۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: آقای احمدی نژاد، من یکی را قلم بگیرید

آقای احمدی نژاد، من یکی را قلم بگیرید
سه شنبه, ۳۰ شهریور, ۱۳۸۹
چکیده : آقای احمدی نژاد بهتر است بداند، من یکی نگران «آبروی خودم» هم هستم ، پس بار بعدی که قرار بود بنا به همین «روحیه ی مشهور» و این خصلت منفور و به حساب این جمعیت 75 میلیون نفری چیزی بگو ید و به « نام مردم » آبروی کسی را نشانه برود ، « یکی کمتر حساب کند » و من یکی را به حساب نیاورد . فکر نمی کنم برای «او» که «اصولاً» از شمارش بَدَش می آید و برای «من» که هنوز بغض هایم از « شمرده نشدنِ پارسال » ، شکسته نشده اند ، توقع زیادی باشد ؟ هست ؟
 
کلمه- آل طاها:
معذور دار گر به قلم عذر خواستم
ترسم ، که گر قدم بنهم بشکند قلم !
« سلمان ساوجی »
لابد ! شما هم شنیده اید که آقای احمدی نژاد در آخرین مصاحبه ی خود با روزنامه ی ایران ، دستش را به تمامی روکرده است و هر چه دلش خواسته است بر زبان آورده و در این حین بارها و بارها به یک «جمعیت ۷۵ میلیون نفری » اشاره کرده است و لابد به علم غیب یا به « حکمت مشاء» !! گفته های خود را دغدغه های آنها دانسته است و به این هم قناعت نکرده و « روحیه ی پرده دری » خود را خواسته ی مردم خوانده و خواسته های  خود را به «زبان مردم » آلائیده است. و از همه بدتر؛ پس از یکسال سکوت یادش آمده است تا «آبروریزی های» خود را در همان «مناظره ی مشهور» به « ناراحتی های این ۷۵ میلیون نفر» مثلاً توجیه کند.
از خدا پنهان نیست ، از شما چه پنهان ، «من یکی» درست و حسابی نمی دانم این جمعیت ۷۵ میلیونی کجا حضور دارند و «من یکی» مطمئن نیستم این جمعیت ۷۵ میلیون نفری، جز در ذهن آقای احمدی نژاد در عالم واقع وجود داشته باشند .
با این همه – به قول معروف محض اطمینانِ خاطر ! – تنها « یک نکته » را می خواهم یادآوری کنم تا اگر خدای ناکرده منظور «این صاحب دولت»، از این ۷۵ میلیون نفر، ملت شریفی است که در کشور ایران ساکن اند و قریب به اتفاق به آئین مسلمانی مشهورند، کمی حساب و کتاب دستش بیاید و «من یکی را قلم بگیرد» ؛ که «من یکی» حاضر نیستم بدون محاکمه و ثابت شدن اتهام ، نام و آبروی کسی درِگوشی هم بیاید ، چه برسد به اینکه یک کاندیدای انتخابات بخواهد به هوای جمع کردن رای مردم ، بی جنبه بازی در بیاورد و در حضور میلیون ها نفر ، با آبروی کسی بازی کند و به ناحق از او نام ببرد . «این آقا»، همان بهتر که « دور من یکی را خط بکشد » که خدا شاهد است من یکی – و یحتمل همه ی این ۷۵ میلیون نفر – مادامی که به خدا و پیغمبرش باور دارم و شنیده ام که حرمت آبروی مومن بیشتر از حرمت خانه ی خداست ، « یک تارِ مویم » به آبروریزی های «آن آقا» راضی نیست.
از همه ی این ها گذشته، آقای احمدی نژاد بهتر است بداند، من یکی نگران «آبروی خودم» هم هستم ، پس بار بعدی که قرار بود بنا به همین «روحیه ی مشهور» و این خصلت منفور و به حساب این جمعیت ۷۵ میلیون نفری چیزی بگو ید و به « نام مردم » آبروی کسی را نشانه برود ، « یکی کمتر حساب کند » و من یکی را به حساب نیاورد . فکر نمی کنم برای «او» که «اصولاً» از شمارش بَدَش می آید و برای «من» که هنوز بغض هایم از « شمرده نشدنِ پارسال » ، شکسته نشده اند ، توقع زیادی باشد ؟ هست ؟

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر