۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

تسلیت_درخواست_اجرای خصوصی شجریان

سلام به همه گلها
عرض شود من یه مدت جایی بودم که دسترسی به هیچ رسا نه ای حتی تلوزیون نداشتم دیروز برگشتم و خبر فوت مرضیه عزیز رو شنیدم ناباورانه اینترنتو گشتم تا مطمئن شدم خبر راسته حدودا یک ساعت گریه میگردم تا با دخالت مادرم  به حال خودم اومدم و با بهتو حیرت به ترانه های خاطره انگیزعزیزم گوش میدادم و دوباره گریه و تعجب و احساس فنا و ترس... به تمام گلها این مصیبت وارده رو تسلیت میگم و کاری جز طلب امرزش از دستم بر نمیاد و تنها چیزی که میتونم باهاش خودمو اروم کنم و این مصیبت و تحمل کنم فقط یک چیز هست اونم این که بگم مرضیه نمرد بلکه
زندست و جاودانه شد  ودر دل مردم میمونه مگه بنان مرد؟ مگه یا حقی مرد؟مگه صبا مرد؟مگه  امیر کبیر مرد؟ مگه دیگه ادم از زندگی چی میخاد؟
ای چرخ خرابی از کینه توست
بیدادگری پیشیه دیرینه توست
ای خاک اگر سینه تو بشکافند
بس گوهر قیمتی که در سینه توست
============================
دوستان یه درخاست دارم خاهش میکنم بهترین کتابایی که تا حالا خوندین مدر زمینه های تاریخی_مذهبی و یا مذهبی_سیاسی به من معرفی کنید چون به شدت دنبال این کتابا هستم تا واقعیتها رو بدونم
خواهش میکنم در خاستمو بی پاسخ نذارید
=========================== 
 
این هم یک اجرای خصوصی دیگر از استاد شجریان تقدیم به گلها
 
سید عبدالحمید موسوی
============================
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر