۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [5012] معرفی جرم‌خيزترين استان‌های كشور از سوی نیروی انتظامی

معرفی جرم‌خيزترين استان‌های كشور از سوی نیروی انتظامی

روزنامه تهران امروز گزارش داده است که فرمانده واحد پیشگیری نیروی انتظامی روز سه‌شنبه با برگزاری نشستی مطبوعاتی «استان‌های جرم‌خیز» را معرفی کرده است.

به نوشته این روزنامه، بهرام نوروزی اعلام کرد که استان تهران در زمينه آن چه وی «مفاسد اجتماعی» نامیده «مقام اول» را دارد، «‌اصفهان ركورددار قتل است» و «سيستان و بلوچستان بيشترين آمار ترور را در كشور دارد».

فرمانده واحد پیشگیری نیروی انتظامی همچنین گفته است که «تهران در بين ۳۲ استان كشور حرف اول را در مفاسد اجتماعی می‌‌زند و پس از آن اصفهان و مازندران در رتبه‌های بعدی هستند» و از همین رو «بايد برای مبارزه با مفاسد اجتماعی بر روی اين استان‌ها تمركز كنيم».

این مقام نیروی انتظامی همچنین گفته است که «در پرونده قتل نيز استان‌های اصفهان، تهران بزرگ، خوزستان و سيستان و بلوچستان حرف اول را می‌‌زنند» و «در ترور نيز استان‌های سيستان و بلوچستان، كردستان و آذربايجان غربی» بیشترین موارد «ترور» را داشته‌اند.

بهرام نوروزی همچنین گفته است که «ماموران نیروی انتظامی در شش ماه نخست سال ۷۱۰ هزار بدرقه متهم انجام داده‌اند» و «در شش ماه اول امسال نیز ۳۸۲ هزار نفر در موضوع سرقت دستگير شده‌اند».

روزنامه تهران امروز نوشته که این مقام نیروی انتظامی «البته هيچ اشاره‌ای به آمار تجاوز به عنف‌های صورت گرفته در كشور نكرده، آماری كه پيش‌تر منتشر می‌‌شد».

روزنامه خراسان نیز نوشته است که فرمانده واحد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی روز سه‌شنبه از آمادگی این نیرو برای اعزام ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر از فروشندگان خرده‌پای مواد مخدر به اردوگاه‌های کار اجباری خبر داده است.

به گزارش این روزنامه، حميدرضا حسين‌آبادی گفته است که با پر شدن ظرفیت ۲۰۴ هزار نفری زندان‌های کشور نیروی انتظامی برای «برخورد با شبکه‌های اصلی و خرده‌فروشان مواد مخدر با مشکل کمبود جا در زندان‌ها مواجه شده» و به همین دلیل انتقال ۳۰ تا ۴۰ هزار تن از فروشندگان خرده‌پای مواد مخدر به اردوگاه‌های کار اجباری در دستور کار این نیرو قرار گرفته است.

--
Mehrdad Afshari

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر