۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: حمله نیروهای امنیتی به دفتر موسوی


حمله نیروهای امنیتی به دفتر موسوی
۲۵ شهریور ۱۳۸۹
تکمیلی: سایت خبری «نوروز» وابسته به جبهه مشارکت، اعلام کرده است که نیروهای امنیتی، به دفتر میرحسین موسوی، رهبر مخالفان دولت، هجوم برده‌اند. خبر حمله به دفتر موسوی، از سوی سایت کلمه نیز تایید شد. این مساله می‌تواند نشان دهنده فاز جدی برخورد با موسوی پس از سخنان اخیر دادستان تهران مبنی بر محاکمه سران «فتنه» باشد.
 
سایت نوروز نوشت: «نیروهای امنیتی از صبح امروز دست به اشغال دفتر میرحسین موسوی نامزد معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دهم و از رهبران جنبش سبز زدند و با تفتیش محل وسائل و کامپیوترهای دفتر را بردند.»
سایت کلمه نیز اعلام کرد که شب گذشته نیروهای امنیتی با حمله به دفتر مهندس موسوی، اقدام به تفتیش و بازرسی از محل کرده و و برخی وسایل موجود در دفتر را نیز با خود برده‌اند. بر اساس همین گزارش نیروهای امنیتی، کامپیوترهای موجود در دفتر را جمع‌آوری کردند.
این در حالی است که در چند روز گذشته اخبار مختلفی از وجود محدودیت‌های گوناگون برای رهبران مخالفان دولت مطرح شده است. بعد از تجمع پنج روزه در مقابل دفتر مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتمادملی، اخبار منتشر شده خبر از محدودیت‌های مختلف برای وی داشته است.
 
از سوی دیگر خبر بازداشت رییس دفتر میرحسین موسوی و محدودیت‌های اعمال شده برای دیدار با وی، موجب شده تا این گمانه زنی از سوی برخی مطرح شود که حاکمیت قصد برخورد با سران معترضان را دارد. بازداشت چند ساعته محمدرضا خاتمی، دبیرکل سابق حزب مشارکت و همچنین بازداشت خانواده کیانوش آسا، از جان‌باختگان حوادث پس از انتخابات، از جمله این موارد است. هم‌چنان که سایت‌های نزدیک به اصول‌گرایان – هم‌چون جهان‌نیوز و رجانیوز – وجود محدودیت برای رفت‌وآمد زهرا رهنورد را تایید کرده‌اند.
 
در روزهای گذشته دادستان تهران و یکی از قضات دادگستری، به طور جداگانه خبر از برخورد با موسوی و کروبی داده بودند. در ابتدا اعلام شد که شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی به تخلفات «سران فتنه» ایجاد شده و دادستان تهران هم اعلام کرد که به طور قطع و یقین، با این افراد برخورد خواهد شد.

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر