۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

Dost Darid Baradar Ya khahar Ya Farzand Nabeghe Dashteh Bashid ???

 

 

   

 

 

 ساعت مچی LED

ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند.

این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود.

طراحی اين ساعت بسيار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد.

این ساعت در جعبه فلزی عرضه می شود.

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی قرمز

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی آبی

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی قرمز و دستبند سفید

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

خرید ساعت با چراغ های ال ای دی قرمز  و دستبند مشکی

http://www.kamyabonline.com/picture/buybig1.gif

-------------------------------------

محققان معتقدند «هوش» علاوه بر زمینه ژنتیک، تا حدی هم اکتسابی است و در طول زندگی و به نسبت شرایط محیطی از آغاز تولد تا بزرگسالی و براساس آموزش‌های فرد در او شکل می‌گیرد، راه‌هایی را برای تقویت آن پیشنهاد می‌کنند. به نظر می‌رسد که هوش انسان، هم ارثی و هم اکتسابی است.

http://www.img4up.com/up2/41219421705975.jpg

در واقع با اینکه هوش پدیده‌ای ژنتیک و استعدادی خدادادی است، توانایی‌های ذهنی افراد طی دوران زندگی و از دوران کودکی آنها کم‌کم شکل می‌گیرد. براساس تحقیقات علمی‌انجام شده، با به کار‌بردن روش‌ها و برنامه‌ریزی‌های خاصی در زندگی روزمره و در فضای آموزشی کودکان، می‌توان قدرت تفکر و هوش آنها را پرورش داد. شما هم می‌توانید از این ۹ روش برای باهوش‌تر کردن فرزندتان استفاده کنید.

 بازی برای هوش
شطرنج، جدول، پازل و دیگر بازی‌های فکری، همگی برای مغز کودک همچون ورزش هستند. بازی‌هایی مانند سودوکو (جدول اعداد) علاوه بر اینکه می‌توانند سرگرمی ‌لذت‌بخشی برای کودک شما باشند، تقویت‌کننده توانایی تفکر استراتژیک، حل مشکلات و تصمیم‌گیری در وضعیت‌های پیچیده هستند.

انواع بازی‌های فکری را در خانه داشته باشید و علاوه بر این، گاهی مسائلی را به طور خیالی طرح کنید و برای حل این مشکلات و مسائل ساختگی، از کودکان‌تان کمک بخواهید. بگذارید با وضعیت‌های دشوار و موقعیت‌های پیچیده تصمیم‌گیری مواجه شده و راه‌های پیشنهادی خود را برای حل مسائل به شما بازگو کنند.

 در جست‌وجوی دانش باش
محققین معتقدند که والدینی که کودکان خود را به ارائه نظرات و ایده‌های جدید تشویق کرده و کنجکاوی آنها را مورد توجه و احترام قرار می‌دهند، درس بزرگی به آنها داده‌اند؛ اینکه «جست‌وجوی دانش اهمیت زیادی دارد». از کودکان‌تان در زمینه سرگرمی‌ها و علایقشان سؤالاتی بپرسید و از کنجکاوی آنها حمایت کنید، نکات و موارد جدید مربوط به سرگرمی‌هایشان را به آنها یاد دهید و برای تشویق کنجکاوی‌هایشان، آنها را به گردش‌های آموزشی ببرید. گردش در موزه‌های تاریخی و طبیعی، رصدخانه و پارک‌های حیوانات از این جمله‌اند.

 ورزش، ورزش، ورزش!
مطالعات گروهی از دانشمندان آمریکایی نشان داده ارتباط مستقیمی‌ بین فعالیت‌های ورزشی کودکان دبستانی و موفقیت تحصیلی آنها وجود دارد. بنابر تحقیقات این گروه، شرکت کردن کودکان در فعالیت‌های ورزشی، افزایش میزان اعتماد به نفس، مهارت در کارهای گروهی و توانایی‌های مدیریتی و رهبری را به دنبال دارد.

همچنین در مطالعات آنها ثابت شده بیشتر زنانی که در موقعیت کاری در نقش‌های مدیریتی و ریاست موفق بوده‌اند، در دوران کودکی و نوجوانی در فعالیت‌های گروهی و تیمی‌ ورزشی شرکت داشته‌اند. پس به جای اینکه پس از خوردن شام، جلوی تلویزیون لم بدهید، بهتر است با کودکتان توپ‌بازی کرده یا به پیاده‌روی بروید. بد نیست کودک خود را به شرکت در تیم‌های ورزشی مدرسه‌اش تشویق کنید.

 الفبای موسیقی، الفبای هوش!
شاید شنیدن سر و صدای ناهنجار کودکتان در حالی که مشغول تمرین نوازندگی و آموختن موسیقی است اصلا لذت‌بخش نباشد اما باید بدانید که این سرگرمی‌لذت‌بخش کودکان، یکی از مواردی است که نیمکره راست مغز آنها را پرورش می‌دهد.

بنابر تحقیقات دانشمندان دانشگاه تورنتو، برنامه‌ریزی دوره‌های آموزش موسیقی برای کودکان منجر به افزایش ضریب هوشی و توانایی‌های علمی‌ آینده آنها خواهد شد.


 هر چه سال‌های آموزش موسیقی آنها بیشتر باشد، میزان این تاثیر و افزایش هوش در آنها بیشتر خواهد بود. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که آموختن موسیقی در دوران کودکی باعث کسب نمره‌های بهتر در دوران دبیرستان و ضریب هوشی بالاتر در دوران بزرگسالی می‌شود؛ پس اجازه دهید موسیقی‌دان درونی کودکتان خودش را نشان دهد.
خیلی خوب است اگر او را برای دوره های عمومی یا خصوصی آموزش موسیقی ثبت‌نام کنید.

 شیر مادر، عصاره هوش
شیر مادر اولین غذای مغز کودک است. تحقیقات انجام‌شده نشان می‌دهد که شیر مادر از ۲ جهت برای کودک مفید است؛ یکی اینکه از خطر احتمالی ابتلای کودک به بیماری جلوگیری می‌کند و دیگر اینکه به تنهایی یک غذای کامل برای نوزاد است. دانشمندان دانمارکی به این نتیجه رسیده‌اند که تغذیه نوزاد از سینه مادر، کودک را هم سالم‌تر و هم باهوش‌تر می‌کند.

مطالعات ایشان نشان داده کودکانی که در دوران نوزادی ۹ ماه از سینه مادرشان تغذیه شده‌اند، به نسبت آنهایی که یک ماه یا کمتر شیر مادرشان را خورده‌اند، بسیار باهوش‌ترند. پس اهمیت شیر مادر باید از ابتدا مورد توجه قرار گیرد چرا که علاوه بر تضمین سلامتی نوزاد، برای آینده او و رشد مهارت‌های ذهنی‌اش هم مفید خواهد بود.

 کامپیوتر در خدمت هوش
شاید تعجب کنید چون بازی‌های کامپیوتری شهرت بدی پیدا کرده‌اند و بسیار مورد انتقاد قرار می‌گیرند. بله، درست است که بسیاری از آنها وحشیانه، بی‌فایده و غیرفکری هستند اما ما در مورد انواعی از بازی‌های کامپیوتری صحبت می‌کنیم که مهارت‌های فکری و استراتژیک و قدرت تصمیم‌گیری و خلاقیت کودک را پرورش داده و کارگروهی را به او آموزش می‌دهند. امروزه در دنیا بعضی شرکت‌های معتبر ساخت بازی‌های کامپیوتری، در تلاش هستند تا بازی‌های آموزشی‌ای بسازند که پرورش‌دهنده حافظه و توانایی‌های ذهنی کودکان خردسال (حتی کودکان نوپا) باشند. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد کودکانی که انواع بازی‌های کامپیوتری آموزشی را بازی می‌کنند، نسبت به آنهایی که این بازی‌ها را تجربه نکرده‌اند از قدرت درک و تجسم تصویری بیشتری برخوردارند.
جالب است بدانید معلمان بریتانیایی، امروزه در کلاس‌های درسشان از انواع بازی‌های کامپیوتری آموزشی استفاده می‌کنند.

 صبحانه یادت نره!
نتایج معتبر تحقیقات دقیقی که در دهه ۷۰ میلادی انجام شده، نشان داده است که خوردن صبحانه باعث تقویت حافظه، تمرکز و قدرت یادگیری می‌شود. کودکانی که صبحانه نمی‌خورند، معمولا زودتر خسته شده و کم‌طاقت‌تر و زودرنج‌تر هستند. این دسته از کودکان نسبت به آنهایی که روز خود را با خوردن صبحانه شروع می‌کنند، از سرعت عمل کمتری برخوردارند. با وجود کمبود وقت و برنامه‌های روزانه شلوغ امروزی شاید، کمتر کسی فرصت پیدا کند که هر روز بنشیند و صبحانه مفصلی نوش جان کند. اما کودک خود را حتی فقط با خوردن یک لیوان شیر هم شده، صبحانه‌خورده، روانه مهد کودک یا مدرسه کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشد.

خوب بخور تا باهوش بشی
قند، چربی‌های اشباع و دیگر خوراکی‌های بی‌فایده را از برنامه غذایی کودکان حذف کنید و به جای آن، مواد مغذی و مفیدی که به رشد ذهنی آنها کمک می‌کند، جایگزین کنید. سال‌های اولیه دوران کودکی ـ به‌ویژه ۲ سال اول ـ بسیار اهمیت دارد و لازم است تمامی‌ مواد لازم را در رژیم غذایی کودک قرار دهید.
برای مثال رشد شبکه مغزی کودک نیاز شدیدی به میزان کافی آهن دارد چرا که در کودکان دچار کمبود آهن، جریان اعصاب کند می‌شود. همچنین تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که میزان مقاومت در برابر بیماری‌ها در کودکانی که تغذیه سالمی‌ ندارند بسیار کم است. بنابراین تغذیه نادرست باعث می‌شود کودکان از مدرسه و همسالان خود عقب بمانند و دچار افت تحصیلی شوند. پس اگر می‌خواهید کودکتان در مدرسه نمره بهتری بگیرد، به تغذیه او هم توجه کنید.

 دوستی که هوش هدیه می‌دهد
کتاب یکی از روش‌های مفید قدیمی ‌است که امتحان‌اش را پس داده اما بعضی مواقع در مقابل روش‌های تکنولوژیک امروزی برای تقویت هوش، دست‌کم گرفته می‌شود؛ در حالی که کتاب قابل دسترس‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و در عین حال موفقیت‌آمیزترین روش برای آموزش و رشد ذهنی کودکان در تمامی ‌سنین است. برای کودکان‌تان از سنین پایین‌تر کتاب خواندن را شروع کنید. آنها را برای عضویت در کتابخانه ثبت‌نام کنید و کتابخانه منزلتان را پُر از کتاب کنید

-------------------------------------

و حالا مجموعه های زیر استعداد فرزند شما را زیاد می کند :

مجموعه كودك متفكر براي والدين متفكر - brainy baby

با این مجموعه بسیار نفیس كودك ياد مي گيرد چگونه فكر كند و چگونه در بازي هاي مختلف خلاقيت فكر خود را افزايش دهد.كودك مي آموزد كه چگونه به الگو ها و مطالب پيرامون خود به طريقي منطقي نگاه كند. نشاط و شادابي از طريق بازي با هم سن و سالان خود و بازي هاي مختلف  اسامي حيوانات را مي آموزد اشكال و رنگ ها را ياد مي گيرد با حروف و اعداد آشنا مي شود. با 3 زبان زنده دنيا آشنا مي شود. با موسيقي، ريتم ها و هارموني ها آشنا مي شودرنگ ها و نقاشي ها و ... را مي آموزد.  و ... مجموعه اي كه ذهن كودك شما را بارور مي كند مناسب براي رده سني 9 ماه تا 5 سال اولين مجموعه آموزشي آماده شده براي كودكان پيش دبستاني در دنيا نسبت به مجموعه بیبی انیشتین حجم بالایی از صحبت به زبان انگلیسی دراین مجموعه دیده میشود این مجموعه به صورت زبان اصلی ارئه می گردد و یک مجموعه بسیار مناسب برای کودکان در سراسر جهان میباشد در هنگام خرید به طور کامل توضیحات را ملاحظه نمائید 

 

قیمت : ۸۹۰۰ تومان۶ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات



 

قسمت هاي مختلف اين مجموعه شامل :

 

(Right Brain) - تفكر خلاق   برای سنین : 9 ماه -2سال   :

زمان : 45 دقیقه

این ویدئو و ویدئوی تفکر منطقی مکمل یکدیگرند برای عرضه و آموزش انواع فعالیت ها و تصورات منطقی و خلاقانه. تفکر خلاق از موزیک کلاسیک و صداهای آرام تشکیل شده ،
و سرشار از افکار خلاقانه ،هنر و نقاشی ، شعر ،تخیل و... است.

(Left Brain) - تفكر منطقی  برای سنین : 9 ماه -2سال

زمان : 45 دقیقه
 
این ویدئو و ویدئوی تفکر خلاق مکمل یکدیگرند برای عرضه و آموزش انواع فعالیت ها و تصورات منطقی و خلاقانه.تفکر منطقی از موزیک کلاسیک و صداهای آرام تشکیل شده ، و در منطق ،الگوها ،حروف و اعداد ،ترتیب ،تجزیه و تحلیل جزئیات و... کاوش می کند.

 (123) -آشنايي با اعداد برای سنین : 2-5 سال 

 

معرفی اعداد از 1 تا 20  کوچولوهای جذاب ، آوازهای شاد ،اشیا ،انیمیشن های پر از رنگ این برنامه ی جذاب و خیره کننده را تشکیل می دهد.

ABC - (آشنايي با حروف الفبا) برای سنین : 2-5سال

زمان : 45 دقیقه

 معرفی حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و صدای حروف توسط اشیا وکودکان

عرفی 12 شکل و 12 رنگ ، به همراه سرودهای جذاب و گیرا

 Laugh & Learn - (خنده و یادگیری)  برای سنین : 1-5 سال

زمان : 45 دقیقه

 بیننده های جوان از دیدن چهره های ساده و بامزه ،بازی ها، مسابقه ها ،موسیقی وچیزهای بسیار دیگر لذت خواهند برد.

(Animals) حيوانات برای سنین : 1-4 سال

زمان : 45 دقیقه

انواع حیوانات سرگرم کننده و اجزای شگفت انگیز آنها مثل باله ها . حشرات زیبا ، بال های شگفت انگیز و...

قیمت : ۸۹۰۰ تومان - ۶ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات

-------------------------------------------------------------

قصه های شب بخیر کوچولو برای کودکان

در سال 1369 برنامه راديويي شب‌بخير كوچولو توانست مونس و همدم بسياري از كودكان و حتي بزرگسالان باشد. قصه و قصه‌گويي براساس ريشه عميقي كه در فرهنگ ما دارد وقتي در قالب شب‌بخير كوچولو وارد خانه‌ها شد آن تاثيري را كه انتظار مي‌رفت بر جاي گذاشت و تا حدود زيادي به اهداف خود رسيد.

بدون اغراق شايد نيمي از محبوبيت شب‌بخير كوچولو مديون آهنگ دلنشين لالايي بود كه به لحاظ ساختاري، در آن نكات زيبا و ظريفي يافت مي‌شد كه نشان از كار عميق و كارشناسانه‌اي است كه براي خلق اين اثر انجام شد.

براي كودك امروز كه به جاي نشستن پاي قصه‌هاي مادربزرگ، پلی استیشن بازي مي‌كند و در كارتون‌ها و فيلم‌هاي تلويزيون با موجودات عجيب و غريب فضايي و ماقبل تاريخ دست و پنجه نرم مي‌كند چگونه مي‌توان از قصه‌هاي قورقوري و خانم لاك‌پشت و آهوخانم و آقا‌گوزنه لذت ببرند.

مجموعه كامل داستان هاي شب بخير كوچولو  + ترانه های شاد کودکانه شامل فايل هاي صوتي در يك دي وي دي

توجه : لازم به ذکر است این مجموعه در بازار به قیمت ۸ تا ۱۵ هزار تومن به فروش می رسد ولی شما می توانید از از فروشگاه ایران من فقط و فقط به قیمت ۴۹۰۰ تومان خریداری کنید

قیمت : ۴۹۰۰ تومان - ۱ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات



 

داستان های این مجموعه :

عنکبوت کوچولو
شقایق
بهترین کار
صدف حلزون کوچولو
مسابقه نقاشی
ابر کوچولو
آجر گلی
خاکستری
گلی و برگهایش
مادر فصلها
ستاره ای برای پیراهن سارا
اردک کوچولو
عروسک خندان
فیل کوچولو دماغت کو
شاپرک و بوته گل
دو قوی سیاه زیبا
پولک قرمزی
چه کسی به گلها آب می دهد
عروسک های مرجان کوچولو
کار خوب پا طلا
اشتباه مورچه کوچولو
کاکلی و مامان دکتر
بنفشه های نقره ای
آبله مرغون
روپوش مریم کوچولو
هدیه روز مادر
غذا خوردن مریم کوچولو
چه کسی می دونه سوسن کجاست
باغی در انتظار بهار
سگ آبی
تخم مرغ های رنگی
آرزوی گل صورتی
هدیه ای برای مادر
دستمال گل گلی
پرخوری خیلی بده
تیغ تیغی تنها
برگ زرد و تنها
خورشید خانوم مهربون
علی کوچولو و بلبل
یک لقمه نون
مورچه و کلوچه

قیمت : ۴۹۰۰ تومان - ۱ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات

-------------------------------------------------------------

آموزش الفبا و کامپیوتر برای کودکان

این برنامه آموزشی برای آشنایی کودکان ۳ تا ۷ سال با حروف الفبا و کامپیوتر تهیه شده است. محیط برنامه بصورت انیمیشن و جذاب برای کودکان ساخته شده تاضمن ایجاد علاقه به تدریج و قبل از ورود به دوره دبستان با حروف الفبا و کامپیوتر و استفاده ابتدایی از آن آشنا شوند و مهارت های اولیه را در استفاده از کامپیوتر یاد بگیرند.

ویژه پلیر های خانگی و کامپیوتر کیفیت عالی

قیمت : ۴۹۰۰ تومان - ۱ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات



 

كودكان كم سن و سال عاشق الفبا هستند و هنگامى كه حروف به بازى ها و فعاليت هاى روزانه آنها وارد مى شود بهتر ياد مى گيرند. شما مى توانيد با بازى هاى جالب و خيره كننده كودك نوپايتان را به خواندن و نوشتن و شناختن حروف ترغيب كنيد.
بازى هاى سرگرم كننده اى مانند تخته هاى مغناطيسى، خميربازى، حروف مغناطيسى و تقليد ترانه خواننده ها روش هاى مناسبى براى آموزش كودكان نوپا هستند.
شما نمى توانيد تصور كنيد حروف و تخته مغناطيسى تا چه اندازه براى كودك جذاب است. يكى از اين تخته هاى مغناطيسى را به ديوار اتاق كودكتان آويزان كنيد و هر روز با حروف يك كلمه براى او بسازيد. گاهى حروف را به حالت هاى مختلف قرار دهيد و بگذاريد كودكتان آن ها را مرتب كند. با كلماتى كه كودكتان ياد گرفته جمله بسازيد و براى كودكتان بخوانيد.
حروفى كه در بازار موجود است براى كودكان بالاى ۳ سال مناسب است. براى كودكان ۳ سال به پايين از حروف كاغذى استفاده كنيد و پشت آنها را چسب نوارى بچسبانيد. از مقواى گلاسه به عنوان تخته استفاده كنيد. حتى مى توانيد از هر حرف دو نمونه درست كنيد و حروف را به رنگ هاى مختلف رنگ آميزى كنيد. مى توانيد براى اين كار از كودكتان كمك بگيريد.
براى كودكان ۳ سال به بالا مى توان از خمير بازى هم استفاده كرد. البته هميشه احتمال اين را بدهيد كه اگر حوصله كودكتان سر برود ممكن است خمير را در دهانش بگذارد يا آن را به اطراف بريزد. براى او شابلون هاى حروف را درست كنيد. مى توانيد براى درست كردن اين شابلون ها از مقوا استفاده كنيد.
به او ياد بدهيد با اين شابلون ها حروف را بسازد. حتى مى توانيد روى يك كاغذ تعداد زيادى حروف يا كلمه را با رنگ هاى مختلف بنويسيد و از كودكتان بخواهيد با خمير كلمه ها را بسازد. سعى كنيد از كاغذ هاى سفت مانند كاغذ نقشه كشى ياكاغذ هاى گلاسه آگهى ها استفاده كنيد. زيرا سطحشان روغنى است و كودك راحت تر كار مى كند.
در دنياى كودكان، لمس كردن چيزهايى كه قادر به دركشان نيستند بسيار لذت بخش است. حروفى كه شما در ابعاد بزرگ مى سازيد، به كودكتان كمك مى كند، درك و شناختن حروف برايش آسان تر باشد.
اول مقدارى مواد مختلف كه براى كودكان بى خطر است، انتخاب كنيد. مثل تخته هاى نرم مخصوص كارهاى هنرى، چرم مصنوعى، پارچه هاى مخملى، مقواى نازك، مقواهاى مخصوص بسته بندى، حوله كهنه. سپس از هركدام با قيچى حروف الفبا را ببريد. سعى كنيد حروفى مثل ط و ص را كه درست كردنشان سخت است از موادى كه راحت بريده مى شوند مثل تخته مخصوص كارهاى هنرى و مقوا درست كنيد. سپس اين حروف را روى يك ورق يا تخته نازك بچسبانيد تا سفت شوند. بهتر است ياد دادن را ابتدا از اسم كودكتان شروع كنيد.
براى آنكه كودكتان آسيب نبيند قبل از آنكه اين حروف را در اختيارش بگذاريد، كنترل كنيد كه لبه چوب ها و مقوا ها از هم جدا نشده باشند.
الفبا را به صورت موسيقى به كودكان بياموزيد. موقع خواندن از كودكتان بخواهيد شما را همراهى كند و حتى مى تواند از سازهاى خودش استفاده كند يا همراه با خواندن با پاها يا دست هايش ضرب بزند. خاطره اين آهنگ هميشه با كودكتان باقى است و هيچ وقت شعر حروف الفبا را فراموش نخواهد كرد. سعى كنيد از آهنگ هاى خنده دار و مورد علاقه كودكتان استفاده كنيد. هر شب سرود حروف الفبا را براى كودكتان بخوانيد و سعى كنيد از آهنگ هاى مختلفى استفاده كنيد. خواهيد ديد كه با به كار بردن اين روش ها چگونه كودكتان حروف الفبا را به خوبى و با اشتياق ياد مى گيرد و حتى به برادران و خواهران كوچكترش مى آموزد.
براى ياد دادن خواندن به كودكان ۶ ماه به بالا از يك كتاب عكس دار استفاده كنيد. كتاب را جلوى كودكتان بگذاريد طورى كه وقتى كتاب را مى خوانيد او بتواند عكس ها را ببيند و مفهوم حرف هايتان را درك كند. حتى مى توانيد از عكس هاى خودش هم استفاده كنيد. در حالت هاى مختلف از او عكس بگيريد و حرف اول حالت كودكتان را در عكس، زير عكس با حروف درشت بنويسيد.
مثلاً براى خوشحالى، براى گريه كردن. برايش بخوانيد در هر عكس مشغول به چه كارى بوده است. مى توانيد اين حروف را با مقوا درست كنيد و رنگ آميزى كنيد و با چسب بچسبانيد. اگر كمى در اين مورد فكر كنيد مى توانيد از ابتكارات جالبى استفاده كنيد. عكس ها را به ترتيب حروف الفبا در آلبوم بچينيد و ببينيد چگونه كودكتان كتاب زندگى خود را مى خواند .

 قیمت : ۴۹۰۰ تومان - ۱ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات

-------------------------------------------------------------

فيلمهاي موزيكال آموزشي روانشناسي كودك Baby Einstein

گروه كارشناسان Baby Einstein توجه دارند كه كودكان به صورت طبيعي كنجكاو هستند.بنابراين كليه محصولات اين كمپاني به گونه اي طراحي شده اند كه حس كشف كردن را در كودك ترغيب نموده و راههاي جديدي را براي ايجاد ارتباط بين والدين و فرزندان خردسال پيدا كند.خاصيتي كه باعث متفاوت بودن محصولات Baby Einstein نسبت به سايرين شده اين است كه آنهابر مبناي نگرش خود كودكان پايه گذاري شده و شامل تركيبي ويژه از دنياي حقيقي موسيقي هنر زبان علم شعر و طبيعت ميباشند.پس يك فرصت مناسب را براي والدين فراهم مي كندتا فرزندان خردسال خود را با يك روش جذاب و پر محتوا با دنياي اطرافشان آشنا سازند.
كليه محصولات Baby Einstein طوري طراحي شده اند كه والدين هم مي توانند همراه با فرزندان استفاده نمايند.ايده اوليه توليد DVDهاي Baby Einstein به تدريج گسترش يافت به گونه اي كه دستان والدين را آزاد گذاشته تا كودكان را تشويق نموده و ارتباط بيشتري با فرزندان برقرار كنند. كمپاني Baby Einstein و كارشناسان كودك معتقدند كه ارتباط بين والدين و فرزندان يكي از پارامترهاي مهم در رشد كودكان سالم و شاداب در طول سه سال اول زندگي مي باشد.
كمپاني Baby Einstein در سال 1997 توسط مادري به نام Julie Aigner تاسيس شد. او احساس مي كرد كه به محصولي مناسب براي تقسيم عشق و احساسش نسبت به هنر موسيقي كلاسيك زبان و شعر با دختر تازه متولد شده اش دسترسي ندارد.به منظور پر كردن خلا موجوداو توانست با تركيب موسيقي كلاسيك و تصاوير ساده و رنگي با يك روش سرگرم كننده اولين ويدئوي Baby Einstein را در منزل خود توليد نمايد.نام كمپاني به آلبرت اينشتاين كه نمايانگر واقعي عشق به هنر كنجكاوي ساده و ذوق براي كشف كردن استنسبت داده شد تركيب تجربياتي كه اين مادر در كلاس كسب كرده بود با حالتهاي جديد مادرانه منجر به ايجاد ويدئو هاي آموزشي شد كه بتواند دخترش را از يك راه جذاب و سرگرم كننده با دنياي خارج آشنا نمايد.
DVD هاي Baby Einstein شامل تصاوير جالب حركات ملايم و موسيقي باز بيني شده هستند كه براي گوشهاي كودكان خردسال مناسب و جذاب مي باشد. به علاوه والدين نيز به محصولات Baby Einstein علاقمند هستند زيرا كودكانشان آنها را دوست دارند و همچنين اين محصولات روشهاي جديديرا براي برقراري ارتباط مناسب با كودكان در حال رشد پيشنهاد مي كنند.محصولات Baby Einstein با اين هدف ساخته نشده اند كه كودكان را باهوشتر سازند بلكه آنها به گونه اي طراحي شده اند كه به والدين كمك كنند تا فرزندان خردسال خود را با يك روش مهيج با دنياي اطرافشان آشنا ساخته و كنجكاوي طبيعي آنها را برانگيزند.

قیمت : ۱۵۹۰۰ تومان - ۱۲ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات



 

مجموعه 26 قسمتي از سري فيلمهاي موزيكال اينشتين كوچولو (Baby Einstein) توليد شركت والت ديزني، مشاهده اين سري آموزشي-روانشناسي براي آموزش كودكان از 3 ماهگي تا 2 سالگي براي تقويت هوش و افزايش استعداد توصيه شده است. به گفته خانم بئاتريس ميلتر و آقاي ميريام استاپرد زمان آموزش كودكان از 6 سالگي به 3 ماهگي تغيير پيدا كرده است.

2. Baby Bach Musical Adventure
3. Baby Mozart Music Festival
4. Baby Neptune Discovering Water
5. Baby Beethoven Symphony of Fun
6. Baby Galileo Discovering the Sky
7. Baby Newton Discovering Shapes
8. Baby Van Gogh World of Colors
9. Baby Shakespear World of Poetry
10. Baby MacDonald A Day on the Farm
11. Baby Da Vinci From Head to Toe
12. Numbers Nursery
13. Language Nursery
14. Baby Einstein Favorite Places
15. Neighborhood Animals
16. Baby Noah Animal Expedition
17. Baby Monet Discovering Seasons
18. Baby Wordsworth First Words Around The House
19. Baby Einstein on the Go
20. Baby Einstein Meet the Orchestra
21. Baby's Favorite Places
22. Baby's First Moves
23. Baby's First Signs- See and Sign with Baby
24. Discovering Shapes
25. Lullaby Time
26. Baby's First Sounds: Discoveries for Little Ears (NEW RELEASE, MARCH 2008

قیمت : ۱۵۹۰۰ تومان - ۱۲ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات

-------------------------------------------------------------

48 داستان موزیکال فارسی برای کودکان

شاید گاهی پیش آمده باشد که کودک شما از شما درخواست داستان کرده اما شما داستانی در ذهنتان برای تعریف ندارید در اینجا ما مجموعه 48 داستان را پیشنهاد می کنیم در این مجموعه شما با داستان های کاملا حرفه ای با گفتاری زیبا و کیفیتی خوب مواجه هستید که می تواند ساعتها فرزند شما را سرگرم نماید همه داستان ها به صورت موزیکال می باشند و مانند یک فیلم سینمایی شما را به سفری طولانی و اسرار آمیز خواهند برد ....

قیمت : ۴۹۰۰ تومان۱ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات



 

داشت عباسقلی خان پسری
پسر بی ادب و بی هنری
اسم او بود علیمردان خان
اهل منزل زدستش به امان و الي آخر
كه ليست اون داستانها رو در زير خواهيد ديد:
عليمردان خان
3 بچه خوك ( گرگه بد گنده )
امير ارسلان نامدار
داستان جن پينه دوز
سيندرلا
زورو
گربه چكمه پوش
پينوكيو
علیمردان در شهر شیطان
آلیس در سرزمین عجایب
انگشت طلایی
آرش کمانگیر
آوازه خوان های شهر قصه
بز بز قندی
دالی موشه
دزده و مرغ فلفلی
گالیور در جزیره كوتوله ها
گردن كج گلابی با صدای مرحوم مقبلی و مرحوم مهر پرور
غنچه گل سرخ
سیندرلا
غول خودخواه
گربه های اشرافی و گربه های زیر شیروانی
حسن و خانم حنا
حسن کچل
کدو قلقله زن
کرم شب تاب
خاله پیرزن ، گربه بلا موش ناقلا
6 جوجه کلاغ و 1 روباه
آقا موش شکمو
خاله سوسکه
خاله سوسکه کجا میری
خرگوش ها و ستاره ها
ننه قوزي

خروس زَری، پیرهن پَری :
قوقولی قوقو سحر شد سیاهی دربه درشد فرشته ها دویدن ستاره ها رو چیدن

خورشید خانم در اومد با یک شفق سراومد تا شب نکرده حاشا بچه ها بیاین تماشا ...

روباهه دمش درازه حیله چی وحقه بازه تا چشم رو هم بذاری میبینی وجود نداری ...

دیشب زن مش ماشالله بیدر مرغای محله رو خبر کرد پاشید واسشون یک چنگی چینه گفت زود بخورین خروس نبینه وقتی چراشو پرسیدم من گفتش با خروس زری بدم من ای خروس سحری چشم نخود سینه زری ....)

كوتی و موتی
ماه و پلنگ
شاپرك خانوم
شهر قصه
مری پاپینز
پری كوچولوی دریایی
پینوکیو ، آدمک چوبی
رامین و رامش در جنگل
سند باد 
شهر موشها
شازده کوچولو
شنگول و منگول
تیز چنگال ماهیچه دوست
تام انگشتی فسقلی
زورو با صدای دوبلورهاي اصلی فیلم زورو

متولی این سری داستانها(48 داستان) آقای خوش ذوقی به اسم علیرضا اکبریان بود که گروه بسیار حرفه ای و طنازی مثل آقای مرتضی احمدی،مرحوم کنعان کیانی،نادره سالار پور،خانم نوشابه امیری و … را دور هم جمع کرد تا در شرکت سوپراسکوپ داستانهای کلاسیک خارجی و ایرانی را به صورت Audio Book برای کودکان بازسازی و اجرا کنند.تعدادي هم از سري كاست هاي قديمي داستانهايي كه توسط بيژن مفيد كارگرداني شده بود و تعدادي از داستانهاي شركت قصه گو و.....مجموعه اي بسيار بي نظير و جذابشما هم حتما با هر کدام از این قصه ها یک دنیا خاطره داریدبا سفر به دوران کودکی حال و هوای دیگه ای پیدا میکنید.
 

قیمت : ۴۹۰۰ تومان۱ عدد دی وی دی

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

پوشش سراسر ایران ، بیمه و گارانتی تعویض تمامی محصولات

 

 

   

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر