۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: May 21 2010 : بالاترین



بالاترین


ضرب و شتم شدید محمد نوری زاد در اوین/ اعتصاب غذای کامل نوری زاد

Posted: 20 May 2010 03:32 AM PDT

ماموران زندان اوین محمد نوری زاد نویسنده و کارگردان دربند را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند. به گزارش خبرنگار کلمه، روز سه شنبه محمد نوری زاد را به بهانه ی هواخوری از سلول خارج کرده اند و سپس ۵ نفر از عوامل امنیتی اوین بر سر وی ریخته و به قصد کشت او را کتک زده اند. به طوریکه ضربه شدیدی که به سر او وارد آمده است توسط پزشک زندان ضربه مغزی تشخیص داده شده است.بر اثر این ضربه بینایی وی مختل شده است. نوری زاد بعد از این عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی ماموران زندان اوین از سه روز پیش در اعتصاب کامل آب و غذا به سر می برد. وی در ملاقات کابینی به خانواده خود گفته است اگر وضعیت به همین منوال باشد زنده نخواهد ماند. همچنین نوری زاد پس از ضرب و شتم از سلول دو نفره اش دربند ۲۴۰ به دخمه ای بی نور و بدون جریان هوا و همچنین سرویس بهداشتی منتقل شده است. محمد نوری زاد سه نامه به رهبر و همچنین رئیس قویه قضائیه نوشته بود که آنها را در وبلاگش منتشر کرد و در پی آن به اتهام توهین به رهبری و رئیس قویه قضائیه از ۳۰ آذر ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می برد . وی چهارمین نامه خود به رهبری را از داخل زندان اوین نوشت. دادگاه در حکم بدوی برای این هنرمند ۳ سال و نیم حبس به علاوه ۵۰ ضربه شلاق تعیین کرده است.
با ۲۷۴ امتیاز و ۲۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

نوری زاد: زنده نخواهم ماند/ ضربه مغزی و اختلال در بینایی بر اثر ضرب و شتم

Posted: 20 May 2010 03:41 AM PDT

جرس:ماموران زندان اوین محمد نوری زاد نویسنده و کارگردان دربند را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند که منجر به ضربه مغزی و اختلال در بینایی وی شد. در حال حاضر وی در اعتصاب کامل غذا بسر می برد و گفته است اگر وضعیت به همین صورت ادامه پیدا کند، زنده نخواهد ماند. به گزارش خبرنگار کلمه، روز سه شنبه محمد نوری زاد را به بهانه ی هواخوری از سلول خارج کرده اند و سپس ۵ نفر از عوامل امنیتی اوین بر سر وی ریخته و به قصد کشت او را کتک زده اند. به طوری که ضربه شدیدی که به سر او وارد آمده است توسط پزشک زندان ضربه مغزی تشخیص داده شده است. بر اثر این ضربه بینایی وی مختل شده است.
با ۲۴۸ امتیاز و ۱۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

به محمد نوريزاد : تو زنده خواهى ماند . آنكه مردنى است سيد على قاتل است

Posted: 20 May 2010 04:05 AM PDT

چه تلخ گفته است اين روزنامه نگار شجاع و دربند . چه تلخ رسيده است آن خبر شوم كه آنچنان زده اند آن مرد را كه بينايي خود را از دست داده است . چه سخت است شنيدن اينگونه اخبار نحسي و سكوت كردن و حناق گرفتن از ترس . چقدر بي غيرت شده ام من و چقدر بي انصاف شده اي تو كه چنين رنجنامه اي را بشنوي و سكوت كنم و ساكت باشي از ترس آنكه مبادا جيره مان را ببرند و مبادا فقير تر از ايني شويم كه هستيم . محمد نوريزاد اما بايد بداند ، خانواده آن مرد شريف اما بايد بدانند كه تاريخ از اين دست بيشرمي ها در مقاطعي بسيار ديده است . آنان كه محيط فضل و مردمي بودن شدند ، همان نجباي وطن ، همانها هستند كه جاودانه تاريخ ميشوند و آن بازجويان عزيز ! آن بي شرفان و آن حراميان دوران در هر دوران كه باشد ، مرده گان تاريخند و ملعونان زمان تا ابد . سيد علي قاتل ، آمر و باني همه اين جنايات بداند كه مرده اوست . مرگ را در پيش چشمان ببيند كه بر بزرگ مرد دليري چون نوريزاد چنين روا ميدارد به جرم حق گويي و حق خواهي . لعن دو عالم بر او باد .
با ۲۰۳ امتیاز و ۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

نوری زاد: زنده نخواهم ماند

Posted: 20 May 2010 03:33 AM PDT

ضربه مغزی و اختلال در بینایی بر اثر ضرب و شتم جرس:ماموران زندان اوین محمد نوری زاد نویسنده و کارگردان دربند را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند که منجر به ضربه مغزی و اختلال در بینایی وی شد. در حال حاضر وی در اعتصاب کامل غذا بسر می برد و گفته است اگر وضعیت به همین صورت ادامه پیدا کند، او زنده نخواهد ماند. به گزارش خبرنگار کلمه، روز سه شنبه محمد نوری زاد را به بهانه ی هواخوری از سلول خارج کرده اند و سپس ۵ نفر از عوامل امنیتی اوین بر سر وی ریخته و به قصد کشت او را کتک زده اند. به طوریکه ضربه شدیدی که به سر او وارد آمده است توسط پزشک زندان ضربه مغزی تشخیص داده شده است.بر اثر این ضربه بینایی وی مختل شده است. نوری زاد بعد از این عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی ماموران زندان اوین از سه روز پیش در اعتصاب کامل آب و غذا به سر می برد. وی به خانواده خود اعلام کرده اگر وضعیت به همین منوال باشد زنده نخواهد ماند. همچنین نوری زاد پس از ضرب و شتم از سلول دو نفره اش دربند ۲۴۰ به دخمه ای بی نور و بدون جریان هوا و همچنین سرویس بهداشتی منتقل شده است. محمد نوری زاد سه نامه به رهبر و همچنین رئیس قویه قضائیه نوشته بود که آنها را در وبلاگش منتشر کرد و در پی آن به اتهام توهین به رهبری و رئیس قویه قضائیه از ۳۰ آذر ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می برد . وی چهارمین نامه خود به رهبری را از داخل زندان اوین نوشت. دادگاه در حکم بدوی برای این هنرمند ۳ سال و نیم حبس به علاوه ۵۰ ضربه شلاق تعیین کرده است.
با ۱۹۳ امتیاز و ۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

بدحجابی فقط زمان انتخابات مجاز است!

Posted: 20 May 2010 04:10 AM PDT

در چند هفته اخیر بحث مقابله با بدحجابی در تریبونهای خاص و شناخته شده ای به صورتی مطرح می شود که گویی مشکلات کلان فرهنگی و اجتماعی کشور حل گردیده است. نحوه پرداختن به این موضوع نیز جالب توجه است. چون از یک طرف به نوعی این مسئله عنوان می شود که گویا بدحجابی پایه تمامی مشکلات موجود در جامعه است. در واقع مسبب ناکارامدی برنامه ها و نبودن تدبیر نزد مدیران کشور همگی بدحجابی بانوان کشوراست. از سوی دیگر روندی که برای داغ نمودن این مسئله -به عنوان موضوعی که اولویت روز است- طراحی شده در نوع خود جالب است. مثلا در نمازهای جمعه که محتوای آنها از منبعی یکسان فراهم می شود به راحتی این مطلب قابل تشخیص است. چون در مرحله اول این مسئله را به بلایای طبیعی مرتبط دانستند و عامل اصلی زلزله معرفی کردند. اما بعد از چند هفته تغییر مسیر دادند و اساس مقوله بدحجابی را به وجود آزادی ها و داشتن حقوق شهروندی ربط دادند. یعنی پازل مورد نظر آنها چنین تکمیل شد که آزادی موجب بدحجابی شده و بدحجابی باعث زلزله می شود. اما مطلب اصلی که می خواهم اشاره کنم این سوال است که اگر بدحجابی چنین ایجاد معضل می کند و ناپسند است چرا در روزهای نزدیک به انتخابات امری مطلوب تلقی می شود؟ همین امروز به سادگی می توانید به عکس های خبرگزاری های داخلی از انتخابات های گذشته نگاهی بکنید. همینطور می توانید عکس های همین خبرگزاری ها را در مورد گشت های ارشاد و برخورد با خانم ها نگاه کنید. حالا بگویید که آیا نحوه لباس خانم ها در این مقایسه تقریبا یکسان نیست؟ حتی تصاویری که شبکه های تلویزیونی پخش می کنند کاملا منحصر بفرد است و رقابتی آشکار برای نشان دادن خانم های بدحجاب وجود دارد. چنانکه نسبت نمایش پوشش چادری با پوششهایی که بدحجابی خوانده می شوند بسیار کمتر است. راز این شباهت در این نکته است که در زمان انتخابات اراده مافوقی وجود دارد که به حقوق اجتماعی مردم فشار نیاید تا میزان رضایت عمومی بالاتر برود و شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد. همچنین به علت تمرکز بیشتر رسانه های خارجی در آن زمان، داشتن چهره ای دمکراتیک برای مقامات حیاتی است. اما بعد از گذشتن خر مراد مسئولین از پل انتخابات، بازگشت به سیاست های فرهنگی مورد نظر جناح حاکم ولو به اجبار شروع می شود. این استاندارد دوگانه و ایجاد انقباض و انبساط مداوم در جامعه که برای فریب مردم بکار می رود نه تنها خاصیت سازندگی و گسترش فرهنگ ندارد، حتی نوعی بدحجابی اعتراضی را بوجود آورده است.
با ۱۸۸ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

کاظم صديقي از قول مرحوم آيت الله بهجت : آیت‌الله خامنه‌ای وارد شدند و امام زمان (عج) جلوی پای ایشان تمام قد بلند شدند !

Posted: 20 May 2010 03:24 AM PDT

کاظم صديقي امام جمعه موقت تهران ميگويد : منبع موثقی از آیت‌الله بهجت نقل کردند که ایشان در خواب دیدند که حضرت امام زمان(عج) در مجلسی حضور داشتند،‌ علمای بزرگ اسلام هم در خدمت آقا امام زمان(عج) بودند،‌ آیت‌الله خامنه‌ای وارد شدند و امام زمان (عج) جلوی پای ایشان تمام قد بلند شدند و برای ایشان جایی برای نشستن باز کردند.
با ۱۸۱ امتیاز و ۱۵۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

محمد نوری زاد را در اوین به قصد کشت زدند: بینایی نوری زاد بر اثر ضربه وارده مختل شده/ نوری زاد در اعتصاب کامل غذا

Posted: 20 May 2010 04:00 AM PDT

به گزارش خبرنگار کلمه، روز سه شنبه محمد نوری زاد را به بهانه ی هواخوری از سلول خارج کرده اند و سپس ۵ نفر از عوامل امنیتی اوین بر سر وی ریخته و به قصد کشت او را کتک زده اند. به طوریکه ضربه شدیدی که به سر او وارد آمده است توسط پزشک زندان ضربه مغزی تشخیص داده شده است.بر اثر این ضربه بینایی وی مختل شده است. نوری زاد بعد از این عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی ماموران زندان اوین از سه روز پیش در اعتصاب کامل آب و غذا به سر می برد. وی در ملاقات کابینی به خانواده خود گفته است اگر وضعیت به همین منوال باشد زنده نخواهد ماند. همچنین نوری زاد پس از ضرب و شتم از سلول دو نفره اش دربند ۲۴۰ به دخمه ای بی نور و بدون جریان هوا و همچنین سرویس بهداشتی منتقل شده است. محمد نوری زاد سه نامه به رهبر و همچنین رئیس قویه قضائیه نوشته بود که آنها را در وبلاگش منتشر کرد و در پی آن به اتهام توهین به رهبری و رئیس قویه قضائیه از ۳۰ آذر ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می برد . وی چهارمین نامه خود به رهبری را از داخل زندان اوین نوشت. دادگاه در حکم بدوی برای این هنرمند ۳ سال و نیم حبس به علاوه ۵۰ ضربه شلاق تعیین کرده است.
با ۱۶۳ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

حمله به محمدعلی ابطحي در شهر ري

Posted: 20 May 2010 07:54 AM PDT

عده‌اي از افراد مشكوك امروز در حاشيه مراسم بزرگداشت آيت‌الله ميرزاجوادآقا تهراني در شهررري به اتومبيل حامل محمدعلي ابطحي تعرض كردند. بنابراين گزارش، ابطحي كه قرار بود در اين مراسم شركت كند، با حمله عده‌اي مواجه شد كه قصد برخورد فيزيكي با وي داشتند ولي مأموران انتظامي مانع از تعرض به شخص وي شدند. با اين حال، اتومبيل حامل ابطحي آسيب ديد، به طوريكه شيشه‌هاي آن شكسته شد.
با ۱۵۹ امتیاز و ۱۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

ضرب و شتم شدید نوری زاد در اوین/ اعتصاب غذای کامل نوری زاد

Posted: 20 May 2010 04:51 AM PDT

ماموران زندان اوین محمد نوری زاد نویسنده و کارگردان دربند را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند. به گزارش خبرنگار کلمه، روز سه شنبه محمد نوری زاد را به بهانه ی هواخوری از سلول خارج کرده اند و سپس ۵ نفر از عوامل امنیتی اوین بر سر وی ریخته و به قصد کشت او را کتک زده اند. به طوریکه ضربه شدیدی که به سر او وارد آمده است توسط پزشک زندان ضربه مغزی تشخیص داده شده است.بر اثر این ضربه بینایی وی مختل شده است. نوری زاد بعد از این عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی ماموران زندان اوین از سه روز پیش در اعتصاب کامل آب و غذا به سر می برد. وی به خانواده خود اعلام کرده اگر وضعیت به همین منوال باشد زنده نخواهد ماند. همچنین نوری زاد پس از ضرب و شتم از سلول دو نفره اش دربند ۲۴۰ به دخمه ای بی نور و بدون جریان هوا و همچنین سرویس بهداشتی منتقل شده است. محمد نوری زاد سه نامه به رهبر و همچنین رئیس قویه قضائیه نوشته بود که آنها را در وبلاگش منتشر کرد و در پی آن به اتهام توهین به رهبری و رئیس قویه قضائیه از ۳۰ آذر ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می برد . وی چهارمین نامه خود به رهبری را از داخل زندان اوین نوشت+. دادگاه در حکم بدوی برای این هنرمند ۳ سال و نیم حبس به علاوه ۵۰ ضربه شلاق تعیین کرده است.
با ۱۵۳ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

محمد نوری زاد را در اوین به قصد کشت زدند/ بینایی نوری زاد بر اثر ضربه مغزی مختل شده است

Posted: 20 May 2010 05:31 AM PDT

ماموران زندان اوین محمد نوری زاد نویسنده و کارگردان دربند را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند. به گزارش خبرنگار کلمه، روز سه شنبه محمد نوری زاد را به بهانه ی هواخوری از سلول خارج کرده اند و سپس ۵ نفر از عوامل امنیتی اوین بر سر وی ریخته و به قصد کشت او را کتک زده اند. به طوریکه ضربه شدیدی که به سر او وارد آمده است توسط پزشک زندان ضربه مغزی تشخیص داده شده است.بر اثر این ضربه بینایی وی مختل شده است. نوری زاد بعد از این عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی ماموران زندان اوین از سه روز پیش در اعتصاب کامل آب و غذا به سر می برد. وی در ملاقات کابینی به خانواده خود گفته است اگر وضعیت به همین منوال باشد زنده نخواهد ماند. همچنین نوری زاد پس از ضرب و شتم از سلول دو نفره اش دربند ۲۴۰ به دخمه ای بی نور و بدون جریان هوا و همچنین سرویس بهداشتی منتقل شده است. محمد نوری زاد سه نامه به رهبر و همچنین رئیس قویه قضائیه نوشته بود که آنها را در وبلاگش منتشر کرد و در پی آن به اتهام توهین به رهبری و رئیس قویه قضائیه از ۳۰ آذر ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می برد . وی چهارمین نامه خود به رهبری را از داخل زندان اوین نوشت. دادگاه در حکم بدوی برای این هنرمند ۳ سال و نیم حبس به علاوه ۵۰ ضربه شلاق تعیین کرده است.
با ۱۴۶ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

ابطحی: لباس شخصی‌ها با گاز اشک‌آور، کابل و چاقو به من حمله کردند+عکس

Posted: 20 May 2010 09:11 AM PDT

پارلمان‌نیوز: در حالی‌که یک خبرگزاری ضداصلاحات تلاش می‌کند حمله صورت گرفته به ابطحی را مشکوک جلوه دهد که وی در صفحه فیس بوک خود جزئیات کامل این حادثه را منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، حجت الاسلام سیدمحمد علی ابطحی نوشته است:« صبح امروز در پایان جلسه ای که بمناسبت یادبود استادم مرحوم میرزا جواد تهرانی در شهر ری شرکت کرده بودم در حین خروج مورد حمله چند نفر لباس شخصی قرار گرفتم و بعد در وسط بزرگراه نزدیک حرم یک اتومبیل پراید جلویم پیچید و چندین موتور سوار با لگد و کابل و چاقو به اتومبیلم حمله کردند و شیشه ها را شکستند و گاز اشک آور به داخل اتومبیلم انداختند و من توانستم به شکل معجزه آسائی از آن منطقه با شیشه های شکسته و چشم پر اشک خارج شوم. خیلی حمله وحشیانه ای بود.هیچکس هم به کمکم نیامد. خیلی مطمئن و بدون واهمه. خدا رحمم کرد.» او همچنین عکس‌هایی از خودروی خود را منتشر کرده است. اما خبر خبرگزاری فارس خود حاوی نکات جالبی است؛ این خبرگزاری مخالف اصلاحات نوشته است:« ابطحی كه قرار بود در این مراسم شركت كند، با حمله عده‌ای مواجه شد كه قصد برخورد فیزیكی با وی داشتند ولی مأموران انتظامی مانع از تعرض به شخص وی شدند. با این حال، اتومبیل حامل ابطحی آسیب دید، به طوریكه شیشه‌های آن شكسته شد. تعرض به ابطحی در حالی صورت می‌گیرد كه وی در دادگاه‌های پس از انتخابات، شجاعانه، تقلب مورد ادعای فتنه‌گران را دروغ بزرگ خوانده و از مواضع خطای خود عدول كرده بود و بعد از آزادی نیز هیچگاه این سخنان خود را رد نكرد.» این خبرگزاری اولا مدعی شده ابطحی قرار بوده در این مراسم شرکت کند که به گفته ابطحی و البته عکس‌های منتشر شده، ابطحی در این مراسم شرکت کرده بود. نکته دوم اینکه فارس تاکید کرده، نیروی انتظامی مانع از تعرض به شخص وی شده‌اند، در حالی‌که ابطحی نوشته است:« خیلی حمله وحشیانه ای بود.هیچکس هم به کمکم نیامد. خیلی مطمئن و بدون واهمه. خدا رحمم کرد.» نکته سوم اینکه، بر اساس مشاهدات عینی خبرنگاران، از ابتدای مراسم جمعیتی در حدود 40 نفر از جوانان 18 تا 30 ساله و جمعی نفر از زنان با پلاکاردهایی تحت عنوان امت حزب الله به حضور ابطحی و مسجدجامعی در این مراسم معترض شده بودند، این افراد همچنین پلاکاردهایی را در ورودی محل برگزاری مراسم نصب کرده بودند و در همان‌جا تجمع کرده بودند که حضور زنان امت حزب‌الله که پلاکاردهایی همچون مرگ بر منافق و قبله تهران ما جای منافقین نیست و ... در عکس زیر که توسط خبرگزاری مهر منتشر شده قابل مشاهده است، همچنین خبرگزاری مهر در خبری که از برگزاری این مراسم منتشر کرده، آورده است:«حدود 150 نفر از طلاب و بسیجیان در بیرون تالار و همزمان با برگزاری مراسم به حضور برخی چهره ها در این مراسم اعتراض کرده و با در دست داشتن پارچه نوشته ها و سردادن شعارهای به بیان اعتراضات خود پرداختند.» نکته چهارم؛ خبرگزاری فارس تا لحظه مخابره این خبر، هیچ خبری از برگزاری مراسم بزرگداشت این عالم بزرگ را منتشر نکرده است و با انتشار اخبار نادرست سعی در التهاب آفرینی دارد. امید است که حداقل پاراگراف آخر فارس که «نیروی انتظامی در حال پیگیری این اتفاق است و قرار است با این عده مشكوك برخورد شود»، سریعا محقق و نتایج آن اعلام شود نه آنکه....
با ۱۴۴ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

افغان ها برای جعفر پناهی به خیابان آمدند ، راهپیمایی دوباره افغان ها علیه حکومت جور و ظلم در ایران

Posted: 20 May 2010 07:23 AM PDT

علی رغم درخواست حامد کرزای برای توقف اعتراضات مردمی علیه دولت ایران ، افغان های شجاع باز هم به خیابان آمدند تا علیه رفتار جنایت کارانه حکومت ایران علیه شهروندان ایرانی و افغانی تظاهرات کنند. راه پیمایی امروز مردم در هرات فقط به خاطر اعدام افغانها در ایران نبود نوعی دادخواهی بود مردم عکس های ندا آقا سلطان، فرزاد کمانگر،شیرین علم هولی و...تعدادی دیگر را حمل می کردند. خواستار آزادی زندانیان سیاسی ...خواستار آزادی جعفر پناهی شدند
با ۱۳۴ امتیاز و ۲۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

خودآموز مطرح شدن در بالاترین/قسمت اول

Posted: 20 May 2010 09:04 AM PDT

1. از فرستادن لینکهای سکسی غافل نشوید. هرگز فکر نکنید که بالاترین از این مقوله اشباع خواهد شد. حتی المقدور سعی کنید که لینک شما مربوط به عجایب و غرایب سکس باشد. مثلن طولانی ترین مدت زمان ارگاسم، حامله شدن یک پیرزن پس از سکس با بزغاله، مردی که با گوش همسرش سکس میکند و.... اصلن به این فکر نکنید که بالاترین دارای وجه و شخصیتی در میان رسانه های ایرانیان است. 2. گیر دادن به مسائل دینی و مذهبی از اهم واجبات است. در این مورد لینک شما علاوه بر اینکه احتمال قرار گرفتن در لینکهای برتر روز را دارد، بدون شک در زمره لینکهای مورد بحث روز قرار خواهد گرفت. از هر کتاب،کتابچه و جزوه ای که دم دست دارید استفاده کنید، میتوانید به دفتر بسیج محل یا زیرزمین خانه پدر بزرگتان مراجعه کنید. از احادیث غافل نشوید. اگر روحیه تخیل پردازی داشته باشید حتی خود نیز میتوانید حدیث بسازید و به اسم یکی از امامان،پیامبران ویا خود خدا به ملت قالب کنید! مطمئن باشید کسی از شما مرجع نخواهد خواست! اگرهم کسی از شما مرجع خواست میتوانید یک کتاب تخیلی را معرفی کنید،از این نامها میتوانید برای پرورش تخیلتان بهره بگیرید: کنزالاعمال فی کل ادوار، نور البصر فی شق الفرج، رساله امام رافضی(ع)، معجزات بی بی قدم خیر، تحقیر الوسیله ، و...سعی کنید غیر منطقی ترین ها را انتخاب کنید. حتی المقدور این احادیث را در باب سکس انتخاب کنید، مثلن احکام نزدیکی با مرغابی در آسانسور، یا احکام شک در گوز و یا.... مطمئن باشید کسی به حماقت شما در پرداختن به این موضوعات نخواهد خندید وکسی هم فکر نمیکند که شما آلت دست قرار گرفته اید که نیروی بالاترین را اینگونه هدر بدهید! پرداختن به شخص پیامبر و زنان وی باعث خواهد شد لینک شما دوبله مطرح شود، این مساله ممکن است باعث ایجاد تفرقه بین رده های مختلف جنبش شود اما اصلن مهم نیست چون هدف شما فقط مطرح شدن در بالاترین است و لاغیر! 3. از تخریب ملتها و اقوام دیگر غافل نشوید! وقتی اقلیتی را تخریب میکنید مطمئن باشید که ناراحت خواهند شد و حتی ممکن است به لینک شما منفی بدهند،در عوض اقلیتهای دیگر به صورت فزاینده ای به لینک شما هجوم آورده و شما را روی سر به بالاترین لینکهای روز میبرند! ترک،کرد،فارس ،لر ،عرب ،مهم نیست حرفتان منطقی پشتش باشد یا نه فقط تخریب کنید! از این القاب میتوانید برای اقوام و ملیتهای مختلف استفاده کنید: کرد تروریست،ترک گرگ خاکستری، عرب وحشی، فارس سوسول یا فاشیست و... اگر کسی اعتراض کرد به لینک شما فورآ اورا تجزیه طلب بنامید، بدون شک او کم خواهد آورد ! به خصوص اعراب را بکوبید. تا میتوانید به آنها توهین کرده و آنها را سوسمارخور و بی تمدن بنامید. مطمئن باشید هیچکس ناراحت نخواهد شد،چون اصولن در ایران که عرب وجود ندارد و هرکه هم هست لابد تجزیه طلب و آلت دست اماراتی هاست، سعی کنید خشم خود را از تمام ظلمی را که در این سی سال بر ملت ایران رفته با فحاشی به اعراب و مسخره کردن آنها فرو بنشانید! (بوف بالاترین)
با ۱۳۲ امتیاز و ۶۵ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

ضرب و شتم شدید نوری زاد در اوین/ اعتصاب غذای کامل نوری زاد

Posted: 20 May 2010 05:16 AM PDT

روز سه شنبه محمد نوری زاد را به بهانه ی هواخوری از سلول خارج کرده اند و سپس ۵ نفر از عوامل امنیتی اوین بر سر وی ریخته و به قصد کشت او را کتک زده اند. به طوریکه ضربه شدیدی که به سر او وارد آمده است توسط پزشک زندان ضربه مغزی تشخیص داده شده است.بر اثر این ضربه بینایی وی مختل شده است. نوری زاد بعد از این عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی ماموران زندان اوین از سه روز پیش در اعتصاب کامل آب و غذا به سر می برد. وی به خانواده خود اعلام کرده اگر وضعیت به همین منوال باشد زنده نخواهد ماند. همچنین نوری زاد پس از ضرب و شتم از سلول دو نفره اش دربند ۲۴۰ به دخمه ای بی نور و بدون جریان هوا و همچنین سرویس بهداشتی منتقل شده است.
با ۱۲۹ امتیاز و ۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

ضرب و شتم محمد نوری زاد در اوین

Posted: 20 May 2010 05:42 AM PDT

روز سه شنبه محمد نوری زاد را به بهانه ی هواخوری از سلول خارج کرده اند و سپس ۵ نفر از عوامل امنیتی اوین بر سر وی ریخته و به قصد کشت او را کتک زده اند.به طوریکه ضربه شدیدی که به سر او وارد آمده است توسط پزشک زندان ضربه مغزی تشخیص داده شده است.بر اثر این ضربه بینایی وی مختل شده است. نوری زاد بعد از این عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی ماموران زندان اوین از سه روز پیش در اعتصاب کامل آب و غذا به سر می برد. وی به خانواده خود اعلام کرده اگر وضعیت به همین منوال باشد زنده نخواهد ماند. همچنین نوری زاد پس از ضرب و شتم از سلول دو نفره اش دربند ۲۴۰ به دخمه ای بی نور و بدون جریان هوا و همچنین سرویس بهداشتی منتقل شده است.
با ۱۲۵ امتیاز و ۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

عکس هر 3 متهم قتل شاپور بختيار

Posted: 20 May 2010 05:24 AM PDT

شاپور بختیار و منشی وی سروش کتیبه در خانه مسکونی بختیار در حومه پاریس به قتل می‌رسند. ترور توسط گروهی سه‌نفره به نام‌های فریدون بویراحمدی، محمد آزادی و علی وکیلی‌راد و با دستور مسئولین وقت جمهوری اسلامی انجام شد.
با ۱۲۲ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

کیانا فیروز بازیگر لزبین ایرانی در خطر اعدام

Posted: 19 May 2010 11:31 PM PDT

کیانا فیروز جوان ایرانی که فیلمی براساس زندگی خودش درباره یک لزبین و نشان دادن ظلم دولت ایران ساخته بود ٬ هم اکنون بدلیل مخالفت دولت انگلستان با درخواست پناهندگی وی در خطر بازگرداندن به ایران و احتمالا اعدام روبروست. کیانا ۲۷ ساله دو سال پیش با ویزای تحصیلی به انگلستان سفر کرد و در همین هنگام وزارت اطلاعات ایران از ردپای وی در ساخت فیلمی مستند درباره زندگی همجنسگرايان در تهران مطلع شد٬ با این حال دلیل رد پرونده کیانا این اعلام شده است که وی میتواند همجنسگرایی خود را پنهان کند این در حالی است که کیانا می گوید با پخش شدن فیلم ساخته شده با بازی وی همجنسگرایی وی علنی شده است و او با خطر بزرگی روبرو است
با ۱۲۲ امتیاز و ۴۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

ویدویی از بهاره هدایت

Posted: 20 May 2010 07:54 AM PDT

ویدویی از بهاره هدایت که ۹ سال حبس را برایش به دنبال آورد
با ۱۱۲ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

ای کشورهای جهان! به ما قاتل و جانی بدهید، روزنامه نگار و دانشگاهی بگیرید

Posted: 20 May 2010 01:26 AM PDT

سیاست با تمام پیچیدگیهایی که دارد، گاهی بقدری ساده می شود که یک کودک خردسال هم از آن سر در می آورد. گاهی تعاملهای سیاسی در حد یک معامله پایاپای پایین می آید. مثل مبادله یک قاتل بین المللی ایرانی با یک معلم فرانسوی که چند روز پیش اتفاق افتاد. دو طرف هم خوشحال و راضی اند، یکی قاتل پایبند به ولایت فقیه و بین المللی اش را گرفته و دیگری یک شهروند زن معلم را، که هر کدام به درد دولتشان می خورند! بخصوص طرف ایرانی که بجای اینکه ننگین باشد که نام یک تروریست بعد از سالها سر زبانها افتاده و پرونده ننگین سپاهش بازخوانی شده با تاج گل و کمیته استقبال به پیشواز وکیلی راد می رود. . . . چرا که نه؟ . . . مگر برای یک حکومت قاتل، دروغگو و سرکوب گر چیزی بهتر از یک قاتل حرفه ای پایبند به نظام هم وجود دارد؟ اصلا گوهری بوده برای نظام ولایت فقیه که بازیابی شده، یوسفی بوده برای یعقوب که به وطن بازگشته. دست آقای سارکوزی درد نکند. امثال جعفر پناهی و زید آبادی به چه درد نظام می خورند؟ کم نداریم دانشگاهی و فرهیخته که مثل خانم کلوتولید رایس زندانی باشند و چه بسا سخت تر تحت فشار و شکنجه باشند. اینها که به درد ما نمی خورند. فیلمساز و منتقد و روشنفکر و روزنامه نگار که به قول خود حکومت فاسد و محارب و مزدور هستند در حکومت ولایی ما جایی ندارند، کمکی هم که به ظهور آقا نمی کنند . . . ای کاش هرکشوری که نیاز به یک قاتل حرفه ای ندارد برای ما بفرستد و جعفر پناهی ما را بگیرد، که برایشان کارآمد تر از ماست. اصلا چرا یک جعفر پناهی؟ امثال جعفر پناهی زیاد داریم، یک دوجین از این محاربین ناشناس و مظلوم هم سر می دهیم. ندا و سهراب و فرزاد و ده ها آزاده مثل آنها که مظلومانه رفتند، پس تا دیرتر نشده عزیزان دربند ما را با قاتل و جانی هایتان معاوضه کنید. حکومت ما لایق یک فیلمساز بین المللی، استاد دانشگاه، جوان با استعداد، روزنامه نگار آزاده و حتی کارگر ساده زحمت کش هم نیست! برای اتریشیها هم بد نیست که جوزف فریتزل معروف و مخوف را برای سپاه بفرستند و بجایش هر قلم انسان آزاده ای را که می خواهد بردارد. باور کنید سود می برید. برای برادران بسیج و سپاه هم بد نیست یک همکار کار بلد مثل جوزف فریتزل داشته باشند، که بعد از یک دوره آموزشی نزد آقای طائب، بتواند در زندانهای مخوف ایران، کمکی باشد برای نظام ولایت فقیه! . . .
با ۱۱۰ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

حمله وحشیانه صبح امروز لباس شخصی ها به آقای ابطحی از زبان خودش به همراه عکس

Posted: 20 May 2010 09:40 AM PDT

صبح امروز در پایان جلسه ای که بمناسبت یادبود استادم مرحوم میرزا جواد تهرانی در شهر ری شرکت کرده بودم در حین خروج مورد حمله چند نفر لباس شخصی قرار گرفتم و بعد در وسط بزرگراه نزدیک حرم یک اتومبیل پراید جلویم پیچید و چندین موتور سوار با لگد و کابل و چاقو به اتومبلم حمله کردند و شیشه ها را شکستند و گاز اشک آور به داخل اتومبلم انداختند و من تانستم به شکل معجزه آسائی از آن منطقه با شیشه های شکسته و چشم پر اشک خارج شوم. خیلی حمله وحشیانه ای بود.هیچکس هم به کمکم نیامد. خیلی مطمئن و بدون واهمه. خدا رحمم کرد. عکسهای اتو مبیلم را که بعدا گرفتم خواهم گذاشت. منبع صفحه فیس بوک محمدعلی ابطحی http://www.facebook.com/#!/notes/mohammad-ali-abtahi/hmlh-whshyanh-w-pr-khtr-amrwz-bh-mn/10150194436470080
با ۱۰۹ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

معامله‌ی پنهان فرانسه و ضربه به دموکراسی

Posted: 20 May 2010 05:46 AM PDT

آزادی کلوتید رایس در برابر علی وکیلی راد، برخلاف قولی که سارکوزی داده بود، نشان‌دهنده‌ی این است که یک‌بار دیگر دستگاه عدالت فرانسه، وسیله‌ای برای معامله شده و این حیف است.این تنها به تمدن، حیثیت فرانسه و به ارتباطات تاریخی مردم ایران با کشور فرانسه صدمه نمی‌زند. این به تمام دستاوردهای مشترک بشری لطمه می‌زند.این زد و بند‌ها غیر از این که این‌ها را تشویق به استمرار این قبیل کارها کند فایده‌ای دیگر ندارد. همین الان سه آمریکایی کوهنورد را گرفتند. می‌خواهند بازهم معامله کنند. فلان قاتل را پس بدهید، تا ما کوهنوردهای‌تان را پس بدهیم. فلان قاچاقچی اسلحه را پس بدهید، تا ما دانشجوی شما را پس بدهیم. این‌ها تشویق شده‌اند. تمام این سی و یک‌سال این کار را کردند. از نظر من این‌ها حقوقی ایجاد کرده‌اند به اسم «حقوق گروگان‌گیری». تعجب‌ هم نکنید که من می‌گویم حقوق گروگان‌گیری. جنگ عمل زشتی است، ولی حقوق جنگ وجود دارد. این‌ها حقوق گروگان‌گیری را در بشریت ایجاد کرده‌اند و از آن خورده‌اند، از آن استفاده کرده‌اند و حاکمیت‌شان را تقویت کرده‌اند.»
با ۱۰۸ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

نوری زاد! تو باید زنده بمانی! دست و پای لرزان و دهان خشک و چشمان کم‌سویت بوسه‌باران خلق باد!

Posted: 20 May 2010 01:32 PM PDT

به خودم می‌بالم محمد نوری‌زاد! به خودم می‌بالم که هم‌وطن آزادمردی چون توام که این‌چنین تاوان حقیقت‌جویی‌اش را شجاعانه و یک تنه پس می‌دهد. گفته بودی این طور بگذرد زنده نخواهی ماند. کاش این جمله را نمی‌گفتی. تو زنده می‌مانی مرد! با این همه نگاهی که به سلول کوچک تو دوخته شده تو باید که زنده بمانی. و می‌مانی. محمد نوری زاد عزیز!‌دست و پای لرزان و دهان خشک و چشمان کم‌سویت بوسه‌باران خلق باد! دلم خواست شعری پیشکش مردانگی‌ات کنم. هیچ بیتی گویاتر از زبان دردآلود سایه خطاب به هم‌سلولی اعدامی‌اش جمشید نبود. پیش از تو دخمه‌هایی از همان دست که تو روزگار در آن می‌گذرانی، زادگاه این شعر بوده است و امروز خط به خط‌ش ارزانی وجود باوجودت:
با ۱۰۷ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تولدت مبارک محسن روح الامینی

Posted: 20 May 2010 01:43 AM PDT

سلام محسن روح الامینی ... اندی نایت خودمون ... خوبی؟ اون بالاها خوش می گذره؟ اومده بودم که فقط تولدت رو تبریک بگم ... نمی دونم تولد یه دوستی که شهید شده رو چه جوری باید تبریک گفت ..." 20 می" روز تولدت بود و دوستامون روی وال فیس بوکت تولدت رو تبریک گفته بودن ... یکی از بچه ها گفته بود هیچ وقت پیر نمی شی و همیشه جوون می مونی ... اندی جون خیلی زود رفتی ... دلم خیلی برات تنگ شده ... ... تولدت مبارک مرد جاودانه :(((((
با ۱۰۲ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

ضرب و شتم شدید نوری زاد و اعتصاب غذای کامل او در اوین

Posted: 20 May 2010 08:27 AM PDT

رهانا:روز سه شنبه محمد نوری زاد را به بهانه ی هواخوری از سلول خارج کرده اند و سپس ۵ نفر از عوامل امنیتی اوین بر سر وی ریخته و به قصد کشت او را کتک زده اند.به طوریکه ضربه شدیدی که به سر او وارد آمده است توسط پزشک زندان ضربه مغزی تشخیص داده شده است.بر اثر این ضربه بینایی وی مختل شده است. به گزارش کلمه،نوری زاد بعد از این عمل غیر اخلاقی و غیر قانونی ماموران زندان اوین از سه روز پیش در اعتصاب کامل آب و غذا به سر می برد. وی به خانواده خود اعلام کرده اگر وضعیت به همین منوال باشد زنده نخواهد ماند.همچنین نوری زاد پس از ضرب و شتم از سلول دو نفره اش دربند ۲۴۰ به دخمه ای بی نور و بدون جریان هوا و همچنین سرویس بهداشتی منتقل شده است. محمد نوری زاد سه نامه به رهبر و همچنین رئیس قویه قضائیه نوشته بود که آنها را در وبلاگش منتشر کرد و در پی آن به اتهام توهین به رهبری و رئیس قویه قضائیه از ۳۰ آذر ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می برد . وی چهارمین نامه خود به رهبری را از داخل زندان اوین نوشت+. دادگاه در حکم بدوی برای این هنرمند ۳ سال و نیم حبس به علاوه ۵۰ ضربه شلاق تعیین کرده است
با ۱۰۰ امتیاز و ۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

خيزش "کاوه آهنگر" سردار بزرگی که روحیه ظلم ستیزی را در ایرانیان گسترش داد

Posted: 20 May 2010 03:43 AM PDT

پس از آنکه کاوه از مجلس ضحّاک خارج شد مردم به دور وي گرد آمدند. کاوه برخروشيد و آواز دادخواهي سرداد و مردميان را به دادخواهي و ظلم ستيزي فراخواند. کاوه پيشبند چرمي آهنگري خود را به در مي آورد و بر سر نيزه اي ميکند. نيزه اي که بر آن چرم آهنگري کاوه قرار داشت در فرهنگ فارسي به درفش کاوياني نامدار است و نشانه وطنپرستي و ناسيوناليسم ايراني است. کاوه از مردم ميخواهد که فريدون را حمايت کنند و بر ضحّاک بشورند. همان چرم بر نيزه بي ارزش سبب خير شد و ضحّاکيان را از دادخواهان جدا کرد...در خرداد روز (روز ششم ماه) فريدون با سپاهيان به جنگ ضحّاکيان ميرود. از اروند رود ميگذرد به دژ ضحّاک در بيت المقدس ميرسد و بدان راه ميابد اما ضحّاک را نمي يابد...
با ۹۷ امتیاز و ۱۰۸ نظر هنر و ادبیات فرستاده شده در بخش
نظرات

بوی خرداد به مشام می رسد ...بوی حماسه ...همراه شو عزیز

Posted: 20 May 2010 01:00 PM PDT

ماه خرداد فرا می رسد .ماهی که تاریخ ایران معاصر ایران در آن فرازو نشیب هایی اساسی را تجربه کرده است.اما اساسی ترین خرداد تاریخ ایران خرداد 88 بود .خردادی که به لحاظ حادثه خیزی و حماسه سازی ایران را به صدر اخبار جهان رساند و نگاه میلیونها نفر را به ایران دوخت.اما باز هم در آستانه رسیدن به خردادی دیگر هستیم .خردادی که نیامده خبر از داغ بودنش حس می شود و برنامه و رخدادهای پیش بینی شده از ماههای پیش نشان از خردادی حادثه خیز می دهد .اگر چه ما به خرداد پر حادثه عادت داریم .اگر چه ما آماده هم نو ع رخداد هستیم اما یادکان نرود که 22 خردادی امسال از جنسی متفاوت است.نه اینکه این روز پایان همه چیز است چرا که مخالف سرسخت تعیین یک روز نهایی هستم و بر این باورم که تعیین رزو نهایی در میدان نبرد و مبارزه شکل خواهد گرفت نه پیشتر از وقوع حوادث. غیرتمندان به گوش باشیم که صدای پای خرداد می آید
با ۸۸ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

جمهوری رم کرده اسلامی!

Posted: 20 May 2010 10:55 AM PDT

وقتی جمهوری اسلامی می ترسد نا خدا گاه افسار از دست داده رم می کند.زندانی بی پناه سیاسی اش را زیر بار مشت و لگد می گیرد و مانند حیوان درنده به سویش جفتک پرت می کند.بله می ترسد که رم می کند.حتی از یک انسانی که در خفا محبوسش کرده و هیچ خطری برایش ندارد هم می ترسد و چون می ترسد جفتک پرانی می کند.آه که نمی شود این حیوان را رام کرد.آه که این حیوان خویش وحشی است.آه که هیچ زندانی از دست این حیوان ایمنی جانی ندارد.ای کاش هیچ انسانی به دست این حیوان گرفتار نشود.شما که شکنجه هایتان برای همه آشکار است.پس چرا خارج از اتاق شکنجه هم می زنید؟مگر وجدان ندارید؟آه که یادم نبود حیوان وجدان ندارد.حیف حیوان!حیوان وقتی رم می کند، جفتک می پراند و فرار می کند.شما چه؟فقط از خوی حیوانیتان جفتک انداختن را فرا گرفته اید.انقدر ترسیده اید؟انقدر عنان از کف داده اید؟باید هم بترسید!چیزی نمانده تا رام شوید.البته امیدی نیست که رام شوید.خوی حیوانیتان بیشتر از این حرف هاست.برای چه؟برای چه حیوانید؟آه که از خاطر برده بودم حیوان بلد نیست جواب بدهد.وقتی زمان به تنگش آید رم می کند.تا می توانید رم کنید.بلکه چند روز دیگر.یادمان نبود یونجه تان را باید کم کنیم.یونجه تان زیاد شده که تا حد مرگ می زنید.آغاز پایانتان نزدیک است.تا می توانید یونجه بخورید.تا چند روز دیگر از یونجه هم خبری نیست.
با ۸۸ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

کارهاي ساده اي که بدون خطرپذيري ميتوانيم براي جنبش انجام بدهيم

Posted: 20 May 2010 01:54 PM PDT

1. اسکناس نويسي حتي به صورت کوچک وريزنويس. اين کار را ميتوان روي يک دهم اسکناسهايي که در روز خرج مي کنيم، انجام دهيم. باور کنيد هيچ رسانه اي به اندازه پولي که بين اقشار مختلف جامعه مي گردد، تاثيرگذار نيست. 2. شعار نويسي هاي کوتاه، بدون خطر و گروهي در مکانها و زمانهاي خلوت. 3. بحث هاي کوتاه و منطقي با گروه خاموش و بي تفاوت جامعه در اتوبوس، مترو و تاکسي و محل کار 4. خریدن چیزهای ساده با طرحی از نماد جنبش سبز (خودکار سبز.لباس سبز ........) فقط کافي است چند مورد از دروغها و دزديهاي حاکميت را به صورت ملموس بيان کنيم، مطمئن باشيد تاثيرگذار است. اگر فقط همين چهار مورد بالا را 10% از جمعيت بيشمار سبزها انجام دهند، تاثير آن در رشد فراگير جنبش در بين توده هاي مختلف مردم به وضوح قابل مشاهده خواهد بود. به اميد ايراني آزاد و سربلند
با ۸۷ امتیاز و ۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

شیرین عبادی جایزه‌اش را به پناهی و نوری‌زاد تقدیم کرد

Posted: 20 May 2010 03:12 PM PDT

شیرین عبادی برنده جایزه "انجمن جهانی دموکراسی"، با تقدیم آن به جعفر پناهی و محمد نوری‌زاد، از پناهی خواست تا به اعتصاب غذای خود پایان دهد. این جایزه را اریک بترمان رئیس انجمن جهانی جایزه دموکراسی به خانم عبادی اهدا کرد. روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه (۲۰ مه) شهر بن آلمان میزبان شیرین عبادی، حقوقدان، فعال حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل در سال ۲۰۰۳ بود. خانم عبادی پیش از این به عنوان برنده جایزه "انجمن جهانی جایزه دموکراسی" معرفی شده بود. این جایزه روز ۳۰ اردیبهشت توسط اریک بترمان رئیس انجمن جهانی جایزه دموکراسی، در شهر بن آلمان به وی اهدا شد. در این مراسم شخصیت‌های سیاسی، فعالان حقوق بشر و روزنامه‌نگارانی از سراسر اروپا حضور داشت

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر