۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

آمارهایی از رشد اینترنت

Posted:

یکی از مديران ارشد اينتل ضمن سخنراني در کنفرانس GigaOM Mobilize آمارهایی از رشد اینترنت منتشر کرده است که میتوانید برای شما جالبت باشد:
  • روزانه به‌طور ميانگين 100 هزار سايت اينترنتي جديد در سراسر دنيا راه‌اندازي مي‌شود.
  • هم اکنون 4 میلیارد عکس روی سایت flickr منتشر شده است.
  • روزانه 30 ميليارد جست‌وجو در سايت اينترنتي گوگل انجام مي‌شود.
  • ماهانه يک ميليارد عکس توسط مشترکان فیسبوک روي اينترنت به انتشار مي‌رسد

شرکت اينتل معتقد است که در جريان گسترش روزافزون دامنه فعاليت‌هاي اينترنتي، دستگاه‌هاي الکترونيکي قابل‌حمل از جمله بسترهايي خواهند بود که از اين جريان استفاده مي‌کنند : "ما پيش‌بيني مي‌کنيم که ظرف چند سال آينده بيش از يک ميليارد رايانه همراه در اختيار کاربران جهاني قرار گيرد" که البته به گفته او، اين دستگاه‌ها مي‌توانند امکان برقراري تماس‌هاي تلفني را نيز فراهم کنند.

او همچنين اظهار داشت که شمار تلفن‌هاي همراه در سراسر جهان به 6 ميليارد عدد خواهد رسيد و اين در حالي خواهد بود که بيشتر کاربران از بيش از يک خط تلفن‌ استفاده خواهند کرد. اين جريان با کاهش قيمت دستگاه‌هاي قابل‌حمل مخصوص اتصال به اينترنت نظير نت‌بوک‌ها همراه خواهد بود و در عين حال، قابليت‌هاي مخاطراتي و ارتباطي در آن‌ها ارتقا خواهد يافت.

نسخه جدید ایمیل یاهو با سرعت بیشتر آمد

Posted:

یاهو سرویس ایمیل خود را به روز رسانی کرده است و امکان استفاده از نسخه جدید که هم اکنون در حالت بتا (آزمایشی) قرار دارد برای عموم آزاد شده است. برای اینکه ایمیل یاهوی خود را به نسخه جدید ارتقا دهید به این صفحه مراجعه کنید.

یاهو در وبلاگ توسعه دهندگان این سایت اطلاعات جزئیات نسخه جدید ایمیل خود را منتشر کرده است، اما مهمترین مورد آنها این است که یاهو تعدادی سرور HTTP جایگزین در مناطق مختلف جهان مستقر کرده است تا وقتی شما از مناطق دورتر از سرورهای ایمیل یاهو - که در آمریکا قرار دارد - به ایمیل خود وصل میشوید، سرعت بالاتری را تجربه کنید.

yahoo mail beta

یاهو هم اکنون بزرگترین بازار ایمیل جهان را در اختیار دارد ، تعداد ایمیل های ثبت شده در یاهو دو برابر تعداد ایمیل های HOTMAIL مایکروسافت و سه برابر تعداد ایمیل های GMAIL است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر