰۰۰ موضوع جدید افزوده شده می باشد. علاوه بر این ، این نسخه توسط مشاورانی از سراسر دنیا مطالعه و بروز شده است که این مشاوران در همه زمینه های تخصصی علمی شامل غدد درون ریز ( اندوکرینولوژی) ، گوارش (گستروانترولوژی) ، پیراپزشکی (جریاتریکس) و روماتولوژی می باشد. این نرم افزار شامل بیش از ۱۵۰۰ عکس که اکثرا به صورت رنگی می باشند هست و شامل ۴۰ صفحه تمام رنگی در مورد آناتومی می باشد. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار فوق العاده بی نظیر را برای اولین بار در سایت های ایرانی از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 



اسکرین سیور زیبای بارش باران و رعد و برق – Rainy Screensaver 2.2.3

دوست دارید در مانیتور شما زمانی که از سیستم بری مدتی معین استفاده نمی کنید ، باران و رعد برق همراه با صدای زیبای باران برای شما پخش و نمایش داده شود ؟ این قابلیت یک اسکرین سیور فوق العاده به نام Rainy Screensaver است . یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا و طبیعی است که قطعا از اجرای آن بر روی صفحه نمایش کامپیوترتان لذت خواهید برد . این محافظ صفحه ، یک روز بارانی توام با باد و باران و رعد و برق را بنمایش می گذارد . قطرات باران صفحه نمایش را کاملا خیس کرده و ظاهر کلیه آیکونها و برنامه های در حال اجرا از حالت عادی خارج شده و کاملا مرطوب میشوند. در قسمت تنظیمات اسکرین سیور ویندوز میتوانید سرعت بارش،جهت بارش،صدای بارش و حتی درشتی دانه های باران را تنظیم کنید.

 

 



مجموعه ۱۰رینگتون زیبا و ملایم برای گوشی های موبایل

مجموعه ۱۰ زنگخور جدید و فوق العاده زیبا در سبک ملایم با ساز های مختلف تهیه و جمع آوری کرده ایم، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 ویرایش شده اند ، هم اکنون میتوانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

 



کاملترین نقشه شهرها و راه های ایران در سال ۸۹ برای گوشی های موبایل

این نقشه بصورت عکس با کیفیت فوق العاده بالا از کشور عزیزمان ایران می باشد. این نقشه یکی از کاملترین نقشه هایی است که تا به حال از شهرها و روستا های ایران تهیه شده و در آن تمام مسیرها با دقت بسیار بالایی کشیده شده است. شما با داشتن این نقشه قادر خواهید بود تا تمام مسیرهایی را که به شهرها و روستاهای کشور منتهی می شوند را مشاهده کنید و از این طریق کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان انتخاب نمایید. این نقشه در قالب یک فایل عکس بوده که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا شما میتوانید تا هر قدر که علاقه مندید بر روی نقاط مورد نظر خود زوم کنید. همچنین این نقشه را میتوان با استفاده از نرم افزارهای نمایش عکس در رایانه مشاهده نمود و در هنگام سفر هم میتوان با کپی فایل نقشه در گوشی موبایل در حین سفر از آن استفاده کرد. علاوه بر این میتوان آن را توسط چاپگر بر روی کاغذ هم چاپ نمود تا در ابعاد بزرگتر بتوان از آن استفاده کرد.

 

 



نسخه جدید قویترین بسته امنیتی جهان – Avira Premium Security Suite 10.0.0.536 Final

بسته نرم افزاری Avira Premium Security Suite یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی به شمار می رود. این مجموعه محصول کمپانی Avira که یک شرکت آلمانی است می باشد. این کمپانی اولین محصول خود را در سال ۱۹۸۸ (۲۰ سال سابقه ) با نام H+BEDV Datentechnik GmbH عرضه نمود. بعد ها با تغییر نام ضد ویروس ها به نام AntiVir به کار خود ادامه داد . این آنتی ویروس هم به صورت رایگان و هم به صورت حرفه ای عرضه می گردید تا به امروز که بسته نرم افزار بسیار قدرتمند Avira Premium Security Suite از سوی این کمپانی آلمانی عرضه گردیده است. مجموعه ای بسیار قدرتمند که توانایی مقابله با جدید ترین ویروس ها را دارا است. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب است. این آنتی ویروس در سایت av-comparatives که وب سایتی برای تست آنتی ویروس ها می باشد بالاتر از آنتی ویروس های بسیار مشهور NOD 32 و Kaspersky قرار گرفته است. این بسته امنیتی نه تنها آنتی ویروسی قدرتمند است بلکه شامل ابزارهایی است که می تواند رایانه شما را در برابر حمله هرنوع فایل مخربی محفوظ سازد.

 

 



مجموعه رویایی ترین والپیپرهای طبیعت – Wallpapers National Geographic

انجمن جغرافیای ملی ( The National Geographic Society) ، نام سازمانی غیردولتی است که در سال ۱۸۸۸ میلادی در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. هم‌اکنون انجمن جغرافیای ملی از بزرگترین سازمان‌های غیردولتی مردم‌نهاد در جهان است که هدفش را بر معرفی و حفاظت از آثار طبیعی، باستان‌شناسی، زیست‌شناسی و علوم جغرافیایی بنا کرده است.
هم اکنون در این موسسه هزاران عکاس حرفه ائی با مجهزترین وسایل تصویربرداری مشغول فعالیت هستند که تیم دانلودها در این مطلب تعدادی از برگزیده عکسهای زیبا و رویائی از طبیعت را جهت استفاده دوستان و مزین نمودن پس زمینه , جهت دریافت شما آماده نموده است. این والپیپرها در سایز ۱۲۰۰×۱۶۰۰ بوده و تعداد آنها نیز ۶۰ عدد می باشد. امیدواریم از تماشا و استفاده این تصاویر پس زمینه نهایت لذت را ببرید.

 

 



نرم افزار پیشرفته و کامل قرآنی المبین نسخه آزمایشی ۳٫۲٫۵

نرم افزار آزمایشی المبین سومین محصول سایت قرآنی المبین می باشد که نسبت به نسخه های پیشین تغییرات چشمگیری داشته که علاوه بر ویژگی هایی مانند متن کامل قرآن مجید بهمراه ترجمه شیوا به قلم آیت الله مکارم شیرازی امکانات بی نظیری مانند امکان جستجوی در متون و فهرست، ویژگی های متمایزی نسبت به سایر نرم افزار های مشابه داشته که از آن جمله می توان به امکان اضافه نمودن کتاب و نیز امکان ساخت کتاب توسط کاربران و ارسال به سایت سازنده، اشاره نمود. پس اگر شما تابحال قصد داشته اید برای فرهنگ سازی و انتشار معارف اسلامی قدمی بردارید و برایتان مقدور نشده در این نسخه این امکان را برای همگان فراهم شده است .هرکس با کم ترین هزینه و وقت می تواند کتاب های مختلف مذهبی را بصورت دیتابیس قابل استفاده در برنامه المبین تبدیل نماید و بعد بصورت عمومی در دسترس همگان قرار دهد. و در یک کلام نرم افزاری جامع و در عین حال پویا می باشد. نرم افزار قرآنی المبین یکی از کاملترین برنامه های قرآنی است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است. در این برنامه کل متن قرآن به همراه ترجمه آن را خواهید داشت، همچنین می توانید به فهرست موضوعی قرآن دسترسی داشته باشید، کل نهج البلاغه به همراه ترجمه فارسی آن در نرم افزار گنجانده شده است ونیزمی توانید در متن عربی و فارسی قرآن و نهج البلاغه جستجو کنید. محیط برنامه خیلی خوب و بی نقص طراحی شده است و می توانید به راحتی با آن کار کنید. این محصول نسخه ۳٫۲٫۵ المبین می باشد که با تغییرات عمده نرم افزاری و گرافیکی بصورت آزمایشی عرضه شده است.

 

 



متفاوت ترین بازی منچ سه بعدی جهان – Dont Get Angry 3 (قابل حمل)

نسخه جدید بازی محبوب و معروف منچ سه بعدی عرضه شد.بازی Dont Get Angry که دو نسخه قبلی این بازی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های جهان محسوب میشود پس از موفقیت های نسخه های قبلی اینبار نسخه ۳ این بازی را عرضه کرد.در این بازی منچ که سه بعدی میباشد خبری از یک بازی ساده نیست.شما با یک جنگ جهانی روبرو هستید.استفاده از انواع هواپیماها و موشکها و سلاح ها تنها با آوردن ۶! به عنوان جایزه.شما در قالب یک گروه جنگی بازی رو شروع میکنید و با انداختن تاس بازی را پیش میبرید و در بین بازی از انواع سلاح ها و حقه های جنگی برای نابودی دشمن استفاده میکنید. کافیست ۶ بیاورید تا بتوانید به عنوان جایزه هوایپمای بمب افکن بر سر دشمن ظاهر کنید و دشمن را نابود کنید. یا دشمن را زندانی کنید و شکنجه دهید! بازی بسیار زیباتر و جذاب تر از گفتار میباشد و باید تجربه کنید تا معنای یک بازی سرگرم کننده را بچشید.
بازی در حالات تک نفره,دو نفره,سه نفره و چهار نفره نیز قابل اجرا میباشد و دارای تنظیمات انواع رزولیشنها و همینطور دارای دو زبان انگلیسی و آلمانی برای اجرای بازی می باشد. این بازی که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب هم ندارد دارای گرافیک سه بعدی فوق العاده می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

 



مشاهده چهره خود در ۲۰ سال آینده با ProphecyMaster.v.1.1

Prophecy Master نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تصویر خود در ۲۰ سال بعد در آینده را مشاهده کنند. به کمک این نرم افزار کاربران به راحتی می توانند تنها با وارد نمودن تصویر چهره خود به برنامه و یک کلیک خود در مقابل آینه ای پس از ۲۰ سال مشاهده کنند. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های گرافیکی موجود در خود به راحتی تصویر مورد نظر را ۲۰ سال پیرتر از آنچه که اکنون است می نماید. استفاده از این نرم افزار به راحتی برای همه کاربران امکان پذیر می باشد زیرا این نرم افزار از گزینه ای برای انجام تنظیمات برخوردار نمی باشد. تنها وارد نمود یک عکس به برنامه ( ترجیحا عکس از نمای رو به رو ) و کلیک نمودن بر روی کلید …

 

 



نرم افزار کاربردی سفریاب موبایل با فرمت جاوا

با توجه به نزدیکی به تعطیلات نوروز و شروع سفرهای نوروزی وجود نرم افزاری که بتواند با معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرهای ایران راهنمایی مناسب برای مسافران نوروزی باشد احساس میشود. سفریاب همراه ، نرم افزاریست که می تواند پاسخگوی این نیاز باشد.این نرم افزار با فرمت جاوا منتشر شده است که می توانید آن را در موبایل خود به راحتی نصب نمایید. این نرم افزار فوق العاده کاربردی را میتوانید از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

 



دانلود بازی بسیار زیبای Warhammer 40000: Dawn of War 2

نسخه دوم بازی بسیار پر طرفدار استراتژیک Warhammer Dawn of War که در آینده ای دور در حال وقوع است ! بلی در این نسخه شما باید در هزاره ۴۱ میلادی بازی کنید ! چیزی در حدود ۳۷۰۰ سال دیگر که دنیا و کهکشان و مرزها معنی خود را از دست می دهند ! جنگی عظیم در میان سیارات ابر قدرت کهکشان حال وقوع است و هر یک از حتی ممکن است به نابودی نسل و هستی تمامی سرنشینان یک سیاره مانند زمین پایان دهد . شما در جریان این بازی استراتژیک مهیج و حماسی باید آینده کهکشان راه شیری را در دست گیرید و طی جنگ هایی عظیم و سخت پیروزی را برای نسل خود به ارمغان آورید .

 

 

 



طراحی صورت های ۲و۳ بعدی با Pantomat FaceShop Pro v5.01

Pantomat FaceShop Pro v5.01 نام نرم افزاری برای طراحی چهره هایی به صورت ۲ و یا ۳بعدی می باشد. این نرم افزار نه تنها یک نرم افزار برای ایجاد چهره ، بلکه می توانید یک عکس واقعی به آن داده و فرمت تکسچر آن را به شما بدهد و از آن در طراحی های خود استفاده نمایید. از ویژگی های این نرم افزار تخصص حرفه ای آن فقط به این مورد می باشد و از حاشیه کنی و ایجاد امکانات جانبی که در این موضوع کاربردی ندارند جلوگیری شده است.

 

 



پخش کننده تمامی مالتی مدیا ها با BS Player PRO v2.51 Build 1021

BS Player یکی ازبهترین پخش کننده چندرسانه ای برای فرمتهای DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD در دنیا می باشد.از سال ۲۰۰۰ که این پلیر عرضه شد،همواره یکی از محبوبتریت پخش کننده های مالتی مدیا بوده است.یکی از دلایل این محبوبیت،دادن تمرکز به کاربربرای تماشای فیلم بجای داشتن دغدغه برای یافتن کدک مناسب برای تماشای فیلم است.این ابزار در حال حاضر توسط بیش از ۷۰ میلیون کاربر استفاده می شود و همچنین به بیش از ۹۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.این نرم افزار هم چنین از سیس پی یئ به مبزان کمی برای پخش فایلهای چندرسانه ای استفاده مینماید بنابراین برای افرادی که قابلیتهای سیستمی آنها زیاد نیست این پلیر انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
حال شما میتوانید فیلمهای با کیفیت HD DVD and AVCHD را باعالی ترین کیفیت وبا نیازمندیهای سیستمی کم تماشا کنید.و یکی استثنایی   این نرم افزار اینست که میتواند ویدئوهای موجود در یوتیوب را وسط آن مستقیما ازطریق اینترنت تماشا و برروی سیستم خود ذخیره نمایید.از همه مهمتر BS Player،پلیری رایگان بوده وتنظیمات پیشرفته ای برای زیرنویس داشته و از فرمتهای معروف زیرنویس مانند MicroDVD .sub, VobSub .sub + .idx, SubViewer .sub, (Advanced) SubStation Alpha .ssa or .ass, SubRip .srt, VPlayer .txtو غیره پشتیبانی کامل مینماید.علاوه براین به عنوان یک AVCHD player محسوب میشود که با آن میتوانید فایلهای ویدئویی با فرمت AVCHDرا که در دوربینهای دیجیتال استفاه میشوند را مشاهده کنید.

 

 



مجموعه ای از والپیپر های محیط بازی های رایانه ای با نام New Games Collection

مجموعه ای از جدیدترین و زیباترین تصاویر از محیط بازی های کامپیوتری به نام New Game Collection توسط تیم دانلود ها برای شما کاربران فراهم گردیده است . این تصاویر دارای کیفیت و سایز بالا را میتوان برای استفاده به عنوان پس زمینه ویندوز به کار برد. مجموعه فوق دارای ۳۵ والپیپر با فرمت jpg میباشد که امیدواریم از این تصاویر نهایت استفاده را ببرید.

 

 


 

برای دانلود بیشتر نرم افزار ، بازی ها و ... به صفحه اصلی سایت دانلودها مراجعه کنید

www.Downloadha.com


 

 


 


 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر