۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

Re: ترانه ی به گمونم

بادرود
این هم آهنگ دستای تو با صدای زنده یاد هایده
 
سبزو پر طراوات
 
روزگار به کام
 
شاد زی........تندرست

2010/10/4 Kurosh Sorena <kurosh.sorena@yahoo.com>
سلام دوستان رادیو گل ها 
اگه کسی دانلود ترانه "" به گمونم "" رو داره لطفا برام ارسال کنه
ممنونم
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

به گمونم دل تو جای دیگس                                          دل تو پیش یه رسوای دیگس

دس نذاشتی دیگه تو دستای مـــــن                                دستاتم عاشق دستای دیگس

به گمونم دل تو جای دیگس                                         دل تو پیش یه رسوای دیگس

دس نذاشتی دیگه تو دستای مـــــن                            دستاتم عاشق دستای دیگس

با تو بودن واسه من نعمت بود                                    از تو گفتن واسه من عادت بود

همه حرفات واسه من آیه عشق                                 نفست زمزمه رحمت بود

دل من مستیشو از مستی چشمای تو ساخت           تا به عشق تو رسید پرهیزشو پاک به تو باخت

به گمونم دل تو جای دیگس                                     دل تو پیش یه رسوای دیگس

دس نذاشتی دیگه تو دستای مـــــن                          دستاتم عاشق دستای دیگس

میدونستی دل دیوونه من عاشقته                            عاشقه با همه جون با همه تن عاشقته

اسم تووقتی تو شعر و تو ترانم میومد                         میدونستی غزل و شعر و سخن عاشقته

حالا من خستمو تن رفته به باد                                 واسه من شعر و سخن رفته به باد

منم و وحشت تردید یه عشق                                    به گمونم دل من رفته به باد

به گمونم دل تو جای دیگس                                       دل تو پیش یه رسوای دیگس

دس نذاشتی دیگه تو دستای مـــــن                            دستاتم عاشق دستای دیگس

میدونستی دل دیوونه من عاشقته                              عاشقه با همه جون با همه تن عاشقته

اسم تووقتی تو شعر و تو ترانم میومد                            میدونستی غزل و شعر و سخن عاشقته

حالا من خستمو تن رفته به باد                                    واسه من شعر و سخن رفته به باد

منم و وحشت تردید یه عشق                                      به گمونم دل من رفته به باد

به گمونم دل تو جای دیگس                                         دل تو پیش یه رسوای دیگس

دس نذاشتی دیگه تو دستای مـــــن                              دستاتم عاشق دستای دیگس





--
دوستدارشما رضا  رهگذر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر