۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

[PERSIANU] Az Khoon Asham Chi Midooni !

HTML clipboard
لطفا تا باز شدن تمامی تصاویر شکیبا باشید . . .

Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

    به نام خالق هستی

 



 

(قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر با کیفیت عالی)

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

قیمت : 9900 تومان تعداد: 10 DVD


 

ژانر: درام, ترسناک, عاشقانه

نام سریال: The Vampire Diaries | خاطرات خون آشام   فصل اول به صورت کامل

کیفیت: HDTV – عالی

فرمت: AVI

زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

امتیاز: ۸/۱۰

تاریخ اکران: ۱۰ September 2009

زیرنویس فارسی: دارد

بازیگران: Nina Dobrev, Paul Wesley, Ian Somerhalder, Steven R. McQueen, Katerina Graham


 


 

(قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر با کیفیت عالی)

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

قیمت : 9900 تومان تعداد: 10 DVD



 

خلاصه داستان: سریال جدید شبکه CW که بر اساس داستانی با همین نام ساخته شده، همونطور که از اسمش معلومه حول محور خون آشام ها دور می زنه. از لحاظ مضمون میشه گفت تو مایه های True Blood و فیلم Twilight ه. موضوع داستان دختری به نام الینا ست که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده، تا روزی که با استیفن آشنا میشه … خون آشام اصلی داستان یعنی استیفن، موجود باوجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه، ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره، هدفی غیر از آزار برادرش نداره، و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست …

نقش دیمن رو Ian Somerhalder بازی می کنه که قبلا توی سریال لاست دیدیمش …



 سریال همانطور که از اسمش پیداست یکی از موضوعات داغ سریال های تخیلی ترسناک امروز،یعنی ومپایرها یا خون آشام ها را به تصویر می کشد .

داستان سریال The Vampire Diaries که از روی رمانی به قلم ال.جی.اسمیت نوشته شده، درباره ی یک دختر دبیرستانی ست به نام الینا که روابطی عاطفی با دوبرادر خون آشام برقرار می کند.

در یکی از فصل های این سریال ،کارولین دوست نزدیک الینا وقتی با طلوع آفتاب ازخواب بیدار می شود آثار خون را روی گردن خود مشاهده می کند در همین حال متوجه می شود که دیمون در کنار او خوابیده است ، ترس ووحشت شدیدی به دست می دهد ،در حالیکه می خواهد از اتاق فرار کند ،دیمون بار دیگر به او حمله می کند .

ودر فصل دیگری از این سریال "بونی" که از نژاد جادوگران است نگران رابطه اش با استیون است ،این مساله را با دوست خود الینا درمیان می گذارد ،زیرا هرگاه او را لمس می کند دچار احساس عجیبی می شود، الینا از استیون دعوت می کند برای ملاقات بونی به منزل او بیاید تا آنها را به یکدیگر نزدیک تر کند ،وقتی که استیون به خانه الینا می رسد تایلور توپی را که در دست داشت به طرف او پرتاب می کند ،اما استیون با سرعت شگرف آوری آن را با دست خود می گیرد ،الینا با دیدن این صحنه ازاو می خواهد عضو تیم فوتبال شود.

 


 

(قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر با کیفیت عالی)

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

قیمت : 9900 تومان تعداد: 10 DVD


 

الینا و استیون وارد کلاس درس تاریخ می شوند ،استیون به همه سؤالات درباره جنگ ها ورویدادهای تاریخی بدون هیچ اشتباهی به سرعت پاسخ می دهد وباعث شگفتی همه حاضران در کلاس درس می شود، پس از پایان درس الینا با دوست خود بونی ملاقات می کند واز یکدیگر درباره دلیل غیبت دوست مشترکشان کارولین پرس و جو می کند ولی با دیدن کارولین که در حال پیاده شدن از اتوموبیل دیمون برادر استیون بود دچار تعجب می شوند زیرا صورتش به کلی عوض شده بود .

استیون به خانه خود باز می گردد ودر آنجا متوجه می شود که برادرش دیمون در اتاق او نشسته ودفتر خاطراتش را مرور می کند ،دفتر را از دست او می کشد ،دیمون او را مسخره می کند ،استیون برای صرف شام به دعوت الینا به خانه او می رود ، در آنجا کشف می کند که بونی از تبار جادوگران "سالیم" است .

الینا صدای ضربات در خانه را می شنود، وقتی که در را بازمی کند ،با تعجب کارولین ودیمون را می بیند ،دیمون در انتظار است به او اجازه ورود به منزل داده شود ،زیرا خون آشام ها بدون دعوت نمی توانند وارد خانه ها بشوند ، درحالیکه استیون سعی کرد مانع دعوت او شود ولی الینا از او خواست تا وارد خانه شود وبرای صرف غذا به جمع آنها بپیوندد.

طلسم

دیمون برای حرف زدن با الینا وارد آشپزخانه می شود وبه او می گوید که چقدر برادرش او را دوست دارد ،الینا درباره مرگ کاترین از او سؤال می کند ،دیمون می گوید که دریک حادثه اسف بار آتش سوزی جان باخته است ، استیون نیز سر صحبت را با کارولین باز می کند ،وبا دیدن شالی که دور گردن خود پیچیده شک می کند که برادرش خون او را ازناحیه گردن مکیده است.

استیون از فرصت رفتن دخترها به آشپزخانه استفاده می کند واز برادر خود دیمون می خواهد کاری به کار آنها نداشته باشد ،دیمون به او می گوید که الینا او را به منزلش عوت کرده است پس هروقت که بخواهد می تواند به اینجا بیاید ،استیون به شدن نگران می شود وقتی که به خانه بر می گردد در این فکر فرو می رود که چطور می تواند از الینا در برابر خطر دیمون حمایت کند .

وقتیکه استیون روز بعد با معشوقه خود الینا ملاقات می کند ،یک گردنبد نقره ای به او هدیه می دهد واز او می خواهد که همیشه آن را به همراه خود داشته باشد ،زیرا برایش خوشبختی خواهد آورد ، در حالیکه همگی خود را برای مسابقه فوتبال آماده می کردند ، قبل از شروع بازی دعوای سختی بین "تایلور" و"جرمی" برادر "الینا" بر سر "فیکی" براه می افتد وکار به زد وخورد می کشد ، وقتیکه استیون که برای جدا کردن آنها دخالت می کند از ناحیه دست به شدت زخمی می شود ، الینا این صحنه را می بیند به طرف استیون می رود ولی متوجه می شود که زخم او به سرع التیام می یابد ، این مساله به شدت باعث تعجب ودرعین حال نگرانی او می شود .

الینا از همه جدا می شود ودر این هنگام دیمون به او نزدیک می شود وسعی دارد با استفاده از قدرت قانع سازی دیگران روی الینا تاثیر بگذارد ،ولی وقتیکه می خواهد الینا را ببوسد با سیلی محکمی مانع او می شود ،دیمون به طرف استیون می رود وبه او می گوید که گردنبند نقره ای نمی تواند برای همیشه طلسم حامی الینا دربرابر قدرت او باشد ،اما استیون قدرت خود برای دفاع از الینا را به او نشان می دهد.

به این ترتیب کشمکش میان دو برادر ،دیمون واستیون به اوج خود می رسد ، ودر همین حال استیون سعی دارد نشانه هایی از انسانیت را در برادر خون آشام خود بیابد ،اما دیمون به او ثابت می کند که تجسمی از شر مطلق است

 

(قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر با کیفیت عالی)

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

قیمت : 9900 تومان تعداد: 10 DVD


 و در پایان دیدن این سریال بسیار فوق العاده زیبا را به شما دوست عزیز پیشنهاد میکنم . مطمئن باشید از دیدن این سریال بسیار لذت خواهید برد

 

 

این ایمیل از طرف گروه پرشین یو بر ای شما ارسال شده است

اگر تا اين لحظه به گروه اينترنتي و خبرنامه پرشین یو نپيوستيد هم اكنون اقدام كنيد ( با امكاناتي جديد ! )

كافي است ايميل را وارد كرده و سپس به ايميل خود رفته و ايميلي كه از طرف گوگل براي شما ارسال شده را كليك كنيد

 

نشانی پست الکترونیک :    

 
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google
Groups "iraniha".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به persianu@googlegroups.com
جهت عضويت در گروه روي لينك مقابل كليك كنيد http://groups.google.com/group/persianu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر