۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

'd%' اگربارگران بوديم رفتيم

سلام گرم مرا در شب اول پاييز پذيرا باشيد.
دوسال در كنار شمابودن، افتخاري بود كه خداوند را برآن شاكرم.
فكرمي كنم گروه كامپيوتر، انسجام خود را در رسيدن به هدف، بدست آورده
است. ما با همه ي ناملايمتها و حرفهاي روا و ناروا ساختيم تا گروه مرحله
تولد دوباره را طي كند و به ميوه دادن برسد.از نگاه من، امروز و امسال
فصل به ثمر نشستن است و بيشترين زحمت، منوجه همكار ساعي ام آقاي مهندس
ميرباقري است كه از نيكان روزگار است و امسال هم زحمت گروه را برعهده
دارد.
شايد بزرگترين دستاورد گروه اين باشد كه موفق شديم در همكاران شهر تهران
توقع و انتظار لازم را ايجاد كنيم و به اين انتظارات پاسخ مناسب بدهيم
چرا كه توقعات مناسب و بجا در هر مجموعه اي، به ثبات و از همه مهمتر
رشدآن كمك مي كند.
واما رفيق نيمه راه،
همانطور كه در يكي دو همايش قبلي به دوستان گفته بودم، امسال به مسير
ديگري در زندگيم مي انديشم و تمايل به فعاليت در گروه ندارم و قدرداني
بسيار جالب توجه يكي از مديران در مجموعه كارشناسي مرا در تصميمم مصر
كرد.
انشاءلله سال تحصيلي جديد بردوستان عزيزم مبارك باشد.شما را به خدا مي
سپارم بادو توصيه براي خودم و دوستانم
من اين توصيه را آويزه ي گوشم كرده ام و اينگونه زندگي مي كنم:
<<پس از کسب موفقیت آرام نگیرید ، شما مهارتهایی را دارید که می توانید
با آن تغییرات و تفاوتهایی را در دنیا ایجاد کنید.>>
و توصيه اي دارم براي اعضاي جديد:
<<اگر به اهدافتان دست یافتید ، اهداف بزرگتری را برای خود تعیین کنید.>>
شما را به ايزد منان مي سپارم.
روز و روزگاران بكام

--
گروه آموزشي كامپيوتر فني و حرفه اي شهر تهران
www.GCFTehran.blogsky.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر