۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

::لـیـمـو میـ گهـ:: لبنان نامه

سه تا کارت خبرنگاری از سازمان دانشجویی، انجمن حمایت از زنان و کمیته مشترک ارتش برایم فرستادند. همراه هر کارت خبرنگاری یک چمدان بزرگ محتوی ۲۵ بسته فرهنگی جزوات و سی دی و مجموعه سخنرانی های رایگان در اختیارم قرار دادند. چهار بسته t-bag صدتایی هدیه سفر لبنان بود.

پنج نفر گردن کلفت در فرودگاه دور احمدی نژاد حصار کلفتی تشکیل داده بودند. هیچ یک از حاضرین حواسش به مشایی نبود و کسی رحیمی را تحویل نمیگرفت. احمدی نژاد مثل همیشه میخندید. از او عکس گرفتم.کله مشایی در عکس افتاد. عکس را شیفت دیلیت کردم.

تمام نیروهای سپاه بعد از ۳۰۰ ساعت جلسه توجیهی در خاک بیروت و آموزش مقدماتی و پیشرفته نصب پلاکارت تبلیغاتی موفق شدند در یک عملیات انتحاری مرکز بیروت را تصرف و چهارده نصاب را تحت اختیار خود قرار دهند.آنها در سکوت خبری پلاکاردهای »جیگرتو بخوریم محمود، اهلاً و سهلاً«را در سرتاسر بیروت نصب کردند. بشکه های ۴۰ لیتری »سن ایج« توسط دبیرحزب ا.. به جوانان پرشور انقلابی هدیه داده شد. روی بشکه ها دو مهر خورده شده بود: "حلال است" و "قدر این روزها را بدانیم"

همه فهمیده بودند که از شب قبل بسیجی ها را با اتوبوس به لبنان آورده بودند. بسیجی ها هیمنکه رسیدند بیروت چفیه هایشان را به هم وصل کردند و ۴۵۰ ایستگاه صلواتی زدند. بیروت در یک نگاه پر شد از ایستگاه صلواتی. بسیجی ها مداحی »یاد امام و شهدا«را به زبان عربی و با لهجه جنوب بیروتی با ولوم بالا پخش کردند.

صدا و سیما و مخابرات اونجا با هماهنگی قبلی اقدام به پخش کلیپ »محمود دوست داریم«و »بابا تو دیگه کی هستی؟«نمودند.

بانکهای بیروت به کسانی که اسم پسر یا دخترشان "محمود" بود وام بلا عوض میدادند. حتی کسانی که فامیل مادریشان از مشتقات "احمدی" بود میتوانستند بدون ارائه شناسنامه سکه های بهار عدالت دریافت کنند.

هر جوری بود خودم را به صدا و سیمای بیروت رساندم. بگیر بگیری بود که نپرس. در راه نیروهای فشار از هر کسی که دوربین دستش بود عکس میگرفتند. دوربینم را لای موهایم پنهان کردم و پریدم توی صدا وسیما.

از تعجب شاخ درآوردم. هنوز احمدی نژاد وارد بیروت نشده بود کلیه نیروهای اعزامی که توی اتاقهای فرمان نشسته بودند داشتند در سکوت خبری فیلم مستند استقبال مردم بیروت از احمدی نژاد را از فیلم های آرشیوی تجمعات قبل انتخابات می ساختند. صدای سخنرانی احمدی نژاد نیز بر روی تصاویر تنظیم میشد. همه منتظر یک سوپر استار بودیم که روشنفکرترین زن لبنانی در مصاحبه ای خیابانی با پرس تی وی افشا کرد مردم لبنان و بخصوص جنوب بیروتی ها محال است او را بگذارند و به استقبال احمدی نژاد بروند.

تمام چراغ های شهر به یکباره روشن و چراغ های منازل مسکونی و ادارات و مراکز تجاری بیروت خاموش شد. کافه ها بسته و کرکره رستورانها پایین کشیده شد.رادیو اعلام کرد هیچ کس حق ماندن در خانه را ندارد «همه باید بیان بیرون» هر کارمند به ازای هر دقیقه ماندن در اداره و بی توجهی به مراسم از حقوق یکسال محروم میشد.

ساندیس ها از زمین و آسمان میبارید… وقتی ماشین احمدی نژاد وارد بیروت شد.

منبع: نشریه خیزش هفته



--
ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، «ما هستیم». امام خمینی (ره)

--
دریافتـ اینـ پیامـ بدلیلـ اینکهـ شما یکیـ از بهترینـ اعضایـ شناختهـ شدهـ در گروهـ لـــــــیـــــــمــــــو هستید.
 
برایـ دیدنـ از گروهـ :
http://groups.google.com/group/lymoo
http://groups.google.com/group/lymoo
http://groups.google.com/group/lymoo
 
 
ساده ترینـ راهـ برایـ گذاشتنـ یکـ مطلبـ و فرستادنـ آنـ برایـ همهـ ، استفادهـ از لینکـ زیر استـ:
http://groups.google.com/group/lymoo/post
 
یا می توانید پستـ خود را به آدرسـ زیر بفرستید :
(اینـ بهترهـ)
lymoo@googlegroups.com
 
 
وبسایتـ عمومیـ :
http://1shadmehr.ir
http://1shadmehr.com
http://1shadmehr.ir
http://1shadmehr.com
 
 
my mail: lymoo.group@gmail.com
 
 
 
برایـ سایر گزینهـ ها ، بهـ اینـ گروهـ مراجعهـ کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
 
با تشکر:
مـــدیــریــتــــ گروهـــ
http://1shadmehr.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر