۱۳۸۹ تیر ۱۸, جمعه

سریال آموزش زبان انگلیسی EXTRA

 

سریال آموزش زبان انگلیسی EXTRA

سریال آموزش زبان انگلیسی EXTRA 


این مجموعه بینظیر که هم اکنون از کانال GEM TV پخش می شود را از دست ندهید

این واقعا امکان پذیر است که شما یک زبان جدید را بیاموزید!
سریال آموزش زبان EXTR@-TV مجموعه ای است ویدئوی که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهد.
سریال آموزش زبان ۳۰ قسمتی EXTR@-TV توانسته با مهارت ویژه بازیگرانش در تلفظ صحیح و شمرده لغات و دیالوگ ها، شرایط بسیار خوبی جهت یادگیری صحیح زبان انگلیسی برای کلیه بینندگانش در سنین مختلف و در زمینه های Reading و lessening همچنین Gerammar فراهم آورد و بیننده با دنبال کردن قسمت های مختلف سریال روز به روز به زبان انگلیسی مسلط می شود، تا جای که قادر خواهد بود به راحتی صحبت کند و مطالب را درک کند و حتی بتواند بخواند و بنویسد

از EXTR@-TV بیشتر بدانیم :
EXTR@-TV نام یک مجموعه‌ی تلویزیونی است که به ۴ زبان فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی به طور جداگانه تولید شده است. این مجموعه آموزشی داستان ۴ دوست و اتفاقاتی که بین آن‌ها رخ می‌دهد را روایت می‌کند که با انگلیسی بسیار ساده می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای یادگیری زبان انگلیسی باشد.
این مجموعه برای افراد با سطح زبان انگلیسی پاین و متوسط بسیار مناسب است. بیشتر زمان و لوکیشن مجموعه در داخل یک خانه است وهر اپیزود داستانی جداگانه دارد. در نسخه‌ی انگلیسی این مجموعه، ۴ شخصیت داستان : هکتور (یک آرژانتینی که آرام آرام انگلیسی اش خوب می‌شود)، آن، نیکولاس و بریجت حظور دارند.
نسخه انگلیسی این مجموعه‌ی جالب و جذاب دارای ۳۰ اپیزود می باشد که به همراه هر قسمت متن مکالمات در قالب فایل ورد برای درک بهتر ارایه شده است. فایلهای تصویری از نوع AVI و دارای کیفیت A میباشد.

داستان در مورد يه شخصيتي به نام هكتور هستش كه از ارژانتين ميآد به انگلستان و زبان انگليسي بلد نيست .در طول اين مجموعه با يه سري داستانهاي جالب كه پيش ميآد كم كم ياد ميگيره كه چجوري انگليسي صحبت كنه .

- قابل اجرا در کامپیوتر و پلیر های خانگی

- حاوی دو دی وی دی

قیمت: 6,800 تومان

روش خرید: برای خرید سریال آموزش زبان انگلیسی EXTRA، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید سریال آموزش زبان انگلیسی EXTRA


__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Get real-time World Cup coverage on the Yahoo! Toolbar. Download now to win a signed team jersey!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر