۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: بالاترین 01 مهرماه 89

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




دانشیار دانشگاه علوم پزشكی تهران شب گذشته توسط 2 موتورسوار مورد سوءقصد قرار گرفت و كشته شد...حوالی ساعت 20:40 شب گذشته در بلوار كشاورز تهران یكی از دانشیاران دانشگاه علوم پزشكی تهران مورد سوء قصد قرار گرفت و درگذشت....دكتر عبدالرضا سودبخش متولد 1328 از دانشیاران دانشگاه علوم پزشكی تهران و از پزشكان بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان امام خمینی(ره) هنگام خروج از مطب پزشكی خود توسط 2 سرنشین یك دستگاه موتورسیكلت با سلاح گرم مورد سوء قصد قرار گرفت و فوت كرد....گزارش‌های نیروی انتظامی حاكی از آن است كه این سوء قصد از پیش طراحی شده بوده و نظریه اولیه مراجع انتظامی حكایت از آن دارد كه....
با ۲۵۷ امتیاز و ۴۶ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


امروز سه شنبه با شکست حصر مهندس میر حسین موسوی موفق شدند رهبر جنبش سبز را بدون مشکل ملاقات کنند. به گزارش ندای سبز آزادی، این دیدار در منزل موسوی صورت گرفته است. با توجه به خیز کودتاگران برای حصر کامل موسوی و کروبی، به نظر میرسد شکست حصر در پی طنین انداز شدن صدای الله و اکبر مردم سبز تهران در شامگاه دو شنبه باشد که کودتاگران را وادار به عقب نشینی کرد. شامگاه دوشنبه خیل عظیمی از مردم تهران در اعتراض به حصر رهبران جنبش سبز ندای الله اکبر سر دادند. با این حال دفتر کار مهندس موسوی همچنان در تصرف کودتاگران قرار دارد و اجازه ورورد ایشان به دفتر را نمی دهند.
با ۲۴۹ امتیاز و ۳۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


جرس: خانواده شهیدان باکری و همت هنگامی که قصد ملاقات با مهدی کروبی را داشتند با اسپری گاز اشک آور مورد حمله نیروهای لباس شخصی قرار گرفتند. بر اساس گزارش خبرنگار جرس، در پی این هجوم احسان باکری فرزند شهید باکری بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گفته منابع مطلع، مهدی کروبی پس از تماس تلفنی صبح امروز با خانواده این شهدا و دلجویی از بابت اتفاق بوقوع پیوسته مقابل منزل میرحسین موسوی از خانواده این شهدا برای حضور در منزلش دعوت به عمل آورده بود. نیروهای لباس شخصی هنگام مراجعت خانواده شهید همت و باکری به منزل اقای کروبی به آنها حمله ور شدند و احسان باکری را بازداشت کردند. خاطر نشان می شود که پس از تعرض به خانواده شهدا مقابل منزل میرحسین موسوی، این دومین بار است که به خانواده این دو شهید به خاطر دیدار و ملاقات با رهبران جنبش سبز جسارت صورت می گیرد. گفتنی است صبح امروز، از دیدار خانواده این شهیدان با میرحسین موسوی ممانعت به عمل آوردند و همسران این دو شهید در راه بازگشت از این دیدار ناتمام، شعار "مرگ بر دیکتاتور" سر می دادند.
با ۲۴۴ امتیاز و ۳۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


جرس: بر اثر وقوع انفجار در مراسم رژه نیروهای مسلح در مهاباد، هفت نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند. به گزارش شبکه خبر، استاندار آذربایجان غربی گفت: این انفجار رو به‌روی جایگاه و در میان زنانی كه در آنجا حضور داشتند رخ داد شد. جلال‌زاده با بیان اینكه اطلاعات دقیقی از نوع بمب و گروهی كه این بمب را كار گذاشته‌اند در دست نیست، افزود: بر اساس آماری كه در اختیار من گذاشته‌اند شمار شهدا و زخمی‌های این انفجار 7 شهید و 20 زخمی است. وحید جلال‌زاده با بیان اینکه مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند، خاطرنشان کرد: امدادرسانی به مجروحان و شهدای این حادثه که همگی از میان زنان هستند، ادامه دارد. جلال زاده، دقایقی پیش، در گفت و گو با مهر مدعی شد "ضد انقلاب این بار در روزهای بزرگداشت اوج اقتدار نیروهای نظامی به مردم حمله کرده است" ادامه داد: این حادثه توسط ضد انقلاب در بین بانوان حاضر در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح روی داده است. جلال زاده با بیان اینکه مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده اند، گفت: امدادرسانی به مجروحان و شهدای این حادثه ادامه دارد. به گفته استاندار آذربایجان غربی بیشترین مجروحین و شهدای این حادثه را بانوان تشکیل می دهند و نیروهای نظامی حاضر در مراسم نیز آسیبی ندیده اند. گفتنی است ساعتی پیش در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در شهرستان مهاباد انفجار شدیدی دربین مردم روی داد که بر اساس اعلام فرمانده نیروهای انتظامی استان آذربایجان غربی براثر وقوع این انفجار عده ای از شهروندان مجروح و شهید شده اند. سردار نصرتی اعلام کرد: این انفجار در بین جمعیت بانوان که برای تماشای رژه اقتدار نیروهای مسلح به مراسم آمده بودند روی داده است. هنوز نوع انفجار، تعداد دقیق مجروح و کشته شدگان و علل و عوامل این حادثه خبری منتشر نشده است. تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.
با ۲۰۲ امتیاز و ۱۳۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


عصر امروز خانواده شهید باکری و شهید همت قصد دیدار با مهدی کروبی را در منزل وی داشتند که هنگام مراجعه به منزل وی با ممانعت نیروهای بسیجی لباس شخصی مواجه می شوند، نیروهای بسیج در پی اصرار ایشان برای ورود به منزل با درگیری و زدن گاز فلفل ضمن اقدام به ضرب و جرح مانع از ورود خانواده این دو شهید به منزل مهدی کروبی می شوند و احسان باکری فرزند شهید باکری را هم بازداشت می کنند
با ۱۷۲ امتیاز و ۱۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


مهندس احسان باکری فرزند شهید سرافراز حمید باکری عصر امروز با اسپری گاز مورد هجوم قرار گرفت و بازداشت شد. هنوز از مرجع امنیتی بازداشت کننده وی اطلاعی در دست نیست. احسان باکری از فعالان ستاد میرحسین موسوی در انتخابات بود که بعد از اعلام نتایج بازداشت شد. صبح امروز نیز از ملاقات خانواده های شهید همت و باکری با مهندس موسوی ممانعت به عمل آمده بود. چه استقبال تلخی از هفته دفاع مقدس شد.
با ۱۷۲ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تحول سبز: احسان باکری پسر شهید باکری پس از ضرب و جرح خانواده شهید همت و باکری جلوی منزل مهدی کروبی دستگیر شد بنا به گزارشات رسیده به تحول سبز، عصر امروز خانواده شهیدان باکری و همت قصد دیدار با مهدی کروبی را در منزل وی داشتند که هنگام مراجعه به منزل وی با ممانعت نیروهای بسیجی لباس شخصی مواجه می شوند، نیروهای بسیج در پی اصرار ایشان برای ورود به منزل مهدی کروبی ، با ایجاد درگیری و زدن گاز فلفل مانع ورود ایشان شده و اقدام به ضرب و جرح خانواده این دو شهید در هفته دفاع مقدس میکنند. همچنین بنا به گزارشات رسیده احسان باکری فرزند شهید باکری در این درگیری توسط این نیروهای لباس شخصی دستگیر میگردد. آسیه باکری در مورد بازداشت احسان باکری میگوید : وقتی شنید که بسیجی به مادرم گفت اسلحه رو می ذارم رو شقیقه ات راحتت می کنم، احسان عصبانی شد … باهاشون درگیر شد!
با ۱۶۸ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


حوالي ساعت 20:40 شب گذشته در بلوار كشاورز تهران يكي از دانشياران دانشگاه علوم پزشكي تهران مورد سوء قصد قرار گرفت و درگذشت. دكتر عبدالرضا سودبخش متولد 1328 از دانشياران دانشگاه علوم پزشكي تهران و از پزشكان بخش بيماري‌هاي عفوني بيمارستان امام خميني(ره) هنگام خروج از مطب پزشكي خود توسط 2 سرنشين يك دستگاه موتورسيكلت با سلاح گرم مورد سوء قصد قرار گرفت و فوت كرد.
با ۱۶۴ امتیاز و ۱۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


ندای سبز آزادی - تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب، امروز سه شنبه با شکست حصر مهندس میر حسین موسوی موفق شدند رهبر جنبش سبز را بدون مشکل ملاقات کنند. به گزارش ندای سبز آزادی، این دیدار در منزل موسوی صورت گرفته است. با توجه به خیز کودتاگران برای حصر کامل موسوی و کروبی، به نظر میرسد شکست حصر در پی طنین انداز شدن صدای الله و اکبر مردم سبز تهران در شامگاه دو شنبه باشد که کودتاگران را وادار به عقب نشینی کرد. شامگاه دوشنبه خیل عظیمی از مردم تهران در اعتراض به حصر رهبران جنبش سبز ندای الله اکبر سر دادند. با این حال دفتر کار مهندس موسوی همچنان در تصرف کودتاگران قرار دارد و اجازه ورورد ایشان به دفتر را نمی دهند.
با ۱۶۲ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


خبر فوری/خانواده‌های شهیدان همت و باکری از دیدار با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد منع شدند. به گزارش خبرنگار کلمه، خانواده شهید همت و خانواده شهید باکری که در پی دید و یازدیدهای همه ساله، به دیدار زهرا رهنورد و مهندس موسوی رفته بودند، با ممانعت شدید نهادهای امنیتی روبه‌رو شدند. بر اساس این گزارش، خانواده این دو شهید پس از معطلی طولانی در میدان پاستور و ممانعت نیروهای امنیتی از دیدار آنها با موسوی، مجبور به بازگشت شدند. ماموران امنیتی پیش از این هم از حضور برخی مراجعان در دفتر میرحسین موسوی جلوگیری و برای مراجعان مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بودند. مهدی کروبی نیز با محدودیت‌های مشابهی روبه‌رو شده بود و دیدارکنندگان با وی از سوی افراد لباس شخصی مورد اذیت قرار گرفته بودند. میرحسین موسوی هفته گذشته در واکنش به محدودیت‌های ایجاد شده برای خود گفته بود: جنبش ریشه دار تر از آن شده است که با محدویت و یا حذف امثال بنده متوقف شود. ریزش مدام مشروعیت و نارضایتی های در حال انباشت وضعیت ویژه ای را در کشور ایجاد کرده است. او همچنین تاکید کرده بود: کسانی که این طرحها را می ریزند باید بدانند این گونه اقدامات کمکی به بقای انها نمی کند اگر این کار ها در گذشته توانست اثری داشته باشد و ستمگران را حفظ کند می توانند این سیره و روش را ادامه بدهند و در این میان اگر کسی به جای خود به بقای کشور و منافع ملی می اندیشد باید بسوی قانون و انصاف برگرددحتی اگر این برگشت به ضرر موقعیت و مکانت او تمام شود. خانواده‌های شهیدان همت و باکری روز قبل موفق به دیدار با کروبی شده بودند، اما امروز از دیدار آنها با موسوی جلوگیری شد. همسر شهید حمید باکری چندی پیش در نامه ای خطاب به فرمانده سپاه، او و دیگر مدعیان امروز شهیدان را به خیانت در امانت و از بین بردن اعتماد ملت و زیر پا گذاشتن رای مردم و خون شهدا متهم کرد. فاطمه امیرانی در نامه خود با انتقاد از سرکوب اعتراضات مردمی بعد از انتخابات و کودتا توصیف کردن این وضعیت، تاکید کرد که خانواده شهدا در کنار مردم هستند و در برابر ظلم سکوت نمی‌کنند.
با ۱۵۱ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


سوال نیشدار و عالی بهمن کرباسی خبرنگار بی بی سی از محمود احمدی نژاد در حین حضور وی در امریکا-البته پاسخ احمدی نژاد واضح شنیده نمی شود
با ۱۵۰ امتیاز و ۱۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تحول سبز: آسیه باکری ، فرزند شهید باکری مشروحی پیرامون حوادث رخ داده صبح امروز در پاستور در فیس بوک خود منتشر نمود. به گزارش تحول سبز، فرزند شهید باکری در روایتی حواث رخ داده صبح امروز را در پاستور اینگونه شرح میدهد: امروز صبح قرار بود به دیدن مهندس میرحسین موسوی برویم . نخست وزیر دوران دفاع مقدس … به سر خیابان پاستور که رسیدیم احسان گفت : دوتا دوتا با فاصله وارد می شیم با خودم گفتم چرا؟مگه جرم کردیم؟مگه رفتن خونه میرحسین جرم است؟ باورم نمی شد که یک روز تو این مملکت بخوام برم خونه کسی و یه عده لباس شخصی جلومو بگیرن که نمی شه بری !!!!!!!!اما انگار حدس احسان درست بود و جلوی ما را گرفتند که کجا ؟وقتی محافظ میرحسین گفت : مهمان ما هستند. برادر اطلاعاتی گفت :اینها که اصلا اجازه ورود ندارند مطمئن شدم که دیگه تو این مملکت اختیارت دست خودت نیست و دو روز دیگه حق نفس کشیدن رو هم نداری … مادرم و همسر شهید همت اعتراض کردند که چرا؟؟آنها گفتند که نه و باید کارت ریاست جمهوری داشته باشید!!!!!!!! ناگهان مادرم فریاد کشید که یا حسین میرحسین و پشت سرش خانم همت فریاد زد مرگ بر دیکتاتور همانطور که راه نا تمام رفته را باز می گشتیم مادرم و همسر شهید همت فریاد می کشیدند مرگ بر دیکتاتور
با ۱۳۹ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


احسان باکری، فرزند شهید حمید باکری از فرماندهان دفاع مقدس، پس از چند ساعت بازداشت، دقایقی پیش آزاد شد و به خانه برگشت. به گزارش خبرنگار کلمه، احسان باکری عصر امروز (چهارشنبه) پس از اعتراض به ضرب و شتم مادرش توسط ماموران لباس شخصی در جلوی منزل مهدی کروبی، بازداشت شده بود که دقایقی پیش آزاد شد و به خانه بازگشت. آسیه باکری، دیگر فرزند شهید باکری، ساعتی پیش در این باره به کلمه گفته بود: پس از ممانعت ماموران از ملاقات ما با میرحسین موسوی، ابتدا ما آقای کروبی را دعوت کرده بودیم، اما کمی بعد ایشان تماس گرفت و گفت نمی‌گذارند من بیایم و زنگ زده و گفته‌اند که اگر بخواهی از خانه بیرون بروی، بسیجی‌ها را دم در خانه‌ات می‌ریزیم! مادرم که این موضوع را شنید، تصمیم گرفت برای دیدار با آقای کروبی به منزل وی برویم. اما جلوی منزل ایشان، ماموران جلوی ما را گرفتند و مانع ورودمان شدند. یکی از آنها مادرم را تهدید کرد و گفت: اسلحه را روی شقیقه‌ات می‌گذارم و راحتت می‌کنم. احسان هم به شدت عصبانی شد و وقتی یه سمت آنها رفت که اعتراض کند، آنها هم او را بردند. دختر شهید باکری همچنین خاطرنشان کرده بود: ماموران مادرم را به شدت کتک زدند و نصف صورت مادرم بر اثر پاشیدن گاز فلفل سوخته است.
با ۱۳۷ امتیاز و ۱۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


آفتاب: دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران شب گذشته مورد سوءقصد قرار گرفت و کشته شد. دکترعبدالرضا سودبخش دانشیار بخش عفونی بیمارستان امام خمینی حوالی ساعت 21 هنگامی که از مطب خود خارج می‌شد مورد سوءقصد فردی ناشناس قرار گرفت و به ضرب گلوله کشته شد. گفتنی است، از انگیزه و اهداف ضارب اطلاعی در دست نیست و نیروی انتظامی در حالی بررسی این حادثه است. دکترعبدالرضا سودبخش در سال 1328 در شهرستان بندرانزلی از توابع استان گیلان متولد شد. وی در سال 1346 موفق به اخذ مدرک دیپلم شد و تحصیلات عالی خود را در سال 1346 در رشته پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد آغاز کرد و در سال 1354 فارغ‌التحصیل شده بود. وی در سال 1369 نیز موفق به اخذ تخصص در رشته عفونی از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران شده و از آن پس به عنوان عضو هیأت علمی و استادیار گروه عفونی در بخش عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) مشغول به کار شده بود وی سپس موفق یه اخذ درجه دانشیاری نیز شده بود. سمت‌های اجرائی وی شامل عضویت در کمیته پژوهشی بخش عفونی، ریاست درمانگاه عفونی، عضویت در کمیته مورتالیته بیمارستان امام خمینی (ره)، ریاست کمیته کنترل عفونت درمانگاهی و اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) و عضویت در کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی ایران بود.
با ۱۳۶ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


مقامات ایران می گویند که در جریان انفجار یک بمب در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر مهاباد، دست کم ۹ نفر کشته و ۲۰ نفر مجروح شده اند. به گزارش خبرگزاری رسمی دولت ایران، وحید جلال زاده، استاندار استان آذربایجان غربی گفت که این "انفجار تروریستی" صبح امروز چهارشنبه، ۳۱ شهریور (۲۱ سپتامبر) روی داده و "تقریبا همه مجروحان و شهیدان حادثه" زنان و کودکان بوده اند. آقای جلال زاده گفت: "عوامل ضد انقلاب با هدف انتقام گیری از مردم همیشه در صحنه مهاباد دست به این عمل ددمنشانه زدند". او گفت که هدف انفجار "دلسرد کردن مردم مهاباد" بوده است. آقای جلال زاده همچنین در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته است که نیروهای نظامی حاضر در مراسم در این انفجار هیچ آسیبی ندیده اند.
با ۱۳۵ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


خبرنگاران سبز/ حمايت از رهبران جنبش سبز: در پى حمايت مردم از رهبران جنبش سبز با شعارهاى شبانه در شامگاه دوشنبه مورخ 29 شهريور، روز سه شنبه و تنها پس از يك روز از حضور قدرتمند مردم، جمعى از فعالين سياسى موفق به ديدار مهندس موسوى و عبور بدون مشكل از نيروهاى امنيتى شدند. به گزارش ندای سبز آزادی، این دیدار در منزل موسوی صورت گرفته است . اين گزارش مى‌افزايد دفتر مير حسين موسوى، هنوز در تصرف کودتاگران قرار دارد و اجازه ورورد ایشان به دفتر را نمی دهند.
با ۱۲۶ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


فرزند شهید باکری بازداشت شد. به گزارش جرس, خانواده شهیدان باکری و همت هنگامی که قصد ملاقات با مهدی کروبی را داشتند با اسپری گاز اشک آور مورد حمله نیروهای لباس شخصی قرار گرفتند و در جریان این حمله پسر شهید باکری بازداشت شد احسان باکری در پی هجوم نیروهای لباس شخصی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد به گفته منابع مطلع، مهدی کروبی پس از تماس تلفنی صبح امروز با خانواده این شهدا و دلجویی از بابت اتفاق به وقوع پیوسته مقابل منزل میرحسین موسوی، از خانواده این شهدا برای حضور در منزلش دعوت به عمل آورده بود نیروهای لباس شخصی هنگام مراجعت خانواده شهید همت و باکری به منزل کروبی به آنها حمله ور شدند و احسان باکری را بازداشت کردند خاطر نشان می شود که پس از تعرض به خانواده شهدا مقابل منزل میرحسین موسوی، این دومین بار است که به خانواده این دو شهید به خاطر دیدار و ملاقات با رهبران جنبش سبز جسارت صورت می گیرد صبح امروز، از دیدار خانواده این شهیدان با میرحسین موسوی ممانعت به عمل آوردند و همسران این دو شهید در راه بازگشت از این دیدار ناتمام، شعار "مرگ بر دیکتاتور" سر می دادند
با ۱۲۳ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


خانواده‌های شهیدان همت و باکری از دیدار با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد منع شدند. به گزارش خبرنگار کلمه، خانواده شهید همت و خانواده شهید باکری که در پی دید و یازدیدهای همه ساله، به دیدار زهرا رهنورد و مهندس موسوی رفته بودند، با ممانعت شدید نهادهای امنیتی روبه‌رو شدند. بر اساس این گزارش، خانواده این دو شهید پس از معطلی طولانی در میدان پاستور و ممانعت نیروهای امنیتی از دیدار آنها با موسوی، مجبور به بازگشت شدند. ماموران امنیتی پیش از این هم از حضور برخی مراجعان در دفتر میرحسین موسوی جلوگیری و برای مراجعان مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بودند. مهدی کروبی نیز با محدودیت‌های مشابهی روبه‌رو شده بود و دیدارکنندگان با وی از سوی افراد لباس شخصی مورد اذیت قرار گرفته بودند.
با ۱۱۹ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


امروز صبح قرار بود به دیدن مهندس میرحسین موسوی برویم. نخست وزیر دوران دفاع مقدس … به سر خیابان پاستور که رسیدیم احسان گفت : دوتا دوتا با فاصله وارد می شیم. با خودم گفتم چرا؟ مگه جرم کردیم؟مگه رفتن خونه میرحسین جرم؟ باورم نمی شد که یک روز تو این مملکت بخوام برم خونه کسی و یه عده لباس شخصی جلومو بگیرن که نمی شه بری! اما انگار حدس احسان درست بود و جلوی ما را گرفتند که کجا ؟ وقتی محافظ میرحسین گفت : مهمان ما هستند. برادر اطلاعاتی گفت :اینها که اصلا اجازه ورود ندارند. مطمئن شدم که دیگه تو این مملکت اختیارت دست خودت نیست و دو روز دیگه حق نفس کشیدن رو هم نداری … مادرم و همسر شهید همت اعتراض کردند که چرا؟ آنها گفتند که نه و باید کارت ریاست جمهوری داشته باشید! ناگهان مادرم فریاد کشید که یا حسین میرحسین. و پشت سرش خانم همت فریاد زد مرگ بر دیکتاتور. همانطور که راه نا تمام رفته را باز می گشتیم مادرم و همسر شهید همت فریاد می کشیدند مرگ بر دیکتاتور…
با ۱۱۶ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نماینده شایسته فوتبال ایران با تساوی ۱-۱ در بازی برگشت و با توجه به برد خانگی ۱-۲ در بازی رفت، به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا صعود کرد. اين بازي‌ عصر چهارشنبه در ورزشگاه "استيل يارد" شهر پوهانگ برگزار شد که تک‌گل تيم پوهانگ را "جاي سونگ کيم" در دقيقه ۱۰ و گل تيم ذوب‌آهن را محمدرضا خلعتبري در دقيقه ۸۰ به ثمر رساند. مهدي رجب‌زاده در دقيقه ۸۷ با دريافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. ذوب آهن اصفهان در مرحله بعد با برنده بازی الهلال عربستان و الغرافه قطر بازی خواهد کرد.
با ۱۰۹ امتیاز و ۵۵ نظر فرستاده شده در بخش ورزش
نظرات

 


خانواده شهیدان باکری و همت هنگامی که قصد ملاقات با مهدی کروبی را داشتند مورد حمله نیروهایی که مجهز به گاز اشک‌آور بودند، قرار گرفته‌اند. برخی از سایت‌های خبری گزارش داده‌اند که در جریان این حمله، پسر شهید باکری بازداشت شد.
با ۱۰۷ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


آقای احمدی نژاد، وقتش رسیده واقعیتی را برای شما بازگو کنم. چونکه مطمئنم الان برای تغییر آن هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. زمانش رسیده که به جای اینکه دیگران را احمق محسوب کنی، حماقت های خودت را ببینی. در مصاحبه هایی که شرکت کردی تا به امروز در خارج کشور، به خیال خام خودت و همفکرانت توانسته ای با دروغ پردازی های خودت باعث شکست مصاحبه کننده‌هایت بشوی و با یک خوشحالی کاذب از عرصه نبردها بیرون بیایی. آیا هرگز فکر نکردی چرا این افراد دست تو را رو نمی کنند با این همه دروغ گویی‌هایت؟ در صورتی که این امر می تواند برای آنها خیلی ساده باشد. می گویی چطور؟ فقط برایت یک مثال می زنم ولی مطمئن باش که خودت حتی به سادگی می توانی در همین اینترنت هزاران مثال دیگر کنارش قرار دهی. اگر آنها می خواستند دست تو را رو کنند به راحتی می توانستند برای مثال سؤالی را که یکی از همکارانشان در مورد سازمان ملل، هاله نور و آقا مهدی امام زمانتان ازتون پرسیده بود و شما بیان این مطلب را انکار کرده بودید و صحبتهای شما با جوای آملی را کنار هم از تلویزیون های سراسر دنیا در حالی که شما آنجا نشستید، پخش کنند و از شما در موردش سوال کنند و صدها و صد دروغ دیگه ای که گفتید که اگر یکی از آنها را انکار می کردید ده ها سند دیگر برای اثبات دروغگویی‌تان و دروغ هایتان که به صورت فیلم و اسناد موجود هستش را جلوی همه مردم دینا به نمایش می گذاشتند و با یک هماهنگی این را توی تمام دنیا شروع می کردند تبلیغات کردن بر علیه شما. ولی چرا واقعا این کار را نکردند؟ چرا روز اول وقتی شروع کردید به انکار در خارج کشور، توی دهنتان نزدند و جلوی شما را نگرفتند؟ این سوال را هیچ از خودتان پرسیدید؟ این را حتما که به حساب زرنگی های خودتان گذاشتید و ضعف آنها.......
با ۱۰۷ امتیاز و ۳۹ نظر فرستاده شده در بخش سرگرمی
نظرات

 


لری‌کینگ خبرنگار مشهور CNN، چهارشنبه شب به وقت آمریکا، برای بار سوم با احمدی‌نژاد مصاحبه خواهد کرد. او از مردم خواسته است تا پرسش‌هایی را که مایل هستند او از احمدی‌نژاد بپرسد از طریق این لینک برای او ارسال کنند. آگهی مصاحبه‌ی چهارشنبه شب او با احمدی‌نژاد، در وبلاگ رسمی‌اش در CNN، به این آدرس http://larrykinglive.blogs.cnn.com آمده است.
با ۱۰۵ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


استاندار آذربايجان غربي انفجار رخ داده در مهاباد را تاييد كرد وحيد جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) با بيان اين‌كه در رژه‌ نيروهاي مسلح انفجاري رخ داده است گفت: در اين انفجار تعدادي از هموطنان‌مان مجروح و شهيد شدند.
با ۱۰۴ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


خبرگزاری دانشجویان ایسنا بنقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارش داده است، دکترعبد الرضا سودبخش، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی، در تهران شب گذشته مورد سوء قصد قرار گرفت و کشته شد. بنا بر این گزارش عبد الرضا سودبخش شامگاه سه شنبه هنگام خروج از مطب خود به ضرب گلوله فردی ناشناس کشته شده است. این گزارش افزوده از انگیزه و اهداف ضارب اطلاعاتی در دست نیست و نیروی انتظامی سرگرم تحقیق در مورد این قتل است.
با ۱۰۴ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


آقای خامنه ای، به یاد داری که نه خیلی قبل چگونه تعریف کسانی چون باکری و همت می کرده ای ؛ چه شده که الان به کتک زدن زن و بچه آنها روی آورده ای ؟!/در یک نظام توتالیتور،تعریف ارزش ها توسط دیکتاتور انجام می شود و البته عوض شدن تعریف آنها ، به معنای عوض شدن حرف دیکتاتور است. این بی احترامی به حرف دیکتاتور توسط خود دیکتاتور است که البته هزینه ای بسیار سنگین برای رژیم توتالیتور به همراه دارد./لگد مال کردن حرف دیروز ، هزینه زیادی دارد و یک دیکتاتور زمانی از این برگ استفاده می کند که چاره دیگری نداشته باشد و البته بهترین شاهد بر این مدعا است که او به آخر خط رسیده است./یادمان نمی رود که تا همین چند وقت پیش ، افرادی چون باکری و همت بت های رژیم اسلامی بودند و اسم آنها با احترام تمام یاد می شد تا جایی که مهمترین اتوبان تهران به اسم آنها نام گذاری شده بود./تغییر و تعریف یک ارزش در یک جامعه با نظامی دموکرات، توسط خود مردم انجام می شود و این تغییرات احترام همه جامعه را در پی دارد و هیچ تنشی نیز به وجود نمی آید.
با ۱۰۲ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


استاندار آذربایجان غربی با محکوم کردن حادثه تروریستی انفجار بمب در مهاباد، تعداد مجروحان این حادثه را 15 نفر اعلام کرد. به گزارش خبرآنلاین انفجار بمبی در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح باعث شد تعدادی از شهروندان بی گناه مهابادی مجروح و شهید شدند. وحیدجلال زاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه هنوز آمار رسمی و دقیقی از تعداد مجروحان و شهدای این حادثه در دست نیست اظهارداشت: براساس اعلام نظر های غیررسمی تعداد مجروحان این حادثه به 15 نفر رسیده است..
با ۹۹ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


۹ نفر بر اثر منفجر شدن بمب در مراسم رژه نظامی نيروهای مسلح و در کنار مردم تشويق کننده در مهاباد در شمال غرب کردستان کشته شده اند. پانزده نفر هم در اين حادثه زخمی شده اند. وحيد جلال زاده، استاندار آذربايجان غربی به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفته که تقريبا همه مجروحان و کشته شدگان را زنان و کودکان تشکيل می دهند. استاندار آذربايجان غربی ضد انقلاب را عوامل اصلی اين حادثه معرفی کرده. هنوز هيچ گروهی مسووليت اين انفجار را بر عهده نگرفته است. خبرگزاری مهر هم گزارش داده اين انفجار در مقابل جايگاه رژه و در ميان زنانی که به تماشای اين مراسم آمده بودند، رخ داده است.
با ۹۴ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


همت كه بود؟ باكري كه بود؟ سپاهيان و ارتشيان چشم بگشايند. اين عاقبت نظامى است كه فرزندان خود را مى‌بلعد. خانواده آنان را به باتوم مى‌راند از درگاه چرا كه به ديدار نخست وزير دورانشان رفته اند. به ديدار شيخى رفته اند كه ملك الحاج امامشان بوده است. آنان را مى‌راند چرا كه حق را خواسته اند به سيره عزيزان شهيدشان. جرمشان كم نيست در پيشگاه ولايت وقتى با فرياد الله اكبر خود، خود خدايي ولي خود خوانده را به سخره كشيده اند. اين همه نشان است و نشانه. چشم بگشاييد و به دامان پر مهر ملت باز آييد كه اين سرنوشت محتوم همه آنان است كه بر حفظ اين نظام پاى مي‌فشرند اما وجدانى بيدار دارند. چشم بگشاييد.
با ۸۳ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


تنها طی پنج روز گذشته یک گروگانگیری در سیستان و بلوچستان توسط گروه جندالله که رهبرش هم چند وقت پیش اعدام شد، شب گذشته یک حمله تروریستی منجر به کشته شدن یک استاد دانشگاه و امروز هم یک حادثه بمب گذاری دررژه نیروهای مسلح در مهاباد! ترور و گروگانگیری و بمب گذاری کشور را فرا گرفته، آقایان ادعای مبارزه و استادگی در برابر ارتش های جهان را دارند!
با ۷۷ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر