۱۳۸۹ مرداد ۲۸, پنجشنبه

اگر مستم من از،عشق تو مستم - بانو مرضیه

اگر مستم من از؛ عشق تو مستم     بیا بنشین که دل؛ بردی ز دستم


 

آخ دلم پیش تو بند، پیش تو بنده

یـارم مشکل پسند، مشکل پسنده


مشکل پسنده، مشکل پسنده، مشکل پسنده

 

مرا عشق رخت، بیچاره کرده، بیچاره کرده، بیچاره کرده

میان کوه و دشت، آواره کرده، آواره کرده، آواره کرده

 

---

 

در فکر، در فکر تو بودم، که یکی حلقه به در زد


 

گفتم، گفتم؛ صنما، قبله نما، بلکه تو باشی

تو باشی  تو باشی   تو باشی

 

تویی حبیـب من وای

تویی عــزیــز من ای

تویی نـگـار من وای

تویی طـبـیـب من ای

 

خیر نبینی که من می‌سوزم

خیر نبینی که من مـی‌سازم

 

تو که بـی ‌وفــا نبودی

پر جور و جفا نبودی

 

 

آن‌که مرا از تـو جـدا می‌کند

خیر نبیند که چه ها می کند

 

تو که بـی ‌وفــا نبودی

پر جور و جفا نبودی

 

 

 بانو مرضیه


(کنسرت فرانسه)   حجم: 2.3 مگابایت      دانلود

(تـرانـه قـدیـمـی)   حجم: 2.7 مگابایت      دانلود



پایدار باشید - امیر پارسا مقدم




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر