۱۳۸۹ تیر ۲۶, شنبه

مجله پزشکی مادر - خبرنامه شماره 12

اثرات زیان بار میدانهای الکترو مغناطیس بر سلامت بدن

ما در زندگی روزمره در محیط کار و خانه و مدرسه در معرض میدان الکتریکی و مغناطیسی هستیم. میدانهای مغناطیسی و الکتریکی به وسیله خطوط نیرو، سیمهای الکتریکی تولید می شود و در اطراف هر وسیله برقی خطوط نا مرئی نیرو وجود دارند که قدرت آن با افزایش ولتاژ، افزایش می یابد.

ادامه...


ریزش و ترمیم مو در زنان

نزدیک به 90درصد از مردان طاس گزینه خوبی برای عمل جراحی ترمیم مو می باشند.خانم ها  فکر می کنند که آنها نیز کاندیدای خوبی برای ترمیم مو خواهند بود.

ادامه...

 

ریزش موی مردان ؛ مرافبتها و راه حلها

در حدود 85 درصد از مردان ریزش مو به علت مرور زمان می باشد ، اما در تعدادی از افراد ریزش مو  قبل از سن 21 سالگی شروع می شود.

ادامه...

ده عامل مهم در ایجاد سکته مغزی

مطالعات نشان می دهند که فشارخون بالا و سیگار کشیدن همچنان از عوامل مهم در بروز سکته مغزی  به شمار می روند. با این حال مشاهده می گردد که ده عامل مهم در90% سکته ها نقش دارند .


ادامه...

 

پنج دلیل برای کار کردن در تابستان

شما احتمالا چیزهای بدی درباره کار تابستانی شنیده اید . این درست است که پیدا کردن کار برای نوجوانان مشکل است ، ولی شما به دنبالش بروید . اگر شما کار مورد علاقه خود و یا هر کار دیگر را پیدا نکردید بازهم ازاین تجربه سود می برید .

ادامه...

الگوی طاسی مردانه و درمان آنها

در طی چند سال گذشته ، با تولید انواع داروهای موثر در درمان ریزش مو ، و همچنین پیشرفتهای بدست آمده در جراحی ترمیم مو دیگر طاسی ، امری اجتناب ناپذیر به شمار نمی رود.

ادامه...

دردهای عصبی

- دمکردۀ برگ بو،درد اعصاب وحتی میگرن را برطرف می کند.
مقدار 20 تا 30 گرم برگ بوی تازه یا خشک را در یک لیتر آبجوش بمدت 12 دقیقه دم کنید و سپس صاف کنید و با عسل شیرین سازید و بعد از هر وعده غذا یک فنجان(روزانه 3 فنجان)از آن بنوشید.

ادامه...


مجله پزشکی مادر از عموم علاقه مندان و متخصصان دعوت به همکاری می کند.

Email: info@3-m.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر