۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

شرح زندگی

خدایا نمیدانستم ان روزها که تنها آرزویم بزرگ شدن بود وقتی به آرزویم
دست یابم تنها آرزویم بازگشت به کودکی ام خواهد شد

الهی من در دنیای پر از آدم های خوب و بدُ زشت و زیبا زندگی میکنم

الهی من بسیاری را دوست میدارم به عده ای علاقمندم و از میان آن ها به
عده ای عشق می ورزم اما خدای مهربانم من تنهایم

من بسیار تنهایم

الهی تحمل تنهایی برایم بسیار دشوار است

وچه سخت روزگاریست تنهایی

الهی دستم را بگیر

الهی یاریم ده

الهی دوستت میدارم

الهی در میان این همه تنهایی موهبتی بر من دادی

فرشته ای زیبا با دستان کوچکی که بوی بهشت می دهدعطر آشنای تورا....

وچقدر مرا دوست میداشته ای که زیبا رویی چون او برمن عطا کرده ای

الهی من تنها به امید فرشته کوچک زندگی ام زنده مانده ام

الهی تا بینهایت دوستت میدارم
.
..
...
امیدوارم لذت برده باشید.
در ضمن میخوام یه گروه پر محتوا و جالب رو خدمتتون معرفی کنم.دیدن و
عضویتش خالی از لطف نیست.
متشکرم
http://groups.google.com/group/sar-khoshan-irani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر