۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

مجله پزشکی مادر - خبرنامه شماره 14

تصفیه خون

- از کلیه قسمت های گیاه کاسنی مخصوصا ریشه و برگهای آن به عنوان تصفیه کننده خون و صفرا بر استفاده می شود.

- گل و برگ گل گاو زبان اثر تصفیه کننده خون دارد.

ادامه...


ده فرمان برای بیمار مبتلا به دیسک

1- فورا در بستری که دارای تشک سفت است به پشت بخوابید و پاهایتان را جمع کنید. سعی کنید بیشتر از 20 روز (هر چند احساس بهبود کنید) در رختخواب استراحت کنید.

ادامه...

 

صحبت کردن با پدر و مادر و یا دیگر بزرگترها

به احتمال زیاد شما بسیار راحت تر با دوستانتان حرف می زنید تا پدر و مادرتان، این کاملاً طبیعی است. حتی اگر با والدینتان رابطه خیلی خوبی داشته باشید، باز هم می خواهید راه خودتان را پیدا کنید و خودتان تصمیم هایتان را بگیرید .

ادامه...

 

عوارض شايع داروهاي شيمي درماني - بخش اول

قبل از شروع شيمي­ درماني ، اغلب افراد نگران عوارض جانبي اين داروها هستند. عوارض جانبي شايع شيمي­ درماني عبارتند از: تهوع ، استفراغ، ريزش مو ، خستگي ، افزايش احتمال ايجاد خونمردگي و خونريزي و ابتلاء به عفونت.


ادامه...

 

پیشگیری از بوی نامطبوع بدن

معمولاً پس  از یک فعالیت جسمانی  ، بدن عرق می کند در بعضی از افراد ، این کار با یک بوی نامطبوع همراه است .بوی بدن از وقتی محسوس می گردد که آدم وارد دوره بلوغ می شود.

ادامه...

 

کودکی پراسترس و ابتلا به امراض در بزرگسالی

نتیجه چندین مطالعه نشان می دهد که تجربه استرس های ناشی از سوء استفاده و یا فقر در دوران کودکی، می تواند بیماری های قلبی، التهاب بافت ها و افزایش سرعت پیرشدن سلول ها را منجر شود.

ادامه...

دندان قروچه

معاینات منظم دندان پزشکی برای تشخیص آسیب ها در مراحل اولیه بسیار اهمیت دارد. دندان پزشک شما می تواند ساییدگی های غیر عادیبر روی دندان ها را تشخیص داده و درمان کند و منشا دردهای صورت را ممکن است در اثر دندان قروچه ایجاد شده باشد تعیین کند.

ادامه...


مجله پزشکی مادر از عموم علاقه مندان و متخصصان دعوت به همکاری می کند.

Email: info@3-m.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر