۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

باز هم از مرضیه

آقا مجید و دیگر دوستان گرامی. درود بر شما. پایین بودن کیفیت برنامه های فرستاده شده از طرف من را دیگر دوستان نیز گوشزد کرده اند. من این برنامه ها را از نوار ریل توسط جت آودیو پیاده می کنم. شوربختانه راه پالایش آنها را نمی دانم. اگر دوستی در این باره یاریم کند سپاسگزار خواهم بود.
ترانه دیگر از مرضیه بنام - امید آسمانی - پیشکش شما باد. لطیف
http://www.4shared.com/audio/Tb_zJVdZ/Omide_Asemani-Marziyeh-.html


--- On Mon, 9/20/10, majid nosrat <no_majid@yahoo.com> wrote:

From: majid nosrat <no_majid@yahoo.com>
Subject: Re: از مرضیه
To: latifgachkar@yahoo.com
Date: Monday, September 20, 2010, 11:49 AM

با سلام و تشكر آهنگ بسيار زيبايي هست كه مدتها دنبالش بودم متاسفانه كيفيتش پايين بود اگر با كيفيت بال داشتيد بي صبرانه منتظر ارسال ان هستم
با تشكر فراوان

--- On Mon, 9/20/10, latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com> wrote:

From: latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com>
Subject: از مرضیه
To: "Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Monday, September 20, 2010, 12:56 PM

دوستان درود بر شما. ترانه - بی گناه- از مرضیه پیشکش شما باد. لطیف
http://www.4shared.com/audio/pmrZqYAE/Bi_Gonah-Marziyeh.html


باز
بوته های علف مست کرده اند
سرشان را به هم می کوبند.

هر وقت بوی تو نزدیک می شود
داستان ما همین است.

شمس لنگرودی- کتاب می میرم به جرم آن که هنوز زنده بودم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر