۱۳۸۹ تیر ۲۰, یکشنبه

اي تازه از راه آمده

با سلام و آرزوي بهترينها
اميدوارم دوستان در گروه راديو گلها، بپسندند
با سپاس و احترام
ستاره
 
 

اي تازه از راه آمده 

اي تازه از راه آمده         در فصل تنهايي من

پا در دلم بگذاشتي         اي خوب رويايي من

**

اي تازه از راه آمده         ياري قديمي گشته اي

دير آمدي  اما چه زود    با من صميمي گشته اي

**

با ديدنت اي همسفر         حال و هوايم تازه شد

شوقي كه در دل داشتم      بي حد و بي اندازه شد

**

اي لهجهء شيرين تو       همرنگ با صد خاطره

بر روي عشقم باز كن       در دل هزاران پنجره

**

اي خوب بي آلايشم         درياب اين ديوانه را

بگذار دنيا بشنود             اين خندهء مستانه را

**

تو نرمه نرمه آمدي        در عشق مدهوشم كني

هرچند ميترسم  روي       روزي فراموشم كني

**

اي ساده تر از ساده ها      از غم رهايي ده مرا

با طعم آن گلبوسه ها         باز آشنايي ده مرا

**

هر شب "ستاره" ميشوم          بر آسمان خانه ات

خواهم بگيري در برم           تا سر نهم بر شانه ات

**

اي تازه با من آشنا            وا كن گره از كار من

با من بمان و بعد ازين        من يار تو ، تو  يار من

ستاره.تهران

 
 
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر