۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

Re: Fwd: پیام به دوستان عزیز

با سلام و احترام ؛از چند روز پیش اکثر ایمیل هایی که از نازنین دوستان رادیو گلها دریافت میکنم چند نسخه ( از۲ تا ۶ نسخه تکراری ) و با فاصله زمانی میباشند که متاسفانه شروع آن با ایمیل های جناب آقای کاظمیان بود و تمام تلاش و مراجعه من به مراکز خدمات کامپیوتر در این شهر نه چندان بزرگ جهت تشخیص علت آن تا کنون بی نتیجه بوده و همین ایمیل آقای کاظمیان بهانه شد برای طرح این مشکل با شما و اینکه آیا کس یا کسان دیگری با این مشکل روبرو شده اند و راهی برای برطرف کردن این اشکال میشناسید؟لازم است بگویم بنظر میرسد این مشکل مربوط به مرکز رادیو گلها باشد زیرا در لپ تاپ من که برای کارهای خاصی استفاده میکنم و قطعا عاری از آلودگی است نیز مشاهده میشود.پوزش مرا بپذیرد. سر بلند و سبز باشید.شهسوار فیروز ترابی


--- On Tue, 5/18/10, jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com> wrote:

From: jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com>
Subject: Fwd: پیام به دوستان عزیز
To: "golha" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Tuesday, May 18, 2010, 3:45 PM



---------- Forwarded message ----------
From: jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com>
Date: 2010/5/18
Subject: پیام به دوستان عزیز
To: golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>


با سلام به دوستان عزیز
درپی مشکلاتی که برایم ایمیل من بوجود امده بود
ادرس ایمیل من یک تفاوتی کرده .که از دوستان عزیز
تقاضا مینمایم که با این ادرس تماس بگیرند
mikhak.jk@gmail .com
ارادتمند کاظمیان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر