۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

Re: تشکر از یک عاشق واقعی

جناب کاظمیان از پیگیری و اشتیاق سیری ناپذیرت در پاسخگویی به اشتها و اشتیاق دوستداران موسیقی اصیل ایرونی سپاسگزارم.
دوستدار همه شما
یحیی

2010/10/28 hosseinkhah <hosseinkhah@valfajr.ir>

سلام به همه دوستداران راديو گلها

به راستی که کار جناب کاظمیان بمانند یک عاشق  واقعی به هموطنان  ایران و ایرانی  ديده ونديده است خيلي وقت است  که چشم همه دوستداران راديو گلها به این نام عادت کرده است واز ارسالهاي ايشان لذت مي برند با این كه من هم هیچ وقت ندیدمشان ولی باور دارم كه ساليان سال با ايشان آشنایم برای آقاي كاظميان آرزوي تندرستي دارم

دوستدارهمه  حسين خواه

 

 

 

 

دوستان عزیز گل ها . بی اندازه خوشحال شدم که از دوست گرامی گل ها  آقای کاظمیان قدر دانی میکنیم. من نیز مایلم یک نکته دیگر اضافه کنم که آقای کاظمیان در دوستی نیز صمیمی و با گذشت و سخاوتمند هستند. از راه تجربه شخصی ارز   میکنم. رحمت

من نیز مایلم از ایشان تشکر و قدردانی نمایم.
من نیز دست پر مهر ایشان را به گرمی میفشارم و بهترین ها را برایشان آرزومندم.
 ایشان یکی از جاودانه گلهای این گلستان هستند.

با عشق و احترام

شادی دری

 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر