۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

[FARSKIDS20.COM] Download Film,Serial,Bazi va Software 2010 ba Link Mostaghim


آخرین مطالب انجمن


http://img38.imageshack.us/img38/1917/2j17x2e.jpg

دانلود فیلم Robin Hood 2010 با لینک مستقیم


دانلود فیلم Robin Hood 2010 با لینک مستقیم

جهت سهولت دانلود و صرفه جویی پهنای باند کاربران عزیز این فیلم با تکنولوژی پیشرفته XVid کم حجم شده و دارای حجمی برابر 500 MB می باشد


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/8afd10e103802c8eb47ec0fd8bc861be.jpeg

مستند 100 اکتشافات برتر تاریخ بشر قسمت اول کیهان شناسی - 100 Greatest Discoveries - Astronomy

در این مجموعه مستند علمی 100 کشف مهم تاریخی که دستی در ایجاد تحول و تغییر در دنیای امروز داشته اند از ابتدای تاریخ تا کنون بررسی و تفسیر می گردند.مجری برنامه "بیل نیی" که خود دانشمند و محقق است 100 تحقیق و کشف بزرگ در زمینه هایی چون فیزیک،نجوم،شیمی،تکامل،علوم زمین،پزشکی،،ژنتیک و زیست شناسی را بررسی می نمایند که هم آموزنده و هم سرگرم کننده می باشد.ردپای گذشته و پیشینه تاریخی اکتشافات نیز تشریح می گردد و مجری با روحیه شوخ خود برنامه علمی را بسیار ساده و روان و قابل فهم برای همگان نموده است.
این مجموعه در 9 قسمت پخش شده است که امروز اولین قسمت آن را یعنی " کیهان شناسی (Astronomy) " را جهت دانلود برای کاربران عزیز  پی سی دی  قرار داده ایم.

در صورت استقبال از این مجموعه قسمت های بعدی نیز قرار داده خواهد شد.

 

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

بازی موبایل Jungle Book

دانلود بازی موبایل Jungle Book

داستان کتاب جنگل (Jungle Book) یکی از معروفترین و جذابترین داستانهای خواندنی می باشد که این بار این داستان را می توانید در موبایل خود دنبال کنید . این بازی زیبا محصول شرکت Indiagames می باشد که این بازی را در سایزهای 128×128 , 128×160 , 176×220 , 240×320 , 352×416 و در فرمت جاوا تولید کرده است

 






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/450886795c61878acf35bf1757d901c3.jpeg

نرم افزار اطلس سه بعدی جهان 2010  3D World Atlas 10.05

نرم افزار 3D World Atlas به شما در درک بهتر جغرافیا و نیز دست یابی به نقاط مختلف جهان کمک بسیار زیادی می کند. شما در ایننرم افزارکره ی زمین را به شکل سه بعدی خواهید دید که در این کره تمامی قاره های ، اقیانوس ها ، کشورها ، ناهمواریها ، فلات ها و بسیاری از نقاط مختلف زمین به شکل سه بعدی به نمایش در می آیند. در ایننرم افزارعلاوه بر نمایش نقاط مختلف جهان اطلاعات کاملی از قاره ها و کشورها های مختلف جهان قرار گرفته که تنها با یک کلیک می توان به آسانی به این اطلاعات دست یافت. به گفته شرکت سازنده ایننرم افزاربیش از نیم میلیون موقعیت جغرافیایی در ایننرم افزار قرار گرفته که این رقم می تواند نقاط مختلف جهان را دربر گیرد. همچنین در نسخه 2010 ایننرم افزارکه امروز برایتان قرار داده ایم از آخرین تصاویر ماهواره ای استفاده شده که این تصاویر همراه با آخرین تغییرات ایجاد شده بر روی سطح کره ی زمین می باشد که در این اطلس قرار گرفته است. علاوه بر این به دلیل سه بعدی بودن محیطنرم افزارشما با کمک موس به راحتی می توانید به نقاط مختلف کره زمین سفر کنید و بر روی شهرها و کشورها زوم نمایید تا دقیق تر آن ها را مشاهده کنید. همچنین در ایننرم افزار5 کره ی دیگر قرار گرفته که شامل General, Satellite, Physical, Bio-Geographic, Earth by Night می باشد و هر کدام از آنها موقعیت مختلفی از سطح کره ی زمین را به شما نشان می دهد. بعلاوه در ایننرم افزارابزارهایی برای دسترسی سریعتر به قسمت های مختلفنرم افزارقرار گرفته که برخی از آنها شامل ابزارهای دقیق تعیین مسافت بین دو یا چند موقعیت ، ابزارهای بدست آوردن مختصات دقیق یک محل ، داشتن جستجو گر بسیار دقیق مناطق مختلف کره ی زمین و ... می باشد. ایننرم افزارکمک آموزشی تنها برای جغرافی دانان و سازمان های دولتی ساخته نشده است بلکه افراد عادی نیز می توانند از آن استفاده کنند زیرا محیطنرم افزاربسیار ساده است و کار با آن تنها توسط موس صورت می گیرد. ایننرم افزارشامل دو نسخه قابل نصب و پرتابل می باشد که سایت  پی سی دی  هر دو نسخه آنرا برای علاقه مندان به ایننرم افزارقرار داده است مزیت نسخه پرتابل امکان به همراه داشتننرم افزاردر شرایط مختلف است در واقع شما می توانید فایل اجرانرم افزاررا در فلش مموری خود کپی کنید تا از آن در مکان های مختلف که امکان نصبنرم افزاروجود ندارد استفاده کنید.

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:

-
نمایش اطلس جهان به صورت سه بعدی و امکان چرخش.
-
داشتن نیم میلیون موقعیت جغرافیایی از سطح کره زمین.
-
بهره گیری از جدید ترین عکس های ماهواره ای و نقشه ها.
-
ارائه آمارها و اطلاعات جامع و دقیق درباره قارها و کشورها.
-
داشتن 5 کره ی مختلف از سطح زمین در شرایط مختلف.
-
امکان بدست آوردن مسافت دقیق دو یا چند نقطه از هم.
-
امکان جستجو برای پیدا کردن موقعیتهای مختلف.
-
امکان چاپ نقشه ها و عکس ها با کمک پرینتر.
-
امکان بدست آوردن مختصات دقیق یک محل.
-
قابلیت زوم چند درجه بر روی نقاط دلخواه.
-
ابزاری بسیار دقیق برای جغرافی دانان.
-
نمایش تمامی جزئیات کره ی زمین.
-
استفاده ی آسان با کمک موس.
-
قابليت بروز رسانينرم افزاراز اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
-
داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود بازی Split Second Velocity 2010 با لینک مستقیم و کرک

plugins/content/imagesresizecache/7484fc7cb7543e82dc748924485db817.jpeg

دانلود بازی Split Second 2010 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه اورژینال با حجم 5GB ***

شروعی که پایانش ترمز نخواهد بود!

وقتش رسیده که بار دیگر هیجان و ترس را در دل سرعت و رانندگی احساس کنید ، بازی جدیدی به نام Split Second دقیقا همین حس را به شما خواهد داد! ؛ بازی زیبا و هیجان انگیز که قرار است توسط استودیوی مشهور Black Rock Studio ساخته شود ، به گفته ی یکی از مسئولان این شرکت هزینه ی هنگفتی را هم صرف این بازی شده است تا ما شاهد یک شاهکار باشیم! البته در اصل همه چیز به دست خود سازندگان بازی خواهد بود که چطور بتوانند از این هزینه استفاده کنند! شاید Split Second بازی باشد که بتواند رقیبان خود را شکست دهد چرا که به گفته ی یکی از سازندگان بازی که در تریلر جدید بخش شده بود قرار است در Split Second نو آوری های جدید به کار رود که در بازیهایی به سبک رسینگ بسیار کم هستند ؛ این استودیوی بازی سازی با امیدهای فراوان پا در میدان گذاشته تا سبک رسینگ دیگری را وارد دنیای بازیهای کامپیوتری کند، این بازی قرار است فقط برای دو پلتفورم Xbox360,pc منتشر شود ، ممکن است تا آن موقع برای ps3 هم تایید شود!

داستان بازی:

این بازی داستان خاصی نداره که ما بخواهیم خیلی زیاد در موردش بنویسیم.شما یک راننده هستید که در یک ویدیو تلویزیونی دارید بازی می کنید.داستان بازی بسیار ساده است و زیاد نیاز به توضیح ندارد.این موضوع توی یکی از تریلر ها تأیید شده که وقتی شما با استفاده از قدرت خود که بعدا توضیح داده میشود هواپیمایی را به زمین میکشید دو متور سوار در حال فیلم برداری از شما هستند!!!هلیکوپتر های زیادی هم از شما فیلم برداری میکنند.برای صحت این موضوع عکسی را قرار میدهم.در ضمن علاوه بر این این موضوع توسط یکی از سازندگان بازی تایید شده.

گیم پلی :

از تریلر های نمایش داده شده میتوان به خوبی فهمید که گیم پلی بازی بسیار خوب طراحی شده.شما میتوانید در سر پیچ ها به راحتی ماشین خود را کنترل کنید.وقتی جایی منفجر میشود آنگاه است که شما دیگر نمیتوانید ماشین خود را کنترل کنید وبا کوچکترین اشتباهی شما تصادف خواهید کرد.در سر پیچ های بسیار سخت کافی است شما دستی بکشید و ناگاه ماشین خود را کنترل کنید تا بتوانید خیلی خوب از ان ها عبور کنید و این حس به شما منتقل خواهد شد که انگار در ماشین نشسته اید و دستی کشیده اید.

امکانات:
یکی از امکانات بسیار مهم بازی قدرت هایی هست که شما میتوانید با استفاده از دریفت کشیدن و پرش به دست بیاورید و از انها برای نابودی حریفان تان استفاده کنید.با به دست آوردن قدرت میتوانید یک فرودگاه را نابود کنید و یا یک هواپیما را به زمین بکشید تا حریفان تان زیر آن له شوند.می توانید به هلیکوپتر ها دستور دهید جایی را بمباران کنند.البته در بعضی مواقع ممکن است شما خودتان هم گیر بافتید .برای مثال ممکن است خودتان نیز به هواپیما برخورد کنید.البته نگران نباشید چون ماشین از کمی عقب تر ریست میشود و میتوانید دوباره به راهتان ادامه دهید.همچنین شما میتوانید با استفاده از قدرت تان موانع سر راه خود را بردارید و میان بر بزنید.

سایت  پی سی دی  به عنوان اولین سایت ایرانی این بازی رو با لینک مستقیم جهت دانلود قرار داده است. امیدوار هستیم از آن لذت ببرید !


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/3b1d98da9e74a8721c11d3c67f825e92.jpeg

تبدیل انواع فیلم به کلیپ موبایل با CloneDVD Mobile 1.7.0.0 Final

CloneDVD mobile فیلمهای  DVD شما را به  سرعت و به آسانی به قالب های پشتیانی شده توسط دستگاه هایی نظیر Sony psp , Apple ipod video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و … تبدیل  کرده و شما می توانید آنها را بر روی دستگاه خود مشاهده نمایید. این برنامه همچنین به شما این امکان را میدهد که DVD های خود را به قالب های دیگری نظیر DivX, XviD, AVI, MP4 و … تبدیل کنید.با CloneDVD mobile می توانید فیلمها و برنامه های تلویزیونی خود را هر زمان و در هر مکان که بخواهید بر روی دستگاه خود تماشا کنید.

قابلیتهای کلیدینرم افزارCloneDVD Mobile 1.7.0.0 Final :
- تبدیل فیلمهای DVD برای پخش بر روی دستگاههای با قابلیت اجرای ویدئو نظیر Sony PSP , Apple iPod Video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و غیره
- تبدیل فیلمهای DVD به قالب های دیگر نظیر DivX, XviD, AVI, MP4 و غیره
- دارای موتور تبدیل تصویر با کیفیت بالا
- دارای قابلیت پیش نمایش ویئوهای انتخاب شده
- دارای قابلیت تغییر اندازه ویدئو
- پشتیبانی از قابلیت chapter trimming
- قابلیت استفاده بسیار آسان: راهنمایی مرحله به مرحله توسط برنامه برای تنظیمات
- نمایش لحظه ای عملیات تبدیل
- دارای پنجره ثبت وقایع (Log)
- دارای ثبات بالا , سرعت و عدم نیاز به هرگونه راه انداز ASPI
- پشتیبانی از ویژگی multipass برای بهبود کیفیت تصاویر
- پشتیبانی از Nokia 770, Nokia E90, Sony PSP 480×272 (AVC/H264), Sony PSP 720×480 (AVC/H264), Sony Playstation 3 (AVC/H264), Microsoft Zune (MP4), iubi Blue, Archos 704 WiFi
- دارای mencoder به روز شده
- لیست ابزارهای سازمان یافته برای بهبود قابلیت خواندن
- پشتیبانی از زبانهای بیشتر
و …


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/e94121602a6c7a8b2a7c4ddd2adf7d6c.jpeg

دانلود بهترین  نرم افزار  ویرایش و افکت گذاری فیلم جهان Adobe Premiere Pro CS5 + کرک

بالاخره نسخه کرک شده جدیدترین و بهترین  نرم افزار  ویرایش و افکت گذاری تصاویر متحرک جهان جهت دانلود آماده و برای کاربران عزیز  پی سی دی  قرار داده شده است.
این نسخه فقط به صورت 64 بیتی ارائه شده است و نسخه 32 بیتی از آن ارائه نشده و نمی شود. در واقع نسخه CS4 آخرین نسخه 32 بیتی بوده است و کاربرانی که از ویندوزهای 32 بیتی استفاده می کنند امکان نصب این نسخه را ندارند.

ویژگیهای این نسخه:

- سرعت بسیار بالاتر از نسخه های قبل و کارایی بالا در پردازش فیلم
- بهینه شده به صورت اساسی برای سیستم عاملها و پردازش 64 بیتی
- قابلیت کار با فرمت های جدید و دوربین های دیجیتال
- امکان وارد کردن و خروجی دادن به نرم افزارهای دیگر Adobe
- قابلیت کار با پروژه های بزرگ با زمان طولانی و افکتهای سنگین
- امکان کار مستقیم با فرمتهای جدید دوربین های بدون Tape مانند RED, AVCCAM, XDCAM HD 50, DPX, P2, XDCAM, and DSLR cameras بدون نیاز به تبدیل و پردازش مجدد
- امکان کار با فرمت های HD‌ و کیفیت بالا
- بهره گیری از امکان script-to-screen جهت افزایش سرعت ویرایش فیلم
- استخراج فیلم در فرمتهای DPX, FLV, F4V, H.264, MPEG-2, QT, WM و ...
- قابلیت شناسایی صورت و تبدیل صحبت اشخاص به نوشته با سرعت بیشتر و دقیقتر نسبت به نسخه های قبل
- قابلیت جداسازی صحنه های مختلف یک کلیپ
- قابلیت شناسایی اجزای کامل یک DVD‌ فیلم
و ....


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


افزایش سرعت ویندوز 7 با نرم افزار 7Smoker Pro 1.2

plugins/content/imagesresizecache/05527e3889f7c96e063f81ddee4b40fa.jpeg

افزایش سرعت ویندوز 7 بانرم افزار7Smoker Pro 1.2

نرم افزار 7Smoker Pro 1.2  را می توان جزء برنامه های جدید دانست که هدف آن افزایش کارایی و سرعت ویندوز با تغییر دادن قسمت های کلیدی رجیستری می باشد. علاوه بر این گفته می شود با اجرا این  نرم افزار  به امنیت ویندوز 7 نیز افزوده خاهد شد.

ویژگی های 7Smoker Pro 1.2:

- بهینه سازی رجیستری ویندوز
- افزایش سرعت ویندوز با تغییرات کلیدی در رجیستری
- افزایش امنیت ویندوز 7 با بیش از 100 تنظیم امنیتی
- قابلیت قفل و یا ایجاد عدم دسترسی به درایور های خارجی همچون فلش دیسک و سی دی
- و ...



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/f78b175d5add005f436586bac38b6ef8.jpeg

پشتیبان گیری پیشرفته از ویندوز با CyberLink PowerBackup v2.5

امروزه تنها مدیران و البته کاربرانی موفق هستند که همیشه برای حوادث هم خود را آماده کنند ؛ در زمینه رایانه و اطلاعات مهم ترین حادثه می تواند از بین رفتن اطلاعات مهم به هر دلیلی باشد و مهم ترین کاری که در قبال پیش گیری از این حوادث می توان انجام داد تنها تهیه نسخه ای پشتیبان از فایل هایی است که اهمیت بیشتری دارند. وقتی یک نسخه Backup تهیه شود خیال کاربر آسوده خواهد بود که اگر اطلاعات به هردلیلی هم از بین رفت می توان با استفاده از همان نسخه پشتیبان اطلاعات را بازیابی کرد. یکی از نرم افزارهایی که می تواند فوق العاده مفید باشد CyberLink PowerBackup  نام دارد. نرم افزاری که توانایی گرفتن Backup از انواع فایل ها را داشته و می تواند در سریعترین زمان ممکن و در زمان های تعیین شده نسخه های پشتیبان را تهیه کند. سه متد تعریف شده در ایننرم افزارکه سه Full ، differential و incremental طوری آماده شده اند که تمامی خواسته های کاربران را در هر بخش از Backup گیری پاسخگو هستند. قابلیت زمان بندی در ایننرم افزاریکی از مهم ترین خصوصیاتی است که بسیار مورد نیاز خواهد شد، گاهی لازم است که سیستم پس از مدت خاصی به صورت اتوماتیک از فایل هایی که قبلا برایش تعریف شده نسخه ای پشتیبان تهیه کند و قابلیت زمان بندی اینجا می تواند بسیار به کار آید. ایمن کردن از طریق پسوردگذاری ، انعطاف پذیری بسیار بالای ایننرم افزار، فشرده سازی فایل های پشتیبان برای کاهش حجم آن و قابلیت های دیگری که تنها در زمان استفاده از CyberLink PowerBackup قابل مشاهده خواهند بود.


قابلیت های کلیدینرم افزارCyberLink PowerBackup v2.5 :
- سرعت بالا در تهیه نسخه پشتیبان و بازگردانی
- امکان Backup گیری از انواع فایل ها
- فشرده سازی برای کاهش حجم Backup
- امکان زمان بندی نرم افزار
- انعطاف پذیری بالای نرم افزار
- ایمن سازی از طریق پسوردگذاری
- استفاده از سه متد برای تهیه نسخه پشتیبان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/8b373990e48e64ca2c2ce7909c992628.jpeg

دانلود آخرین نسخه وینامپ Winamp 5.572 Build 2933

Winamp يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. ايننرم افزارقدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت ايننرم افزاراضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد.قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزارمي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.


برخی از قابلیت های کلیدینرم افزارWinamp / Full / Lite:
- پشتيبانى از تعداد زيادى فرمت هاى صوتى و تصويرى
- پشتيبانى از پوسته هاى (Skin) مدرن و کلاسيک، امکان تغيير پوسته و دانلود آنها از ميان بيش از 10 هزار پوسته
- امکان تغيير رنگ پوسته ها (Color Themes) (که شامل بيش از 50 رنگ مى باشد)
- قابليت نمايش Visualization يا Advanced Visualization Studio v.2.81b (بيش از 300 Visualization)
- سازگاری کامل با Winamp 2 Plug-ins
- پشتيبانى از Effect Plugin-ins صوتى
- رقص نور های جذاب و بسيار زيبا
- بهره بردن از يک Media Library پيشرفته
- پشتيبانى از راديو و تلويزيون اينترنتى
- امکان تبديل فرمت موسيقى (CD ripping)
- امکان کپى موسيقى به (CD CD burning)  رایت سی دی از سرعت 2x تا 48x
- واسط كاربري گرافيكي كاملا تغيير يافته كه اين تغييرات حتي بخش Album art را هم در بر مي گيرد
- پشتيباني چندگانه و همزمان از وسايل جانبي نظير Ipod ها
- دسترسي و اشتراك موسيقي و ويدئو از طريق Winamp Remote
- پخش و ايجاد ليست پخش از بهترين موسيقي هاي روز دنيا از طريق Media Monitor
- دريافت اطلاعات هنرمندان موسيقي، كنسرتها، ويدئوهاي جديد و … از طريق Smart Search
- تجربه لذت بردن از صداي فراگير MP۳
- دسترسي به هزاران ايستگاه راديويي و كانالهاي ويدئويي
- كنترل پخش Winamp از طريق نصب افزونه Winamp toolbar در Browser
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/c8ec0cff9de910985e6bce014c6e7779.jpeg

دانلود مرورگر سریع و سبک Usejump 0.10.4

Usejump یک مرورگر ساده و پر سرعت می باشد که می تواند بسیاری از سایت های حجم بالا را با سرعتی متناسب باز کند. آخرین نسخه آن را جهت دانلود در سایت  پی سی دی  قرار داده ایم.

 








HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


Windows 7 Themes  Bleach

دانلود تم جدید و حرفه ای Bleach برای ویندوز 7

تم Bleach یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین تم های ویندوز 7 می باشد, همانطور که در تصویر می بینید این تم دارای رنگ بندی شیک و بدنه متفاوتی می باشد. سایت  پی سی دی  این تم را جهت دانلود برای علاقه مندان عزیز آماده کرده است.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/639ed90dc451064b3935700c9c5bafa1.jpeg

فیلم مستند 24 ساعت پس از انقراض دایناسور ها National Geographics Explorer 24 Hours After Asteroid Impact 2010

دایناسور ها چکونه منقرض شدن؟ 66 میلیون سال پیش چه اتفاقی افتاد؟ عرصه فیلم های مستند در حال تحولی شگرف است ! این مستند که محصول National Geographic است 24 ساعت بعد از برخورد شهاب سنگی که باعث انقراض دایناسور ها شد را در آزمایشگاه های ناسا شبیه سازی کرده است تا اتفاقی که 66 میلیون سال پیش افتاده رو به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. در این مستند از تکنولوژی های برتر شبیه سازی ناسا استفاده شده است و می توان گفت انقلابی در تهییه فیلم های مستند علمی می باشد.

 



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/dc078bea308aeaff426344fa6a54e643.jpeg

دانلود بازی جدید کانتر Counter Strike 1.6 Omega v48 - 2010 با لینک مستقیم

بازی کانتر رو فکر کنم دیگه همه می شناسند و نیاز به معرفی ندارد. اما خصوصیات این نسخه چیست؟ این نسخه که تازه چند روزه در آمده است بازی را از لحاظ گرافیکی و Gameplay کاملاً تغییر داده و چه در نسخه Single Player چه Multiplayer با ویژگی های جدیدی (همچون اسلحه,یار و مخصوصاً نقشه های جدید) درخشش می کند. مطمئن هستیم جدیدترین نسخه بازی کانتر خاطرات بازی قدیمی را برای تمامی طرفداران این بازی بی نظیر زنده خواهد کرد و تجربه ای دیگری از سبک آن خواهند داشت.
سایت  پی سی دی  به عنوان اولین سایت ایرانی این نسخه را با لینک مستقیم جهت دانلود برای کاربران عزیز قرار داده است.

 



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

فیلم مستند زیبا و مهیج سیاره های نا معلوم National Geographics Alien Earths 2010

مستند Alien Earths 2010 یک فیلم بسیار زیبا جستجوی موجودات خارج از زمین می باشد.این مستند شما را به خارج از منظومه ی شمسی می برد و شما را جهت جستجو موجودات خارجی به سیارات متعددی با شرایط اقلیمی متفاوتی خواهد برد و با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی انیمیشن دنیای احتمالی سیاره های دیگر را به چالش می کشاند تا هر بیینده را مجذوب خود کند.این مستند زیبا را جهت دانود برای کاربران عزیز  پی سی دی  آماده کرده ایم و امیدوار هستیم از آن لذت ببرید.

 




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود سریال FlashForward S01E21 با لینک مستقیم

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjU-TD0WJDoJ376DblsGc1i6qMBsr3SnAiVEvehaUKF8AY__X9DSRoctdMlzNpboLORdXrJIbhq-9VsQTlE5KiS1UBc7tMP1Au9WDlCYSJP_Ix2Z6scVJDtT5-yIkK47ikZYpGSimsz45w2/s400/flash-forward-poster.jpg


دانلود سریال FlashForward S01E21 با لینک مستقیم

یک مامور FBI در لوس آنجلس به نام مارک بنفورد (جوزف فاینس) تصمیم میگیره که علت وقوع این اتفاق رو پیدا کنه. برای همین هم دیتابیسی راه اندازی میکنه و از مردم سراسر دنیا میخواد که اونچه که در مدت دو دقیقه بیهوشی‌شون دیدند رو با این سایت به اشتراک بذارن.

اسم این دیتابیس که براش یک سایت هم راه‌اندازی شده و میتونید از این آدرس نگاهی بهش بندازین و اگه دوست داشتین تصویر ذهنی خودتون رو واردش کنید، Mosaic Collective هستش. گردانندگان این دیتابس معتقدند که با کنار هم گذاشتن این تصاویر از سراسر دنیا، مثل کنار هم گذاشتن قطعات موزاییک، تصویر کلی ای تشکیل میشه که میتونه راز اتفاقی که نام Global Blackout v رو روش گذاشتن رو متوجه شد.
یکی از نکات جالب این سایت، تاکید قابل توجهیه که به تعامل بازدید‌کننده‌گان سایت با گردانندگان اون داره. پخش سریال هنوز شروع نشده، اما ایده‌ی جذاب داستان و نکته‌سنجی طراحان اون، باعث شده خیلی ها از سراسر دنیا، فیلمی از اونچیزی که فکر میکنند در شش ماه آینده براشون پیش اومده رو تهیه کنند و روی کانال یوتیوب اختصاصی این سایت آپلود کنند...

http://up.p30day.com/images/20269112633307256698.jpg


دانلود فیلم Undisputed III: Redemption 2010 با لینک مستقیم

جهت سهولت دانلود و صرفه جویی پهنای باند کاربران عزیز این فیلم با تکنولوژی پیشرفته XVid کم حجم شده و دارای حجمی برابر 450 MB می باشد



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود فیلم The Wolfman 2010 با لینک مستقیم

http://www.heyuguys.co.uk/images/2009/11/The-Wolfman-Poster1-361x600.jpg


دانلود فیلم The Wolfman 2010 با لینک مستقیم

خلاصه داستان: لورانس تالبوت( بنیسیو دل تورو) که پس از وقایع دوران کودکیش و مرگ مادرش، مدت زیادی از خانواده و سرزمین مادری خود دور بوده ، پس از دریافت خبر ناپدید شدن برادرش توسط نامه نامزد او گوئن ( امیلی بلانت) ، که از او درخواست کرده به خانه بازگردد و در یافتن برادرش کمک کند ، این تصمیم را عملی می کند.امابه محض اینکه او به خانه آبا و اجدادیش باز می گردد، متوجه می شود که دهکده در خطر است و هر شب هنگامیکه ماه کامل می شود موجودی درنده مردم ده را به قتل می رساند …

جهت سهولت دانلود و صرفه جویی پهنای باند کاربران عزیز این فیلم با تکنولوژی پیشرفته XVid کم حجم شده و دارای حجمی برابر 450 MB می باشد


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


ساخت آلبوم های تحت وب با نرم افزار CoffeeCup Flash Photo Gallery v5.95

ساخت آلبوم های تحت وب بانرم افزارCoffeeCup Flash Photo Gallery v5.95

حتما تا به حال آلبوم هایی که از عکس های مختلف در سایت ها رواج دارند را دیده اید. آلبوم هایی که به صورت دیجیتالی و از چندین عکس تشکیل می شوند و به صورتی جذاب در صفحات وب قرار می گیرند تا جذاب تر به نظر برسد. CoffeeCup Flash Photo Gallery نام نرم افزاریست که طراحی این نوع آلبوم های دیجیتالی را فوق العاده ساده و آسان می کند. این ابزار که تنها برای همین کار طراحی شده است در محیطی ساده با کنار هم قرار دادن تصاویر و ساخت آلبوم ها بدون هیچ گونه کدنویسی می تواند صفحات وب شامل آلبوم های دیجیتالی را پدید آورد.
وجود انواعی از پوسته های مختلف به همراه امکانات مختلف برای تنظیمات کلی آلبوم درنرم افزارCoffeeCup Flash Photo Gallery به وضوح به چشم می خورد ، نکته ای که در مورد این ابزار اهمیت دارد سهولت استفاده ازنرم افزاراست که به راحتی هرچه تمام تر قابل استفاده بوده و همه کاربران چه مبتدی و چه حرفه ای به سادگی می توانند انواعی از آلبوم های دیجیتالی جذاب را بسته به سلیقه خود خلق کنند. نکته جالب دیگر در مورد این ابزار و امکاناتش این است که می توان به راحتی حتی موزیک های دلنشنین هم به عکس ها پیوند داد که به صورت یک آلبوم واقعی و جذاب پس از نمایش تصاویر پخش و اجرا شوند و به جذابیت کار کمک نمایند. پشتیبانی از انواع فرمت ها برای تصاویر به همراه ذخیره سازی با استاندارد فلش از دیگر خصوصیات مهمی هستند که درنرم افزارCoffeeCup Flash Photo Gallery تعریف شده اند.

قابلیت های کلیدینرم افزارCoffeeCup Flash Photo Gallery v5.95 :
- پشتیبانی از انواع فرمت های برای تصاویر
- امکان ویرایش تمامی تنظیمات مروبط به آلبوم ها
- وجود انواعی از پوسته های جذاب برای ساخت آلبوم ها
- عدم نیاز به نوشتن حتی یک خط کد
- قابلیت قرار دادن موزیک برای آلبوم های آنلاین
- پشتیبانی و همسازن سازی با استاندارد فلش
- امکان اضافه کردن ساده عکس ها به آلبوم به صورت آنلاین
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


 Battle Metal -  Street Riot Control (2010/GER)

دانلود بازی مسابقه ای Battle Metal - Street Riot Control 2010

بازی Battle Metal - Street Riot Control  یک بازی ماشین سواری مسابقه ای زیبا می باشد که در آن علاوه بر رقابت با ماشین های دیگر امکان تیر اندازی و حتی نبرد با یکدیگر را دارید. در نهایت می توان گفت بازی Battle Metal - Street Riot Control با حجم کم خود وگرافیکبالای سه بعدی بسیاری از علاقه مندان به بازی های اتومبیلرلنی را جذب خواهد کرد.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


منشی تلفنی قدرتمند Voice Call Master v2.52.1390
منشی تلفنی قدرتمند Voice Call Master v2.52

نرم افزار Voice Call Master یکی از قویتریننرم افزارها منشی تلفنی موجود برای گوشی های نوکیا میباشد که علاوه بر منشی تلفنی قابلیت مدیریت تماس ها را نیز دارد.این نرم افزار  با قابلیت های بسیار زیادی که دارد خود را از نرم افزار های مشابه مجزا ساخته است و درمیان کاربران نوکیا سری ۶۰ محبوبیت خاصی پیدا کرده است.نرم افزار Voice Call Master قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش ۳ و ۵ می باشد.





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/517eaec7ecd2791fae8468747e168409.jpeg

دانلود بهتریننرم افزارهای ساخت اتوران Indigo Rose AutoPlay Media Studio v8.0.1.0

استفاده از سی دی ها و دی وی دی ها مالتی مدیا در میان کاربران بسیار رواج دارد. شرکت ها برای این که رزومه ای از کارهای خود را برای جذب مشتریان تهیه نمایند همگی از سی دی های مالتی مدیا استفاده می کنند. البته نرم افزارهای زیادی هستند که باید در ساخت این لوح های فشرده از آن ها استفاده کرد . تنها شرکت ها نیستند که برای معرفی خدمات خود سی دی مالتی مدیا طراحی می کنند، افراد عادی هم با اهداف مختلف اقدام به طراحی و ساخت اتوران هایی برای لوح های فشرده ی خود می نمایند. AutoPlay Media Studio یکی از کامل تریننرم افزارهای ساخت اتوران به شمار می رود. ابزاری بسیار غنی از امکانات و با واسط کاربری جذاب باعث شده تا کاربران برای ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا به از استفادهنرم افزارروی آورند. AutoPlay Media Studio دارای طرح های از پیش آماده است تا کابران بتوانند با الگو گرفتن  و حتی استفاده از این طرح ها اتوران هایی زیبا و در عین حال حرفه ای خلق نمایند.
قابلیت های مهم دیگری که در AutoPlay Media Studio موجود است را می توان به این صورت بیان کرد که بیشتر Object ها که غالبا به صورت متن ، تصویر ، فایل فلش ، فیلم ، صوت و دکمه و... هستند را می توان در این برنامه مورد استفاده قرار داد .
اما از این جهت گفته شد که AutoPlay Media Studio  نرم افزاری حرفه ای به شمار می رود که کاربران حرفه ای می توانند با کمی اسکریپ نویسی اتوران هایی بسیار زیبا بیافرینند. این نرم افزار با اکثر زبان های برنامه نویسی هم سازگاری دارد. Microsoft Visual Basic, Macromedia Director, Microsoft Visual C++ or Borland Delphi اینها بخشی از زبان ها و نرم افزارهایی هستند که با AutoPlay Media Studio هماهنگی کامل دارند.

قابلیت های کلیدینرم افزارAutoPlay Media Studio :
- استفاده بسیار آسان ازنرم افزارو تنها و Drag-and-Drop
- پشتیبانی از اکثر Object های موجود نظیر عکس ، فیلم ، فلش ، متن و ...
- رایت انواع سی دی و دی وی دی به صورت اتوران
- ساخت تنها یک فایل با فرمت EXE برای اتوران ها
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری و نمایش هریک از آنها
- پشتیبانی از انواع صداها با کانال های متفاوت
- طرح های آماده بسیار زیبا و متعدد
- قابلیت قرار دادن گالری تصاویر
- اجرای برنامه های دیگر در اتوران تنها با یک کلیک
- ساخت نامحدود صفحه برای اتوران
- نمایش سریع اتوران
- ساخت اسلاید شو از تصاویر و قابلیت رایت روی سی دی و دی وی دی
- پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف
- محیط مجزا اسکریپ نویسی برای برنامه نویسان
- اجرای فایل های PowerPoint  در اتوران
- تغییر اندازه صفحات اتوران
- نمایش کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/5431c4a88e7354ddea6878659154f1f5.jpeg

دانلود کرک فعالسازی تمامی محصولات Adobe CS5 Activator

با استفاده از Activator و Keygen مخصوص می توایند تمامی محصولات Adobe CS5 خود را فعال کنید و به صورت همیشگی از آنها استفاده نمایید. هم اکنون می توانید این کرک را از سایت  پی سی دی  دانلود کنید.








HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/b41608ad304c834f52ea2dec075693a5.jpeg

تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر با Xilisoft Video Converter Ultimate 6.0.3.0416

Xilisoft Video Converter یکنرم افزارتبدیل کننده قدرتمندی است که قابلیت تبدیل فرمت های محبوب را به یکدیگر دارد . این برنامه قابلیت تبدیل فرمت AVI to MPEG, WMV to AVI, WMV to MPEG or H.264/AVC video دارد . همچنین قابلیت تبدیل فایل های AVI به iPod دارا می باشد .
به جرأت می توان گفت که برنامه ی دیگر به مانند Xilisoft Video Converter وجود ندارد تا  قابلیت تبدیل فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD,    ۳GP, FLV, VOB , DATداشته باشد .
نکته قابل توجه این است که ایننرم افزار توانایی تبدیل فایل های صوتی محبوبی مانند ؛ MP2, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG, etc را به یکدیگر دارد .
شما می توانید ایننرم افزاررا هم اکنون از سایت دانلودی ها دریافت نمایید .

برخی از ویژگی های برجسته نرم افزار Xilisoft Video Converter :

- تبدیل کننده فایل های ۳gp ، iPod ، PSP ، Zune ، AVI MPEG ، MP4 ، MOV ، MKV to MPEG ،
- تبدیل فرمت های محبوب به یکدیگر فرمت های نظیر ؛ AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV
-  تبدیل فرمت های مختلف تصویری به فرمت های صوتی نظیر ؛ MP2, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, and OGG
- تبدیل فرمت های عکس به فرمت های ویدویی نظیر ؛ AVI, FLV, SWF, MOV, 3GP, WMV, et

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود ۱۵ محافظ صفحه در ابعاد ۱۷۶×۲۲۰ برای موبایل

محافظ صفحه ی بسیار جالب و متحرک در سایز ۱۷۶×۲۲۰ پیکسل را آماده دانلود ساخته ایم.









HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



کتاب موبایل برنامه مسابقات جام جهانی 2010

کتاب موبایل برنامه مسابقات جام جهانی 2010

اين كتاب برنامه كاملي از جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي است که توسطنرم افزار اف بوک تهییه شده است. تاريخ برگزاري مسابقات به تقويم شمسي. زمان برگزاري مسابقات به ساعت تهران. که برای اولین بار در سایتپی سی دیمنتشر شده است.







HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



*** جهت مشاهده مطالب بیشتر کلیک کنید ***







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر