۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

RE: پیغام گیر تلفن برخی از شاعران ایرانی


Ba dorood,
 
Besyar jaleb ast.In kare ziba agaar eshtebah nakonam az honarmande azizo germiyeman aghay Hadi Khorsandi ast.


Sarfaraaz bashid, Zand



Date: Sat, 22 May 2010 09:57:21 +0430
Subject: پیغام گیر تلفن برخی از شاعران ایرانی
From: shariati.hr@gmail.com
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com



با سلام و درود به دوستان گرامی--امید که لذت ببرید




پیغام‌گیر سعدی:
از آوای دل انگیز تو مستم
نباشم خانه و شرمنده هستم
به پیغام تو خواهم گفت پاسخ
فلك گر فرصتی دادی به دستم....
پیغام‌گیر فردوسی:
نمی‌باشم امروز اندر سرای
كه رسم ادب را بیارم به جای
به پیغامت ای دوست گویم جواب
چو فردا برآید بلند آفتاب
پیغام‌گیر خیام:
این چرخ فلك، عمر مرا داد به باد
ممنون تو‌ام كه كرده‌ای از من یاد
رفتم سر كوچه، منزل كوزه فروش
آیم چو به خانه، پاسخت خواهم داد

پیغام‌گیر منوچهری:
از شرم، به رنگ باده باشد رویم
در خانه نباشم كه سلامی گویم
بگذاری اگر پیام، پاسخ دهمت
زان پیش كه همچو برف گردد رویم

پیغام‌گیر مولانا:
بهر سماع از خانه‌ام، رفتم برون، رقصان شوم
شوری برانگیزم به پا، خندان شوم، شادان شوم
برگو به من پیغام خود، هم نمره و هم نام خود
فردا تو را پاسخ دهم، جان تو را قربان شوم!
پیغام‌گیر باباطاهر:
تلیفون كرده ای جانم فدایت
الهی مو به قربون صدایت
چو از صحرا بیایم، نازنینم
فرستم پاسخی از دل برایت










De nieuwste Internet Explorer: snel, eenvoudig en veilig. Download nu!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر