۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

IDM internet-download-manager براي درخواست دوستان و دانلود راحت تر




بله اين نرم افزار مدت زمان دارد بعد 1 ماه شماره سريال مي خواهد اما در اين فايلي كه 
برا دانلود قرار دادم يه فايل پتچ هست كه بايد ان را به قسمتي نرم افزار رو نصب كردين كپي كنين و بعد فايل رو باز كنيد و بعد اجرا كنيد پتچ رو. الان دگه به راحتي مي تونيد بدون سريال استفاده فرماييد
http://www.asandownload.com/archives/internet/download_manager/downloadinternet_download_manager_full/
با تشكر فرزاد    

From: mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>
To: f.ghahremanian@yahoo.com
Sent: Fri, May 21, 2010 10:56:41 PM
Subject: Re: IDM internet-download-manager براي درخواست دوستان و دانلود راحت تر

من این نرم افزار نسخ های 5.18 و 5.19 را دارم ولی متاسفانه روی سیستم من
نصب نمیشه چون یک سریال نامبر می خواهد چنانچه این سریال نامبر را در
اختیار دارید آن را هم برای من بگذارید

On 5/21/10, mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com> wrote:
> مثل اینکه لینک یادتان رفته است
>
>
> On 5/21/10, farzad Ghahremanian <f.ghahremanian@yahoo.com> wrote:
>>
>>
>>
>>
>> با سلام و عرض ادب خدمت تمامي شكوفه هاي دوباره شكفته ايران زمين. باعث
>> افتخار
>> كه در جمع پر فضيلت شما هستم. من اين نرم افزار رو گذاشتم تا دوستان از
>> دانلود
>> كردن لذت ببرن و با اين نرم افزار دگه هيچ مشكلي پيش نمياد.
>>
>> با تشكر. فرزاد
>>
>>
>>
>


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر