۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

Re: {تفريح و سرگرمي}, [4667] ایران

جناب رجايي سلام
اصلا دلم نمي خواهد مطلبي كه اعضا مي فرستند را فيلتر كنم. خيلي دلم مي
خواست اين فيلتر را بر مي داشتم و هركس هر چيزي كه دلش مي خواست مي
فرستاد. گروه هم ملك طلق من نيست. متعلق به همه اعضاي گروه است متعلق به
شما هم هست. حق من از اين گروه كمتر از شما هست كه بيشتر نيست. در مورد
مسائل سياسي يا بايد مفاهيم و پشتوانه هاي فكري و آماري آن مشخص باشد كه
بتوان در مورد آن بحث كرد ، در غير اينصورت شعار دادن مانند آدم بي فكري
است كه در ميدان شهر ايستاده و به همه فحش مي دهد و هل من مبارز مي طلبد
كه سرانجام كارش جز نابودي نيست. به هر حال من و همه اعضاي گروه مي
خواهيم اين گروه بماند. و نمي خواهيم اين گروه از بين برود.
لذا اگر اين مطلب به شما بر مي خورد از شما معذرت مي خواهم . قصد بدي ندارم
در مورد مسائل خصوصي شما و حريم خصوصي شما هم چيزي نمي دانم و اگر به
حريم شما اهانتي شده من از شما معذرت مي خواهم. اصلا چنين قصدي ندارم.
اگر مي خواهي بحث سياسي كني . باز هم حاضرم بحث كنم. من هم مانند خيلي ها
نسبت به مسائل سياسي بي نظر نيستم . نظر دارم. و نظراتم را بصورت خصوصي و
بصورت ايميلي به دوستان و اعضاي گروه مي فرستم و گاهي نظرات آنها را هم
دريافت مي كنم.
با تشكر از شما .
.
On 10/19/10, ka raji <karaj58@gmail.com> wrote:
> سلام خانم طوسی
> تعجب میکنم از نوع گفتارتون
> قبلا متوجه شده بودم
> فوق العاده تند و بی ملاحضه صحبت میکنید ولی دیگه تا این حد نه
> نمیدونم چه علاقه خاصی هم دارید همه عقایدتون رو بدونند و اصلا چیزی راجع به
> نظر خصوصی یا حریم شخصی نمیدونید
> البته شما نسبت به خیلی ها ابراز لطف میکنید
>
>
>
>
> 2010/10/19 T- Toosi <tandtooca@gmail.com>
>
>> قرار بود مسائل سياسي پخش نكنيم . اعضا هم لطف كنند نفرستند. اين مطلب
>> را من نخوانده فرستادم . از تيتر مطلب فكر كردم چند تا عكس يا چيزي در
>> مورد ايران باشد. ولي وقتي آنرا خواندم ديدم يك شعار سياسي است.
>> شعار هاي سياسي يا بايد بر مبناي شعور سياسي باشد در اينصورت هر كلمه
>> گفته شده بايد آمارها و تحليل هاي منطقي زيادي پشت آن نهفته باشد. در
>> غير اينصورت هر شعار بي مبنايي، مانند يك نشخوار كثيف است كه از دهان هر
>> فردي كه ناقل آن باشد خارج مي شود.
>>

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر