۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: May 11 2010 : بالاترین


کلمه:بیانیه میرحسین موسوی به مناسبت اعدام های روز گذشته

Posted: 10 May 2010 11:14 AM PDT

مهندس میرحسین موسوی به مناسبت اعدام های روز گذشته بیانیه ای صادر کرد. به گزارش کلمه متن این بیانیه به شرح زیر است: اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون انکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ماشده است. وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عد ل علوی که به دنبالش بودیم؟
با ۵۰۵ امتیاز و ۲۵۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

موضع گيري به هنگام مهندس موسوي در قبال اعدامهاي اخير

Posted: 10 May 2010 11:24 AM PDT

به نقل از سايت كلمه - چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای25 و30 خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عد ل علوی که به دنبالش بودیم؟ کلمه: مهندس میرحسین موسوی به مناسبت اعدام های روز گذشته بیانیه ای صادر کرد. به گزارش کلمه متن این بیانیه به شرح زیر است: اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون انکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ماشده است. وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عد ل علوی که به دنبالش بودیم؟
با ۲۵۱ امتیاز و ۱۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

میرحسین موسوی، اعدام ها را محکوم کرد !

Posted: 10 May 2010 11:41 AM PDT

میرحسین موسوی در بیانیه ای اعدام های اخیر را محکوم کرد: اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون انکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ماشده است. وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عد ل علوی که به دنبالش بودیم؟
با ۲۰۴ امتیاز و ۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

خبر اعدام گروهى ، محارب خواندن موسوى و تعطيلى پنج روزه تهران را در آستانه خرداد جدى بگيريم

Posted: 09 May 2010 11:29 PM PDT

ديروز يكشنبه ، سه خبر مهم ايران را در بهت فرو برد . از آنها به سادگى نگذريم . اول خبر اعدام گروهي جمعي به جرم محاربه است . در آخرين روز هفته معلم ، فرزاد كمانگر معلم كرد ايراني را به همراه چهار تن ديگر از جمله يك زن به دار آويختند . همان روز دبير شوراي نگهبان غلامحسين الهام ، مير حسين موسوي را محارب خواند و شب هنگام ، به بهانه اي كاملا بي توجيه ، با تعطيل كردن شنبه و يكشنبه آينده ، عملا پنج روز از پنج شنبه تا سه شنبه آينده ، پايتخت در تعطيلي خواهد رفت . اين سه خبر را در آستانه خرداد نبايد شوخي گرفت و با هوشياري بايد پيگير اخبار و وقايع باشيم . حادثه اي در راه است و اينها همه زمينه چيني براي آن به نظر ميرسد . شبكه هاي اجتماعي و ارتباطي خود را حفظ و تقويت كنيم و راههاي جايگزين خبر رساني را پيگير باشيم . ايران آبستن حوادثي ژرف است .
با ۲۰۲ امتیاز و ۲۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

مهندس! اعلامیه ات مرهمی بود بر دل داغدار کردستان و داغی بود بر دل سیاه آنانی که کرد را تجزیه طلب میخوانند !

Posted: 10 May 2010 12:28 PM PDT

کجایند آنانی که انگ تجزیه طلبی بر شیرین و فرزاد میزدند؟ چشهای کوردلیتان باز کنیدو ببینید که منتخب ملت ایران ، هم از آنانی که "تجزیه طلبان" ، "تروریست ها" ،"محاربان" ، "بمب گزاران" و "پژاکیان" شان میخواندید دفاع میکند. مهندس! اعلامیه ات مرهمی بود بر دل داغدار کردستان و داغی بود بر دل سیاه آنانی که خلق کرد را تجزیه طلب میخوانند. امشب کردستان از تو خشنود است….چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم خانه اش ویران باد !
با ۱۹۷ امتیاز و ۴۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

خانواده فرزاد کمانگر دستگیر و با دستبند به اوین منتقل شدند

Posted: 10 May 2010 10:38 AM PDT

خانواده کمانگر وسایرشهدا درمقابل زندان که براي تحويل گيري اجساد عزيزان خود پافشاري ميكردند,دستگير و با دست بند به داخل اوين منتقل گشتند
با ۱۹۳ امتیاز و ۱۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تظاهرات دانشجویان سبز دانشگاه شهید بهشتی در اعتراض به حضور بی اطلاع احمدی نژاد در این دانشگاه - امروز

Posted: 10 May 2010 01:37 AM PDT

تظاهرات در اعتراض به حضور بی اطلاع احمدی نژاد در دانشگاه شهید بهشتی - امروز Protests in Tehran - Shahid Beheshti University - 10 May 2010
با ۱۸۹ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

احمدی‌نژاد همینک در دانشگاه بهشتی است. حضور او بدون اطلاع قبلی بوده. تدابیر شدید امنیتی بر دانشگاه حکم‌فرما است.

Posted: 10 May 2010 12:52 AM PDT

احمدی نژاد همینک در دانشگاه بهشتی است. حضور او بدون اطلاع قبلی بوده است. تدابیر شدید امنتی در دانشگاه برقرار است. ورودی تمام درب‌های دانشگاه ۶ مامور حراست ایستاده‌اند. سرتاسر محیط بیرونی دانشگاه نیروی انتظامی ایستاده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که جلسه خصوصی است و دانشجویان خاصی اجازه‌ی ورود به جلسه را دارند. من الآن این مطلب را از داخل دانشگاه بهشتی مینویسم.
با ۱۸۵ امتیاز و ۱۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تظاهرات دانشجویان سبز دانشگاه شهید بهشتی در اعتراض به حضور بی اطلاع احمدی نژاد در این دانشگاه - قسمت دوم

Posted: 10 May 2010 01:32 AM PDT

Protests in Tehran - Shahid Beheshti University - 10 May 2010 تظاهرات دانشجویان سبز دانشگاه شهید بهشتی در اعتراض به حضور بی اطلاع احمدی نژاد در این دانشگاه - امروز
با ۱۶۶ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

بیانیه شدید اللحن میر حسین موسوی در محکومیت اعدام فعالان کرد

Posted: 10 May 2010 11:53 AM PDT

در بیانیه میر حسین موسوی آمده است: اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون آنکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ما شده است.
با ۱۶۴ امتیاز و ۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

گاردین:رژیمی که پوشش بانوان را به زلزله ربط می دهد،هیچ اعتباری ندارد تا بتواند فعالان اجتماعی را به بمبگذاری مرتبط کند.

Posted: 10 May 2010 06:36 AM PDT

پنج کرد به دار آویخته شدند/مشخص نیست آیا این اعدام ها برای ترساندن مخالفان رژیم (همزمان با سالگرد انتخاب احمدی نژاد) است یا نه/ ایران پنج کرد، از جمله یک زن را به جرم فعالیت تروریستی و ضد انقلابی اعدام کرد. /گفته می شود زن اعدام شده برای اعتراف شکنجه شده بود/ این اعدام شدگان به محاربه متهم شده بودند. / پانزده کرد دیگر در زندان با حکم اعدام نگه داری می شوند./چهار فعال اجتماعی دیگر نیز قبل از مراسم ماه فبریه(بهمن ماه)، اعدام شدند./ کاوه اهنگر از جبهه دموکراتیک کردستان گفت: رژیمی که زلزله را به پوشش زنان ربط می دهد، هیچ اعتباری ندارد که بتواند فعالین اجتماعی را به بمب گذاری مرتبط کند!
با ۱۶۱ امتیاز و ۵۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تظاهرات در اعتراض به حضور احمدی نژاد در دانشگاه شهید بهشتی .

Posted: 10 May 2010 02:18 AM PDT

امروز , دانشگاه شهید بهشتی
با ۱۵۵ امتیاز و ۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

بیانیه میرحسین موسوی به مناسبت اعدام های اخیر

Posted: 10 May 2010 11:48 AM PDT

مهندس میرحسین موسوی به مناسبت اعدام های روز گذشته بیانیه ای صادر کرد. به گزارش کلمه متن این بیانیه به شرح زیر است: اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون انکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ماشده است. وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عد ل علوی که به دنبالش بودیم؟
با ۱۵۱ امتیاز و ۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

بیانیه میرحسین موسوی درباره اعدام های اخیر: آیا این است آن عد ل علوی که به دنبالش بودیم؟

Posted: 10 May 2010 12:09 PM PDT

مهندس میرحسین موسوی به مناسبت اعدام های روز گذشته بیانیه ای صادر کرد.اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون انکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ماشده است. وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عد ل علوی که به دنبالش بودیم؟
با ۱۴۶ امتیاز و ۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

اعتراض به حضور احمدی نژاد در دانشگاه شهيد بهشتي

Posted: 10 May 2010 02:01 AM PDT

دانشجويان شعار ميدهند : ديكتاتور حيا كن ، دانشگاه را رها كن . دوشنبه 20 ارديبهشت 89
با ۱۴۴ امتیاز و ۱۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

بیانیه مهم مهندس موسوی در مورد اعدام شهروندان کرد

Posted: 10 May 2010 12:08 PM PDT

وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عد ل علوی که به دنبالش بودیم؟
با ۱۳۵ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

میدان انقلاب به حالت امنیتی درآمد ...استقرار موتورهای یگان ویژه در ضلع شمالغربی میدان

Posted: 10 May 2010 01:34 AM PDT

در حالیکه ساعت 10:15 دقیقه می باشد و تجمع مقابل دانشگاه تهران که به دعوت خانواده زندانیان سیاسی اعدام شده ساعت 11 برگزار خواهد شد از دقایقی پیش میدان انقلاب به تسخیر موتورسواران یگان ویژه درآمد. استقرار این اکیپ از موتورسواران یگان ویژه در ضلع شمالغربی میدان که همراه با چند دستگاه ماشین در ضلع جنوبی میدان میباشد چهره انقلاب را یکبار دیگر امنیتی کرد.حد فاصل دانشگاه تهران و میدان انقلاب نیز بصورت پراکنده نیروهای امنیتی و انتظامی حضور یافته اند و تا لحظه ارسال این خبر تحرک خاصی مشاهده نشده است.
با ۱۳۵ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

حراميان پيكر بى جان فرزندانمان را هم گروگان گرفته اند . شهدا را تحويل خانواده ها نميدهند .

Posted: 10 May 2010 11:00 AM PDT

اين چه قومي است كه پنجه نحسش را در دل مام ميهن كرده و چنين بيشرم پيش ميرود ؟ مادري از دور دست به بازپس گيري جسد فرزندش بيايد و آنرا تحويل ندهند ؟ اين چه رسمي است كه فرزندان وطن را به گروگان گيرند ، در خفا شكنجه كنند و در آخر بر دار كشند و پس از آن ، جسد را هم از خانواده دريغ ورزند . ديروز ، روز نحس يكشنبه 19 ارديبهشت 89 ، پنج تن از فرزندان ايران سر بردار بي عدالتي حكومت اسلامي سپردند و غريب و تنها ، جان در راه آرمان دادند . صبح امروز بر سر در دانشگاه تهران رفتيم تا همراه شويم با خانواده آن عزيزان در غمشان و در خشمشان . آنقدر نيرو و گارد و يگان گمارده بودند كه نفس به سختي ميتوانستي بكشي و كسي از خانواده آنان نيامد . گويا به تحويل اجساد به اوين رفته بودند . و حال ميشنوم كه اجساد آنها را به گروگان گرفته حكومت و تحويل خانواده هايشان نميدهد . مصالح اجتماعي و امنيت ! از تو نميپرسم مبادا دلگير شوي و توهيني به خود بداني ، از خود ميپرسم كه تاريخ در موردم چه خواهد گفت اين سكوت مرگبار را .
با ۱۳۰ امتیاز و ۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

بیانیه میرحسین موسوی به مناسبت اعدام های اخیر: آیا این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم؟

Posted: 10 May 2010 12:06 PM PDT

به گزارش کلمه، مهندس میرحسین موسوی به مناسبت اعدام های روز گذشته بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون آنکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ما شده است. وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ، ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم؟
با ۱۳۰ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

ای ا.ن پسر بهشتی را زندان میکنی غرفه آثار بهشتی را درنمایشگاه کتاب می بندی،اونوقت میری دانشگاه بهشتی!

Posted: 10 May 2010 02:54 AM PDT

ا.ن هم اکنون رفته به دانشگاه بهشتی دانشجویان بهشتی فرصت را غنیمت شمارید و دم مارمولک را بکنید .
با ۱۲۵ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

آیا این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم؟ (بیانیه کوبنده ی موسوی در مورد اعدام های اخیر)

Posted: 10 May 2010 12:04 PM PDT

کلمه:مهندس میرحسین موسوی به مناسبت اعدام های روز گذشته بیانیه ای صادر کرد. به گزارش کلمه متن این بیانیه به شرح زیر است: اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون انکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ماشده است. وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عد ل علوی که به دنبالش بودیم؟
با ۱۲۴ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

بازداشت شرم آور خانواده هاي زندانيان سياسي اعدام شده

Posted: 10 May 2010 11:11 AM PDT

خانواده هاي زندانيان سياسي اعدام شده كه از شهرستانهاي كردستان در مقابل زندان اوين تجمع كرده بودند و براي تحويل گيري اجساد عزيزان خود پافشاري ميكردند,درمقابل زندان اوين دستگير و با دست بند به داخل اوين منتقل گشتند. اين اقدام شرم آور موجي از انزجار عمومي را برانگيخت .
با ۱۲۳ امتیاز و ۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

اعتراض به حضور احمدی نژاد-دانشگاه ملي - ۲۰ اردیبهشت

Posted: 10 May 2010 03:57 AM PDT

اعتراض به حضور احمدی نژاد-دانشگاه ملي ( بهشتی)- 20 اردیبهشت
با ۱۲۰ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

موسوی: « این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم؟»

Posted: 10 May 2010 12:27 PM PDT

میر حسین موسوی که بعد از انتشار خبر اعدام پنج نفر از شهروندان ایرانی در بامداد یک‌شنبه، برای واکنش و اظهار نظر در باره رفتار قوه قضاییه، تحت فشار زیادی از سوی حامیان و منتقدانش بود، ساعاتی پیش و از طریق سایت کلمه، بیانیه خود را منتشر کرد. موسوی اعدام‌های اخیر را بی‌ارتباط با آغاز ماه خرداد نمی‌داند...
با ۱۱۴ امتیاز و ۴۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

آقای الهام! اگر میرحسین موسوی محارب است پس وای به حال همه شما یزیدیان

Posted: 10 May 2010 01:27 AM PDT

مرحوم محقق در شرايع الاسلام مي نويسد :‌ محارب كسي است كه اسلحه را عريان كرده و يا حمل كند براي ترساندن مردم در خشكي يا دريا،در شب يا روز و در شهر و خارج از آن باشد. ‌ شیخ محمدحسن نجفی اصفهانی،معروف به " صاحب جواهر " عالم و فقیه بزرگ شیعه در قرن 13 در کتاب جواهر الکلام می نویسد : هركسي اسلحه بكشد در شهري از شهرها و مردم را مضروب سازد و حيوانات را ازبين ببرد و اموال مردم را سرقت كند،هرچند كسي را نكشد او محارب است و جزاءِ او جزاءِ محارب خواهد بود . جواهرالكلام 41/564 قانون جزایی / ماده 196- هر كس كه برای ايجاد رعب و هراس و سلب آزادی و امنيت مردم دست به اسلحه ببرد،محارب می باشد. تبصره : ميان سلاح سرد و گرم فرقی نيست. آقای الهام! کاش قبل از محارب خواندن میرحسین یا امثال میرحسین کمی به اطلاعات غیر سیاسی خود بیشتر اضافه می کردی تا بدانی،محارب کیست و چه افرادی بر روی مردم اسلحه می کشند؟ چه کسانی دنبال ترساندن مردم هستند؟ چه اشخاصی و به چه استنادی حکم اعدام عده ای بیگناه همچون فرزاد کمانگر را صادر کردند؟ آقای الهام! به عنوان یک ایرانی آزاد اندیش می گویم..........
با ۱۱۴ امتیاز و ۱۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

پیکراعدام شدگان سیاسی به گروگان رفت و خانواده های داغدار به اوین!

Posted: 10 May 2010 11:08 AM PDT

طبق آخرين خبر دريافتي شماري از اعضاي خانواده وبستگان 5 زنداني سياسي اعدام شده كه درمقابل اوين تجمع كرده بودند بازداشت شدند , هنوز پيكرهاي اعداميان را تحويل نداده اند و به آنها گفته اند كه روز سه شنبه براي تحويل گيري اجساد اقدام كنند . درحال حاضر كليه تلفن ها ي ثابت و همراه كامياران بسته شده است وامكان هيچ تماس تلفني با كامياران وجود ندارد . فرزاد كمانگر وصيت كرده بودكه وي را در زادگاهش در نزديكي كامياران دفن نمايند .
با ۱۱۳ امتیاز و ۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

زنــــــــــــــــــــــــــــــــــده بــــــــــــــــــــــــــــــاد موســــــــــــــــــــــــــــوی

Posted: 10 May 2010 12:35 PM PDT

زنده باد مدبری را به تمام معنا.زنده باد سیاستمداری را مقتدر.زنده باد رییس جمهوری باهوش.زنده باد محبوب یک ملت که از متن مردم است.در شادیهایشان شاد است.در غم هاشان غمگین.به موقع محکوم می کند.به موقع هشدار می دهد.به موقع بیانیه می دهد.این است مردی از جنس مردم.این است میرحسینی دوست داشتنی.عجب به موقع از دل گفتی میر حسین.عجب به موقع عدل را محکوم کردی.عجب به موقع اسلام کنونی را حد زدی.عجب به موقع آمدی.دلهامان در غم مرگ عزیزانمان غرق بود.تو به ما حیات دوباره بخشیدی.زنده باد شجاعتت. زنــــــــــــــــــــــــــــــــــده بــــــــــــــــــــــــــــــاد موســــــــــــــــــــــــــــوی
با ۱۱۱ امتیاز و ۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

بشــــــــــــر, بشــــــــــر است؛ چه بزهکار چه بی گناه, چه عراقی چه آمریکایی, چه سبز چه سیاه, چه کودتاچی چه آزادی خواه

Posted: 10 May 2010 11:43 AM PDT

یاد آوری به خودمان: بشــــــــــــر, بشــــــــــــــر است // وقتی می گوییم حقوق بشر یعنی حقوق تمام بشر // این بشر ممکن است بی گناه باشد یا بزهکار // ممکن است سبز باشد یا سیاه // ممکن است تجریه طلب باشد یا سلطنت طلب // ممکن است کودتاچی باشد یا آزادی خواه // ممکن است تروریست باشد یا صلح دوست // ممکن است ایرانی باشد یا افغان // ممکن است فارس باشد یا کرد // ممکن است عراقی باشد یا آمریکایی // یک بشر با هیچ کدام از موارد بالا از بشر بودن خارج نمی شود // بشــــــــــر, بشــــــــــر است و حقوقی دارد که باید رعایت شود
با ۱۰۴ امتیاز و ۲۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

ســـــــــــلام بـــــر مـــــــوســــــــــوی، مـیر حسـین عزیز! از واکنش به موقع ات متشکریم

Posted: 10 May 2010 01:25 PM PDT

میر حسین عزیز خرداد را ماه آگاهی و حق جویی نام گذاری کرد .... منتظر واکنش شیخ شجاع نیز هستیم
با ۱۰۳ امتیاز و ۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

بر این فرزاد کش فریاد!

Posted: 10 May 2010 08:36 AM PDT

حکومتی که ادعای ثبات و اقتدار دارد و برای مدیریت دنیا طرح و نقشه می دهد آنوقت از زنده ماندن معلمی در زندان وحشت دارد و او را ناجوانمردانه قصابی می کند و به قتل می رساند. این اسامی را به خاطر بسپارید: فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وكیلی، شیرین علم‌هولی و مهدی اسلامیان! اینان ستاره هایی هستند که به زیر کشیده شدند تا این شب تار تاریک تر و مخوف تر شود غافل از این که فقط اراده ما را قویتر می کنند و سرنگونی خود را به جلو می اندازند. قتل های دهه ی شصت داشت به حادثه یی در تاریخ تبدیل می شد و بیم آن می رفت که به فراموشی سپرده شود که اینان با اعدام های اخیر دوباره خاطرات آن روزها را زنده کردند. وقتی ملتی حافظه ی تاریخی خود را از دست می دهد اتشتباهاتش را تکرار می کند و مصایبش پایان ندارد. کشتارهای های دهه ی شصت را فراموش نکنیم این اعدام ها را به خاطر بسپاریم. خاوران را گورهای بی نام نشانی که در سراسر کشورمان کننده اند بنش کنیم. این ها که رفتنی هستند و در دریای خون ما غرق خواهد شد به فکر آینده باشیم و با هم هم قسم شویم اولین قانون ضدانسانی که در «جمهوری ایران» لغو می کنیم قانون اعدام باشد. کردستان، کردستان خونین همیشه پیشمرگ ایرانیان بوده است در دهه ی شصت که کشتارها بیداد می کرد کردستان خانه ی همه ی آزادیخواهان ایرانی شد. بسیاری از آزادی خواهانی که حکم اعدام داشتند به کمک کردهای قهرمان جان سالم بدر بردند و اکنون در کشورهای مختلف زندگی می کنند. کردستان چون نگینی در سرزمین ایران می درخشد و این حکومت سراسر جنایت می خواهد این نگین را از ایران جدا کند و با اعدام و کشتار کردها می خواهد آنقدر به ستوه شان بیاورند که جدایی از ایران را بخواهند! اما ...
با ۱۰۰ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات
Email delivery powered by Google

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر