۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [4705] عقل و عشق








عقل گوید من دلیل هر نمودم
عشق گوید من شهنشاه وجودم
 
عقل گوید آگه از هر شر و خیرم
عشق گوید برتر از اینهاست سیرم
 
عقل گوید من به هستی رهنمایم
عشق گوید نیستی را رهگشایم
 
عقل گوید من نگهدار وجودم
عشق گوید فارغ از بود و نبودم
 
عقل گوید من نظام کایناتم
عشق گوید رسته از قید جهاتم
 
عقل گوید پادشاهی پر فتوحم
عشق گوید من امیر قلب و روحم
 
عقل گوید کشف معقولات خوانم
عشق گوید علم مجهولات دانم
 
عقل گوید از خطرها می رهانم
عشق گوید در خطر ها من امانم
 
عقل گوید رهنما و راه دانم
عشق گوید من به راهی بی نشانم
 
عقل گوید من نشان افتخارم
عشق گوید بی نشانی خاکسارم......
 


 



--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر