۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

Re: Fw: تشکر از یک عاشق واقعی

من هم بر خود وظيفه مي بينم كه از زحمات صادقانه آقايان كاظميان وسعيد پور وآرتين وديگر بزرگواران كه بدون منت  وچشمداشت آنچه از هنروهنرمندان موسيقي سنتي در اختيار دارند مضايقه نميكنند قلبا وصميمانه تشكر و قدرداني نمايم
2010/10/26 yaser mohebbati <mohebbati.yaser@gmail.com>
منم دوسش دارم

2010/10/26 jalal gholami <jalal_g_2004@yahoo.com>


من هم به تبعیت از مهرداد گرامی و به نوبه خود از دریا دلانی همچون جعفر کاظمیان بزرگوار و آرتین گرامی و کلیه هنردوستانی که با محبت خود موجب شکوفائی این گروه شده اند و از مهرداد بزرگوار که ارزش کار دوستان را یادآور شدند قدردانی میکنم
جلال
----- Forwarded Message ----
From: Mehrdad Abdolahbeigi <mehrdad1832@gmail.com>
To: Friends-of-Radio-Golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Mon, October 25, 2010 10:44:34 AM
Subject: تشکر از یک عاشق واقعی

با درود در این دو سال گذشته هر وقت ایمیلهایم را باز میکنم یک نام خود نمایی می کند ...جعفر کاظمیان
همه ما این دوست نادیده را می شناسیم و از همه مهمتر به ایشان اعتماد داریم .بی شک کاری که ایشان انجام می دهند هیچ انگیزه ای
جز عشق راستین به فرهنگ و هنراین مرزپر گهرنمی تواند داشته باشد
دوستت داریم جناب کاظمیان عزیز دستت را به گرمی میفشاریم و بهترینها را برایت ارزومندیم
با احترام مهرداد



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر