۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

[PERSIANU] Download 2 Film,Game va Software Jadid 2010


HTML clipboard

آپلود سنتر عکس پی سی دی افتتاح شد

Up.P30Day.com

در آپلود سنتر سایت می توانید عکس های خود را آپلود و به دوستان یا در سایت خود نمایش دهید. همچنین قابلیت ثبت نام و مدیریت بر عکس ها در این نسخه وجود دارد.


دانلود فیلم Brooklyn's Finest 2010 با لینک مستقیم

http://up.p30day.com/images/59186994836446455774.jpg

دانلود فیلم Brooklyn's Finest 2010 با لینک مستقیم

خلاصه داستان: اینجا جنگ است ، اینجا بروکلین است.این شعار تبلیغاتی فیلم بهترینه بروکلین است، داستان ۳ افسر پلیس با نامهای ادی( ریچارد گری ) تانگو(دان چیدل و سال ( ایتان هاوک ) است که مخالف قوانین پلیس نیویورک هستند و هر کدام تصمیم می گیرند راه ناتمام دوره افسری را خود به پایان برسانند و مجرمین را به سزای اعمالشان برسانند اما

HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png


پشتیبان گیری کامل از ویندوز با نرم افزار EASEUS Todo Backup 1.1

plugins/content/imagesresizecache/89604b7ef05cb92e9e60a30d66a0741b.jpeg

پشتیبان گیری کامل از ویندوز با نرم افزار EASEUS Todo Backup 1.1

EASEUS Todo Backup 1.1 نام نرم افزاری است که نامزد بهترین نرم افزار رایگان می باشد و دلیل آن یک چیز ساده هست: عملیات همراه با توضیح ، کامپیوتر شما امن خواهد بود بدون نیاز به مهندس کامپیوتر که برای Backup گرفتن از کامپیوتر شما بیاید.این نرم افزار توانایی پشتیبان گیری در کمتر از چند دقیقه را دارد و با چند کلیک ساده می توان این کار را انجام داد.از توانایی ویژه این نرم افزار ایجاد سی دی Bootbale هست که بتوان پشتیبان گیری در هنگام بوت هم انجام داد . شما می توانید این نرم افزار را به طور رایگان از وبسایت پی سی دی دریافت نمایید.





HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/a351ef07a5b55acb92938e0081064398.jpeg

دانلود 25 عکس والپیپر با موضوع کهکشان و کیهان - 25 Wallpaper

در این مطلب 25 عکس والپیپر جدید با موضوع فضا و کهکشان در خدمت شما کاربران عزیز پی سی دی هستیم. این مجموعه زیبا دارای عکس های فانتزی بسیار زیبا از اعماق کیهان می باشد.مثل همیشه کیفیت این والپیپر ها Full HD با وضوح تصویری 1920*1200 می باشد.








HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/61bbc644b68ab79765ea70f72927ab10.jpeg

افزایش و مدیریت سرعت دانلود با Internet Download Accelerator Pro v5.8.1.1195

Internet Download Accelerator برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند ميتواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود ميباشد. و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا ميبرد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت دريافت پوسته براي زيبا ترشدن محيط نرم افزار و همچنين قابليت سفارشي شدن و دريافت پلاگين براي برنامه ميباشد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. اين نرم افزار قابليت همگام سازي با انواع مرورگرهاي موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و... ميباشد. قابليت مهم ديگر اين نرم افزار سازگاري كامل با زبان شيرين فارسي ميباشد كه شما ميتوانيد به راحتي با اين نرم افزار كار كرده كه تمام منوها، پيغامها و ... را به صورت فارسي مشاهده نماييد. نسخه جدید این نرم افزار که به تازگی ارائه شده به دو صورت Free و Pro قابل دریافت می باشد و مطمئنا تفاوت هایی هم میان این دو وجود دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه Pro بوده و می توانید پس از نصب از منوی مربوط به گزینه فعالسازی نرم افزار نصب شده به صورت Free را به نسخه Pro تبدیل کنید.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Internet Download Accelerator Pro v5.8.1.1195 Final:
- توانايي دانلود از Http ، Https ، Ftp با قابليت Resume
- قابليت تقسيم فايلها به چند قسمت براي دانلود سريعتر
- دسته بندي فايلهاي دانلود شده و مديريت بر آنها
- داراي پنجره کوچک شناور براي نشان دادن میزان دانلود فایل و سرعت
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- قابلیت کانکت (connection) خودکار در مواقع قطع اینترنت
- قابلیت دانلود تمام لینک های یک صفحه فقط با یک کلیک
- قابلیت زمان بندی دانلود و مشخص کردن زمان دانلود فایل ها
- قابليت اضافه كردن پوسته و پلاگين به برنامه
- هماهنگ با آنتی ویروس های گوناگون
- تولبار مخصوص اینترنت اکسپلورر
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: Netcape ، Opera ، Internet Explorer، Mozilla
- پشتباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...


HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/5cec97642e8388687ae53e7798f860c8.jpeg

پارتیشن و تقسیم بندی هارد با EASEUS Partition Master v6.0.1 Server Edition

حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که  کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها EASEUS Partition Master نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد .

قابل اجرا بر روی سیستم عامل های ویندوز: Windows Server 2000/2003/2008 and Windows 2000/XP/Vista/Windows 7  - 32 bit and 64 bit


HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/568a44709fb705a7980df674cf151535.jpeg

دانلود بازی Disciples 3 Renaissance 2010 با لینک مستقیم و کرک

*** نسخه مخصوص دانلود ***

همیشه بین خدایان جنگ بوده . هیچ وقت امیدی نبوده که بین خدایان صلح و آشتی وجود داشته باشه از زمان به وجود آمدن Nevendaar حکمرانی روی سرنوشت تمام مریدان فانیشان
باعث شد که خون های زیادی ریخته شود و باعث به وجود آمدن انتقام و نفرت بین خدایان شد.خدایان کاملا حاضر هستن که نیرو هایشان به بدترین وضع ممکن نابود شوند . و تنها نقشه
آن ها فدا کردن ساخته هایشان برای رسیدن به هدف خودشان هست.ولی در گذشته زمانی بود که خدایان ساخته های خودشون رو دوست داشتن.
هیچ کس جز شما نمیتواند سرنوشت Nevendaar رو تغییر بده.
بازی یک گام بلند به جلو برداشته است و یک تحول بزرگ در ژانرTurn-base RPG/Strateg ایجاد خواهد کردشما به عنوان فرمانروای یکی از نژاد های خیالی باید بجنگید تا خدای خود رو بر جهان دوباره
حاکم کنید

در این بازی 3 گونه نژاد وجود دارد که شما میتوانید با ان ها بازی کنید:



Elven Alliance
Empire
Notorious legion of damned

و پیش بینی میشود که نژاد های دیگر در طی Expantion های مختلف ظاهر شوندهر کدام از نژاد ها دارای نیرو ها تاکتیک ها و توانایی های مخصوص به خود هستند.

برای اولین بار در سری های موفق Disciplesاین بازی کاملا 3Dاست که به بازیکنان این اجازه رو میده که اونطورکه باید و شاید خودشون رو در ناحیه بازی حس کنن.

سیستم جنگی در این بازی با سری های قبلی کاملا متفاوت است. حالا نیرو ها میتوانند در سطح منطقه جنگی حرکت کنند و میتوانند از نقاط مختلف زمین برای تقویت خودشان استفاده کنند (در
ورژن های قبلی این بازی نیرو ها سر جای خودشان ثابت بودند)
Disciples 3 از موتور مجازی شخصی خودش استفاده کرده تا یک محیط 3Dفوق العاده رو نمایش بده.
Hero در این بازی به حد زیادی قابل تغییر هست شما میتونین تمام جزئیات Hero رو تغییر بدین از جمله Ability ها و لباس جنگی و . . .

این بازی از یک موتور کاملا جدید استفاده میکنه .بازی فوق العاده Fresh به نظر میرسه. گرافیک بازی تغییر چشم گیری کرده که واقعا با سری های قبلی متفاوته.
تحولی که در مورد 3D در این بازی رخ داده باعث شده که دید بهتری نسبت به زمین جنگ داشته باشیم.
شما میتونین دوربین رو تکون بدین و به این صورت میتونین حرکات رو بهتر ببینین.
نیرو ها واقعا عالی هستن و انیمیشن واقعا تمیز کار شده و همینطور روی spell ها و اتفاقاتی که در میدان جنگ رخ میدهد. شما واقعا عاشق اون چیزی میشید که میبینین.
در این بازی هم مثل ورژن های قبل شما گروه های کوچکی رو هدایت میکنن که یک Hero اصلی دارند و در طول نقشه حرکت میکنند و میجنگن و از Spell ها استفاده میکنن و . . .


HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png


plugins/content/imagesresizecache/0c7c824e03975be177d54714b96ad75b.jpeg

ساخت و مدیریت فایل های پی دی اف با Adobe Acrobat 9 Pro

Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فرمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فرمت بسیار توانا و PDF یاری می کند.

فرمت PDF مخفف Portable Document Format است، به معنای فرمت سند قابل انتقال. بدین معنی که شما یک فایل را با این فرمت ذخیره می کنید و آن را میان هزاران نفر به اشتراک می گذارید. امروزه اکثر کتاب های الکترونیکی با این فرمت عرضه می شوند. فایل های PDF دقیقا همانگونه ای چاپ میشوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه بندی، فونت و عکس های موجود. بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است. در این حالت کاربر برای باز کردن و ویرایش این فایل ها نیاز به رمز عبور خواهد داشت.

Adobe Acrobat دارای دو ویرایش Acrobat Reader و Acrobat Writer است که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است. نسخه ی Writer نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی  شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر PDF است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat 9 Pro:
- تبدیل مستقیم انواع فرمت های رایج  سندی به فرمت PDF با یک کلیک از محیط نرم افزارهای رایج آنها مانند Word, PowerPoint, Excel, OutLook, Internet Explorer, MS Project, Visio, Access, Publisher و AutoCad و ...
- اسکن کتاب ها توسط فن آوری نوین OCR برای تبدیل به کتب الکترونیک بسیار با کیفیت
- قابلیت بسیار قدرتمند و زیبای امضای دیجیتالی
- سیستم بسیار قوی برای کد گذاری برای روی آثار خلق شده
- امنیت بیشتر بر روی فایل های PDF و همچنین جلوگیری از کپی برداری برای حفظ امنیت امضا های الکترونیکی
- شناسایی خودکار فایل های مربوط به PDF و سند های متنی جهت تبدیل
- سازگاری با برنامه AutoCad و امکان تبدیل لایه ها به PDF
- قرار گرفتن ابزار PDF در برنامه Word برای دسترسی سریع به امکانات تبدیل
- امکان اضافه کردن فایل های ویدیویی من جمله فرمت های FLV به فایل های PDF
- امکان تبدیل طراحیهای 2 و سه بعدی به فایل PDF به همراه خصوصیات فایلهای طراحی شده مانند لایه ها، حجم ها ودیگ خصوصیات به منظور امنیت بیشتر و سهولت در به اشتراک گذاری
- توانایی ادغام چندین فایل متنی با فرمت های مختلف در یک PDF
- امکان ذخیره صفحه های اینترنتی به فایل PDF فقط با فشردن یک دکمه در نرم افزار IE
- تبدیل نامه های الکترونیکی به PDF
- توانایی ذخیره سازی صفحات وب به صورت PDF
- توانایی به اشتراک گذاری فایل ها
- ظاهر جدید و زیبا نرم افزار
- سازگار با ویندوز ویستا و 7
- و ...


HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/f3c64fb373cf406c3877233d597fa862.jpeg

تصویر برداری از محیط ویندوز با نرم افزار Ashampoo Snap 4.0

نرم افزار Ashampoo Snap ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و ... و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عكس از محیط نرم افزارهای مختلف و كاری ویندوز به صورت یك Screen Shot با كیفیت و گویا از جمله كارهای است كه ممكن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط كار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر ... . خود ویندوز این امكان عكس برداری را با استفاده از كلید Print Screen بر روی صفحه كلید مهیا كرده است و طبعاً تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز كیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Snap v4.0:
- دارای سه حالت گوناگون عكس برداری، تصویری برداری كلی از محیط ویندوز و برنامه ها و تصویر برداری بر اساس مقیاس هایی كه به نرم افزار می دهید و تصویر برداری آزاد كه موس را در هر قسمت از محیط ویندوز و برنامه ها می توانید ببرید و سپس از آن قسمت عكس بگیرید
- توانایی گرفتن چندین و چند تصویر بدون نیاز به شروع مجدد
- توانایی اضافه كردن افكت های مختلف Shadow و Shape هنگام عكس برداری
- توانایی شامل كردن تمامی اشیا در تصویر مانند نشانگر موس و ...
- ابزارها و امكانات مختلف ویرایشی تصاویر
- انجام عمیلات Cut, Copy, Paste, Crop, Print, Save و ... تنها با یك كلیك
- توانایی Rotate, Resize و Undo/Redo بدون محدودیت
- توانایی اضافه كردن متن همراه با فونت و سایز و رنگ و افكت دلخواه به تصویر
- رسم شكل ها و خطوط دلخواه بر روی تصویر
- مجهز بودن به افكت های مختلف Highlight و Spotlight
- توانایی عکس برداری از صفحات بزرگ و طولانی پنجره ها Scroll کردن خودکار صفحات طولانی، عکس برداری از تمامی قسمت ها و ذخیره سازی در یک فایل تصویری
- توانایی عکس برداری از صفحات Desktop کامپیوتری که از چندین مانیتور استفاده می کند
- بهبود و اضافه کردن چندین ابزار جدید برای ویرایش تصاویر گرفته شده از صفحه مانیتور
- و ...


HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/5c1717a1ee5a52a37ca423ff3f842042.jpeg

اولین شماره از ماهنامه تخصصی سیستم های مدیریت محتوای فارسی

برخی از عناوین شماره 1 ماهنامه تخصصی سیستم های مدیریت محتوای فارسی :

- جوملا 1.6 در راه است...
- دیتالایف انجین 9.0 با قدرت می آید ...
- یوزپلنگ ایرانی نامی جدید برای پرتال نیوک لرن
- مصاحبه اختصاصی با فرشاد غضنفری
- استاندارد سازی وب فارسی
- نوشته ای برای وردپرس فارسی
- معرفی مدیریت محتوای ای 107 فارسی
- مصاحبه با مهندس محسن فیروزمندان
- نگاهی به سیستم های مدیریت محتوا
- کاسلر و زیکولا فارسی نابود شدند ؟!
- تازه ترین اخبار وب و اینترنت
- و ...


HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/3c9d18fd70680701570a5e521366d915.jpeg

طراحی و ساخت بنر فلش با Aleo Flash Intro and Banner Maker v3.4

Aleo Flash Intro Banner Maker نرم افزاری با ابزار قدرتمند فلش برای ساخت فلش های ابتدای سایت، بنر های تبلیغاتی، کارت پستال الکتریکی و نمایش اسلاید به آسانی و تنها با چند کلیک می باشد. تنها کاری که می بایست انجام دهید وارد کردن نوشته مورد نظر و انتخاب افکت های آماده و قابل تغییر پشت زمینه و انیمیشن متن است. مشخصه و تنظیم نوشته کاملا قابل تغییر بوده و امکان انتخاب نوع فونت، اندازه، عرض و طول، شفافیت، چرخش، حاشیه، سبک پرکردن نوشته و … بنر دلخواه و مورد نظر شما را طراحی می کند. تمام افکت های پشت زمینه و نوشته قابل تنظیم و تغییر بوده و تمام امکانات یک بنر مانند متن و فونت، آدرس سایت قابل کلیک، تغییر رنگ ها و صداهای مورد نظر در آن موجود می باشد.

خصیصه های نرم افزار Aleo Flash Intro Banner Maker:
- نرم افزاری جادوگر و کاربر پسند با استفاده آسان برای ساخت بنر فلش
- قابلیت اضافه کردن فایل صوتی WAV و MP3 برای صدای پشت زمینه
- امکان نمایش نوار بارگذاری فلش در صفحات وب
- امکان انتخاب عکس پشت زمینه و پشت زمینه های آماده با افکت های قابل تنظیم
- نمایش نوشته به صورت ثابت و یا افکت های زیبا و متحرک با امکان تنظیم زمان نمایش
- لینک کردن نوشته مورد نظر یا کل بنر به آدرس سایت مورد نظر
- باز کردن یک صفحه وب بعد از پایان نمایش فلش یا هنگام کلیک بر روی آن
- خروجی به صورت فایل فلش SWF، عکس متحرک GIF و یا فایل ویدئویی AVI
- قابلیت تولید کد اچ تی ام ال HTML برای نمایش فایل فلش بر روی صفحه وب
- بدون نیاز به نصب و حجم بسیار کم

 

HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/3b6fd1d895319aeb7a7708eb006a4274.jpeg

دانلود بازی زیبا و جدید تفنگی موبایل Terror Strike با فرمت جاوا

بازی زیبا و جدید تفنگی Terror Strike محصول جدید که به تازگی با فرمت جاوا برای علاقه مندان به بازی های اکشن در سایز های 128x128, 128x160, 176x208, 176x220, 240x320 منتشر شده که هم اکنون در سایت پی سی دی آماده دانلود است.








HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png


plugins/content/imagesresizecache/f82bd5000d0964cf81c07e2ceb89b947.jpeg

جلوگیری از باز شدن تبلیغات و بنر های تبلیغاتی مزاحم با Adblock Pro 3.0

AdBlock Pro نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا از پنجره های مزاحم تبلیغاتی که به صورت ناخواسته باز می شوند ، رهایی یابند. این نرم افزار با بستن خودکار این پنجره ها و مانع شدن از اجرا و باز شدن این پنجره ها محیط کاری مناسبی را برای کاربر در هنگام کار با اینترنت فراهم می کند. این نرم افزار از ویژگی های مختلف و متنوعی برخوردار می باشد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار بدین شرح است:


- جلوگیری خودکار از باز شدن همه پنجره های مزاحم
- جلوگیری از اجرا تصاویر فلش تبلیغاتی
- جلوگیری از اجرای تبلیغات درون صفحه ای
- قابلیت تنظیم نرم افزار برای اجرای پنجره های تبلیغاتی مربوط به یک وب سایت خاص
و ... .

 

HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/f40ea0d199b0c5a94a30d0af65956429.jpeg

کنترل کامل فعالیت کاربران ویندوز با 1st Security Agent v9.5

مسئله امنیت همیشه و در همه جا مطرح بوده و مطمئن هستیم که شما نیز از دسته افرادی هستید که محافظت از سیستم و اطلاعات خودتان را امری بسیار مهم می دانید. قصد داریم تا امروز شما را با یک نرم افزار بسیار کوچک ولی در عین حال پرکاربرد در زمینه بالا بردن امنیت سیستم شما در برابر کاربران مجاز سیستمتان آشنا کنیم.1st Security Agent  عنوان نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا کاربران مجازی که از سیستم شما استفاده می کنند را کنترل کنید و با مجوزهایی که صادر می کنید آنها را از انجام یکسری اعمال بازدارید . شما می توانید با دسترسی به بسیاری از کارکردهای کنترل پنل از جمله نمایش،شبکه،کلمه عبور،چاپگر،افزودن و حذف برنامه ها و غیره کاربران خودتان را کنترل کنید. همچنین می توانید با ارائه یک دسکتاپ و منوی استارت سفارشی کاربران خود را از دستیابی به بسیاری از بخشها محروم کنید. شما می توانید آیتمهای منوی شروع،قفل های محلی،شبکه و درایوهای USB،آیکونهای دسکتاپ،کلیدهای بوت،حالت واقعی داس،اعلان داس،ویرایش رجیستری،نوار وظیفه،وظیفه مدیر و بسیاری دیگر از این امکانات را غیر فعال کنید. شما می توانید کاربران را به اجرای برنامه های خاص محدود کنید و محدودیتهای امنیتی را برای همه کاربران و یا تنها برای یک کاربر خاص اعمال کنید. حتی می توانید مرورگر اینترنت اکپلورر را هم از نظر امنیتی سفارشی کنید. این برنامه توسط رمز عبور از سوی شما محافظت می شود. رابط کاربری آسان و کاربردی این برنامه باعث شده تا هر فرد مبتدی بتواند از آن استفاده کنید.در نهایت اینکه اگر شما دوستان کمیاب آنلاین به دنبال یک نرم افزار مفید و همه کاره در زمینه امنیت سیستم می گردید ما به شما برنامه 1st Security Agent را هدیه می کنیم.


HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png


دانلود مجموعه 20 عکس والپیپر اتومبیل های آینده با کیفیت بالا

plugins/content/imagesresizecache/525e09690153fa7e090d303842d57ef4.jpeg

دانلود مجموعه 20 عکس والپیپر اتومبیل های آینده با کیفیت بالا

امروز برای کاربران عزیز پی سی دی مجموعه والپیپر بسیار زیبا آماده کرده ایم. در این مجموعه 20 عکس از ماشین های آینده شرکت های بزرگ خودرو سازی را جمع آوری کرده ایم. برخی از این مدل ها برای اولین بار در دنیا به نمایش گذاشته شده است و به همین دلیل ارزش این مجموعه را بالا برده. تمامی والپیپر ها با بالاترین کیفیت و وضوح تصویری Full HD - 1900*1200 می باشند.





HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png



plugins/content/imagesresizecache/ba974680422a970a11d0eb1b9eb41b04.jpeg

تبدیل دی وی دی و سی دی به یکدیگر با نرم افزار Nero Recode 4.64.100

Nero Recode 4.64.100 یکی از قوی ترین و سریعترین نرم افزار های تبدیل دی وی دی و سی دی به یکدیگر می باشد.این برنامه قابلیت های پیشرفته ای در زمینه تبدیل دی وی دی های 9GB به نسخه های 4.7 GB همچنین تبدیل هر نوع دی وی دی به سی دی به کمک تقسیم بندی صحیح فایل ها دارد. این نرم افزار با بهره گیری از موتور قوی تبدیل یکی از قدرتمند ترین برنامه ها در این زمینه می باشد.

ویژگی های این نرم افزار:

- تبدیل DVD های 9GB و 4.7 به CD و بلعکس
- تبدیل DVD های 9GB به DVD های 4.7GB به کمک کاهش حجم بدون افت کیفیت
- قابلیت تقسیم بندی و ادغام صحیح فایل ها هنگام تبدیل آنها
- و ...



HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/ad4cb5e81ff1bfe6fd99a0bf89322694.jpeg

دانلود بازی مسابقه ای کامپیوتر Overspeed Street Racing

Overspeed Street Racing از جمله بازی های سبک مسابقه ای است که در آن هیجان زاید الوصفی را تجربه خواهید کرد. مراحل بازی تماما در خیابان های شهر لس آنجلس اتفاق می افتد. جایی که پلیس در کمین افرادی است که با سرعت های وحشتناک با هم رقابت کرده و رعب و وحشت را به جان شهروندان می اندازند. از میان 10 ماشین پر سرعت می توانید هر کدام را انتخاب کرده و با دوستان خود به رقابت بپردازید. به جزییات بازی در حد بسیار جالبی پرداخته شده، به طوری که با هر بار برخورد ماشین با کناره های خیابان یا ساختمان های اطراف آن صدمه دیده و برای تعمیر آن بایستی از پول هایی که با کسب مقام در مسابقات بدست می آورید استفاده کنید. هم چنین خواهید توانست ماشین خود را از نظر زیبایی و هم چنین از نظر قدرت و افزایش توانایی ارتقا دهید. خیابان ها و مکان هایی که مسابقات در آنجا برگزار می شوند عینا از روی مدل واقعی همان مکان ها در شهر لس آنجلس طراحی شده اند. بازی به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) می باشد.


ویژگی های بازی Overspeed Street Racing:
ـ گرافیک بالا
ـ پرداختن عالی به جزییات
ـ قابلیت ارتقای ماشین
ـ پرتابل
ـ 10 نوع ماشین منحصربفرد
ـ برگزاری مسابقات در خیابان های شهر لس آنجلس


HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

plugins/content/imagesresizecache/ff102e3384f9505f12b0b12ce9b023a8.jpeg

دانلود کتاب الکترونیکی سخن بزرگان ( جملات قصار ) با فرمت جاوا

بزرگان تاریخ همیشه با سخنان خود سعی در راهنمایی هم نوعان خویش داشتند .

کتاب الکترونیکی ( ebook ) که هم اکنون برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم ، مجموعه ای از این سخنان پند آموز ،  بزرگان تاریخ بوده و با فرمت جاوا  و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد .  جملات موجود در این کتاب بسیار مناسب برای استفاده به عناون پیامک ( اس ام اس )  می باشد .







HTML clipboard http://www.up.vatandownload.com/images/5a1b4gax5ncanorp18.png

*** جهت مشاهده مطالب بیشتر کلیک کنید ***









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر