۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

Re: در خواست

دوستان عزيز در راديو گلها  سلام
 اين دوست ما ميگويد كه ايميلهايش را نميتواند به گروه بفرستد
لطفا " ياري اش كنيد
من تا جاييكه بلد بودم راهنمايي كردم
با محبت بي پايان
ستاره.تهران
با سلام و احترام
جناب آقاي عبدالوند عزيز
شايد عضويت خود را از گروه لغو كرده ايد
يكبار چك كنيد
حالا من هم ايميتان را براي گروه گلها ميفرستم تا مديران سايت رسيدگي و به شما كمك نمايند
اميدوارم مشكل بزودي برطرف و دوستان بتوانند ايميل شما را دريافت نمايند
البته يك نكته را بايد بدانيد و آن اينست كه ايميلي كه ميفرستيد به گروه، براي خودتان نميرسد و فقط به اعضاي ديگر گروه ميرسد
شايد شما منتظر دريافت ايميل خود هستيد، كه اگر اينگونه باشد بايستي متوجه باشيد كه ارسال كننده، ايميل خود را دريافت نميكند
با مهر و دوستي و آرزوهاي قشنگ براي شما و تمام عزيزان در گروه
من اين ايميل را هم اينك، براي خودتان و گروه ارسال خواهم كرد
ستاره.تهران

2010/9/15 hossein abdolvand <hossein.abdolvand@gmail.com>
با درود
از تاریخ فوق در حدود پنج ایمیل فرستادم و هیچکدام به گروه نرسیده خواهشمندم  راهنمائی بفرمائید

2010/9/4 setareh <seti.ch1@gmail.com>
سلام
اين ايميلتان به ما رسيده است
هيچ مشكلي هم ندارد
شايد آن برنامه ها كه فرستاده ايد بصورت فايل بوده و فايل سنگين و بيش از 4 مگابايت بوده
شايد هم در آدرس اشتباهي رخ داده يا از گروه خارج شده بوديد
نميدانم
اما اين ايميلتان را دريافت كرديم
با سپاس و آرزوهاي خوب براي شما
شاد و پاينده باشيد
البته من از دست اندركاران گروه نيستم
يكي از اعضا هستم كه افتخار و سعادت عضويت در گروه را دارم
با مهر
ستاره.تهران


2010/9/4 hossein abdolvand <hossein.abdolvand@gmail.com>
درود بر دست اندر کاران رادیو گلها 
 
مدتهاست هیچ کدام از برنامه های ارسالیم به گروه- به مقصد نمیرسد خواهشمندم راهنمائی بفرمائید 
عبدالوند



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر