۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

کتاب الکترونیکی کسب درآمد نا محدود از اینترنت

 

کتاب الکترونیکی کسب درآمد نا محدود از اینترنت

یکی از بزرگ ترین اسرار موفقیت در تجارت اینترنتی و دستیابی به درآمد های زیاد، در این کتاب فاش شده است!

مهم ترین سوالی که همواره در ذهن جوانان و علاقمندان به تجارت اینترنتی بوجود می‏آید، در مورد محصول یا محصولات مناسب جهت فروش از طریق این شبکه جهانی ‏است.

شاید قبل از این سوال، که ممکن است فقط برای آن دسته از افراد پیش بیاید که مطالعه کافی در مورد روش‌های کسب درآمد از اینترنت دارند، جوانان بسیاری تحت تاثیر تبلیغات متعدد و مطالب بسیار فراوانی در اینترنت قرار بگیرند که با شعارهای کسب درآمد نامحدود یا یک شبه میلیونر شدن از طریق اینترنت، دچار تصورات بسیار غلط از نحوه کسب درآمد از اینترنت می‏شوند. سوال اصلی این افراد این است که چطور از طریق اینترنت ثروتمند شویم؟

اینترنت هم مانند بسیاری از منابع اطلاعاتی و محیط‏های الکترونیکی، برای همه ما موقعیت‏های مختلف کسب درآمد را ایجاد می‏کند. تعداد این روش‏ها بی‌شمار است زیرا با پیشرفت روز افزون اینترنت، این روش‏ها نیز تغییر و ترقی می‏کنند. اما به خاطر داشته باشید که الزاما همه این روش‏ها، مناسب، علمی و پول ساز نیستند و بسیاری از آنها فقط افسانه‏های غلطی هستند که دهان به دهان گشته و با شاخ و برگ زیاد به دست ما رسیده و دارای هیچ گونه پشتوانه علمی نیستند.

این روش‏ها ممکن است در ظاهر و تئوری به نظر، پول ساز برسند ولی با کمی دقت و اندیشه و یک حساب سرانگشتی، خواهیم دید که اکثر این روش‏ها، درآمد‏های بسیار ناچیز با ریسک زیاد و عدم تداوم و همچنین اتلاف وقت زیادی را ایجاد می‏کنند که در دراز مدت، هیچ سودی عاید ما نخواهند کرد.

 

Unlimited Money Online eBook

هدف از این کتاب، گشودن مسیر فکری نو برای شماست. ما مدعی یک شبه پولدار شدن شما نیستیم چون چنین چیزی محال است. هیچ درآمد پایداری بدون صرف زمان، تفکر و سرمایه گذاری معقول و مناسب، بدست نمی‏آید. پس شما در این کتاب به دنبال خواندن مطالب غیر واقعی و جملات تحریک کننده و فاقد پایه و اساس علمی نباشید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب، این جا را کلیک نمایید...

 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر