۱۳۸۹ مرداد ۲۹, جمعه

افتخاری از صدای آمریکا به ضرغامی گلایه کرد

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1389/5/17/64789_282.jpg

 

 

 

 

این روزها طرفداران دو خواننده معروف کشورمان استاد شجریان و افتخاری مقابل هم قرار گرفته اند

 

 

 

دلیل آن هم حمایت استاد شجریان از جنبش سبز و مخالفت با حکومت و از آن طرف حمایت قاطع علیرضا افتخاری از دولت و حکومت است. تا جایی که علیرضا افتخاری طبق گفته خودشان هرروز علاقه اش به آقای احمدی نژاد بیشتر میشود و چند روز قبل در همایش صداوسیما همانطور که در عکس بالا میبینید اینگونه صمیمانه او را در آغوش میفشارد و میگوید آقای احمدی نژاد دوستت دارم و آقای احمدی نژاد هم فرمودند طرفداران آقای افتخاری ده ها برابر شجریان هستند

 

 

 

 

بعد از انتشار این عکس، بسیاری از مردم علیه ایشان موضع گیری شدیدی کردند و حتی شبکه VOA نیز علیه ایشان برنامه ای پخش کرد.

 

 

 

 

اما بخوانیم صحبت هایی که آقای افتخاری امروز با مدیران سایت خودشان انجام داده اند

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.persianv.com/khabar/10-3-15-13114untitled.bmp.jpg

 

 

 

 

استاد افتخاری با صدای بغض آلود طی تماس تلفنی مطالبی فرمودند که به استحضارتان می رسانم:

 

 

 

آقای مهندس ضرغامی عرضی دارم و می روم سر اصل مطلب، آقای دکتر کردان چه کرده بود که اول او را زبان زد خاص و عام کردند و نگفتند نوابغ شاگرد اول کلاس نبودند. بلکه آنها به علومی دست یافته اند که خداوند آن را به نزدشان به ودیعه گذاشته است. اما آن مرد بزرگوار هرگز نتوانست در مقابل این همه ژاژخایی ، کلامی به زبان بیاورد و از خود دفاع کند و بگویید چه زحماتی که متحمل نشده بود!! آخر امر هم رفت و راحت شد .اگر جواب بی حرمتی شبکه صدای آمریکا داده می شد شاید این اتفاق نمی افتاد . شاید نه ... اما قطعا ان روانشاد چنین توقعی  داشت. 

 

 

حال از زمانی که این بنده ، رئیس جمهور را بوسیدم،  نه خودم(که فدای مردم ایران) اما این بی حرمتی گریبان گیر خانواده ام نیز شده است. خودم هم حال خوبی ندارم... آقای ضرغامی کمترین کاری که می توانستید انجام دهید چه بود جز دفاع کردن از هنرمندان کشور؟! چرا باید بگذارید بنده که سی سال در خدمت مردم بودم اینگونه مورد هجمه و حمله ان رسانه خارجی صدای آمریکا قرار بگیرم؟! ای کاش جواب سنگ پراکنی های این رسانه خارجی را می دادید. مگر نه اینکه جواب رسانه را رسانه باید بدهد؟! البته بنده تنها نیستم که مورد ژاژ خایی این حرمت شکنان قرار می گیرم ، آقای مهندس ضرغامی اگر بنده مورد ناسزا گویی مردمان کشور خودم قرار گیرم با جان دل می پذیرم اما نمی توانم تحمل کنم عده ای در خارج از کشور اینگونه در رسانه با بنده چنین کنند و صدای قهقه خنده شان .... بنده به عنوان یک هنرمند کمترین، خواستم از خودم دفاع کنم. چرا اجازه یک دفاع کوچک را به بنده ندادید؟ 

 

 

در حال حاضر چنان بغض گلویم را گرفته که نمی دانم درد دلم را به چه کسی بگویم؟ اما به خدا می سپارم... در هر صورت خداحافظ شماها باشد.

  

 

 

 

 

نظرات خوانندگان:

  

 

 

آقای افتخاری کی شروع کرد، غیر از صدا و سیما، در همین 20:30 از شما استفاده ابزاری کردند و بعد در رسانه های دیگر داخلی(فارس نیوز،رجا نیوز و....) و شما انتظار دارید رسانه های خارجی و دشمنان(حسودان) استفاده نکنند!!!!
آقای افتخاری به مراسم های آنها نروید، شما که به اینها نیاز ندارید، شما هوادار دارید و با آلبوم جدید و کنسرت برگزار کنید ، هم روحیه خود را بدست می آورید و هم از این گونه بازیهای سیاسی شرکت نکنید،
اینها ممکنه دوباره از شما دوباره استفاده کنند
لطفا از این سازمان دوری کنید!!!!!!!
با تشکر و امید توفیق

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

استاد بی افتخار

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

من دو روز پیش موقع مرتب کردن محل کارم دو تا سی دی از شما دیدم که قبلا خریده بودم و هر دوشون که عکس جنابعالی روشون بود و برای حمایت از شما اوریجینال خریده بودم رو با افتخار شکوندم

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بیچاره نمیدونه که هرچه به همش بزنه بدتر میشه

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

عزیز تر از جانم وقتی مردم کشورمان اینهمه بد و بیراه نثار میکنند از رسانه آمریکا چه انتظاری دارید. مقصر آنهایی هستند که جوابی برای این لحظات ندارند و فقط از فرد به عنوان تبلیغ استفاده می کنند. شما را به آن دل ساده و بی پیرایه قسم برگردید

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

افتخاری جان اینها را بخوان و به خود بیا. والله بخدا هر وقت ماهی را از آب بگیری تازه است. نیازی نیست که از مردم عذرخواهی کنی یا بد و بیراه نثار احمدی نژاد و.... بکنی. فقط کافیست اعلام کنی که : من هرچه دارم از این مردم است و از دشمنان ملت اعلام برائت میکنم و اگر حرکتی از من باعث رنجش مردم شده است از همه مردم کشورم پوزش میخواهم

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

چه باحال . فرض کن صدا و سیما پخش کنه که به دلیل اینکه افتخاری رئیس جمهور رو بغل کرده مردم زدن دهنش رو سرویس کردن

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

شما یک خواننده مردمی هستید شما را بخدا قدر خود را بیشتر بدانید چه شبها و چه روزها که صدای ناب شما نوازنده گوش من دل شکسته بوده است و مرا غرق اشک نموده. بخدا بر پاک سیرتان عالم روا نیست که با قول و عمل خود آب در هاون کسی بریزند که عامه مردم از او راضی نیستند، قدر خود را بیشتر بدانید.
هر می لعل کزان دست بلورین ستدیم 
آب حسرت شد و در چشم گوهر بار بماند
 
ارادتمند و خیرخواه شما

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی

    

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل عضویت شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
اگر ایمیل ها برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و مایل به دریافت آنها نیستید کافیست یک ایمیل خالی با عنوان لغو عضویت به "منصور قیامت" مدیر این گروه ارسال کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر