۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [4439] دختر ها از سال 1230 تا 1400 (طنز)

دختر ها از سال 1230 تا 1400 (طنز)

 

سال 1230 :
 (مرد):دختره خير نديده من تا نكشمت راحت نميشم....
زن:آقا بچه يه غلطي كرد شما ببخشيد! نامحرم كه خونمون نبود. حالا اين بنده خدا يه بار بلند خنديده...!!!
مرد: بلند خنديده؟ اين اگه الان جلوشو نگيرم لابد پس فردا ميخواد بره بقالي ماست بخره. نخير نميشه بايد بکشمش...
بالاخره با صحبتهاي زن ، مرد خونه از خر شيطون پياده ميشه و دختر گناهکارشو ميبخشه.

سال 1280
مرد: واسه من ميخواي بري درس بخوني؟ ميکشمت تا برات درس عبرت بشه. يه بار که مُردي ديگه جرات نميکني از اين حرفا بزني. تو غلط میکنی. تقصير من بود که گذاشتم اين ضعيفه بهت قرآن خوندن ياد بده. حالا واسه من میخوای درس بخونی؟؟؟
زن: آقا ، آروم باشين. يه وقت قلبتون خداي نکرده مي گيره ها! شکر خورد. ديگه از اين مارک شکر نميخوره. قول ميده...
مرد( با نعره حمله ميکنه طرف دخترش ): من بايد بکشمت. تا نکشمت آروم نميشم. خودت بياي خودتو تسليم کني بدونه درد ميکشمت...
-- بالاخره با صحبتهاي زن، مرد خونه از خر شيطون پياده ميشه و دختر گناهکارشو ميبخشه

سال1330
مرد: چي؟ دانشسرا (همون دانشگاه خودمون)؟ حالا ميخواي بري دانشسرا؟ ميخواي سر منو زير ننگ بوکوني؟ فاسد شدي برا من؟؟ شيکمتو سورفه (سفره) ميکونم...
زن: آقا، ترو خدا خودتونو کنترل کنين. خدا نکرده يه وخ (وقت) سکته ميکنين آ...
مرد: چي ميگي ززززززن؟؟ من اگه اينو امشب نکوشم (نکشم) ديگه فردا نميتونم جلوي اين فسادو بیگيرم. يه دانشسرايي نشونت بدم که خودت کيف کوني...
-- بالاخره با صحبتهاي زن، مرد خونه از خر شيطون پياده ميشه و دختر گناهکارشو ميبخشه

سال1380
مرد: کجا؟ ميخواي با تکپوش (از اين مانتو خيلي آستين کوتاها که نيم مترم پارچه نبردن و وقتي مي پوشيشون مث جليقه نجات پستي بلندي پيدا ميکنن) و شلوارک (از اين شلوار خيلي برموداها) بري بيرون؟ ميکشمت. من... تو رو... ميکشم...
زن: اي آقا. خودتو ناراحت نکن بابا. الان ديگه همه همينطورين (شما بخونيد اکثرا)
مرد: من... اينطوري نيستم. دختر لااقل يه کم اون شلوارو پائين تر بکش که تا زانوتو بپوشونه. نه... نه... نمي خواد. بدتر شد. همون بالا ببنديش بهتره...

سال1400
زن: دخترم. حالا بابات يه غلطي کرد. تو اعصاب خودتو خراب نکن. لاک ناخنت مي پره. آروم باش عزيزم. رنگ موهات يه وقت کدر ميشه آ مامي. باباتم قول ميده ديگه از اين حرفا نزنه...
-- بالاخره با صحبتهاي زن، دخترخونه از خر شيطون پياده ميشه و باباي گناهکارشو ميبخشه !!

 

--
Mehrdad Afshari

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر