۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [4376] دوستان گلم مرسی

زین گونه ام زین گونه ام

که در غم غربت شکیب نیست

گر سر کنم شکایت هجران  غریب نیست

جانم بگیر و جانم بگیر و صحبت جانانه ام ببخش یارا

کز جان شکیب هست و ز جانان شکیب نیست

گمگشته ی دیار محبت کجا رفت

نام حبیب هست و نشان حبیب نیست

ای خواجه درد هست و لیکن طبیب نیست
 
 دوستان عزیزم همگروهی های بامرام
 به همتون سلام می کنم واز همدردی شما یک دنیا ممنونم و  برای خودتون و خانوادتون آرزوی سلامتی دارم...
می خواستم جواب هر کدومتون رو تک تک بدم اما بغض و اشک مجالم نمی ده...از همه ی کسانی که بابت محبتشون پاسخی ندادم عذر خواهی می کنم
 زبان قاصره از اينكه كلمه اي بگم و يا چيزي بنويسم- پس عذر خواهي منو بپذيريد
 
 بالم شکسته چاره ندارم دعا کنید

پژمرده شاخه های قرارم دعا کنید

احساس آشنایی من مانده در قفس

وا مانده ای به پشت حصارم دعا کنید

از من گرفته اند حسودان مسیر عشق

دیگر کجا قدم بگذارم دعا کنید

من خسته ام و از سفری دور می رسم

تا بشکفد دوباره قرارم دعا کنید

یاران صفا و تازگی باغتان کجاست

پژمرده شاخه های بهارم دعا کنید

 

بيستون بود و تمناي دو دوست.آزمون بود و تماشاي دو عشق.
در زماني که چو کبک ،خنده مي زد " شيرين" ،تيشه مي زد "فرهاد"!
آن که آموخت به ما درس محبت مي خواست :

جان چراغان کني از عشق کسي

به اميدش ببري رنج بسي

.تب و تابي بودت هر نفسي

.به وصالي برسي يا نرسي!

سینه بی عشق مباد!!!!!

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر