۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

{~ Tazehaa Group ~} 30 Mehr - Eghdame Jalebe Mesr Baraye Sakhtan Sahel Lokhtiha


Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid : Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)


گروه اینترنتی تاز ها
www.Tazehaa.org

به گزارش فارس:

وزارت گردشگری مصر می‌کوشد بخشی از سواحل منطقه صحرای سینا در شمال شرقی مصر که منطقه ای توریستی به شمار می رود را به "ساحل لختی ها " تبدیل کند.

اخبار رسیده از مصر حاکی از آن است که وزارت گردشگری این کشور در نظر دارد طی طرحی بزرگ بخشی از سواحل منطقه صحرای سینا در شمال شرقی مصر که منطقه ای توریستی به شمار می رود را به "ساحل لختی ها " تبدیل کند.

تعدادی از مخالفان این طرح ضد اخلاقی طی نامه ای خطاب به نخست وزیر و وزیر گردشگری مصر خواستند فورا این طرح را متوقف کرده و از ادامه اجرای آن خودداری کنند.

در همین حال گفته می شود مقامات مصری می گویند که طرح "ساحل لختی ها " قرار است در منطقه ای که میان دو کوه قرار دارد و رسیدن به آن راحت نیست، اجرا و ساخته شود. امّا گذشته از وجود چنین ننگی در یک کشور اسلامی، این منطقه در نزدیکی مسیری است که حجاج مصری که از طریق زمینی به حج می روند، از آن عبور می کنند، از همین رو دیدن "ساحل لختی ها " برای این حجاج آسان خواهد بود.

شایان ذکر است وزارت گردشگری در نظر دارد با قرار دادن موانع و نیروهای امنیتی، این ساحل را از دسترسی آسان همگان دور نگهدارد و با این کار کل منطقه را زیر نظر خود قرار دهد!
منطقه سینا یکی از مراکز اصلی گردشگری مصر به شمار می رود که هر ساله میلیون ها دلار درآمد برای این کشور را بدست می آورد.
وزارت گردشگری مصر در نظر دارد امنیت این منطقه را به یک شرکت اروپایی که احتمالا شرکتی هلندی است، بسپارد. منطقه سینا به دلیل نزدیکی بودن و داشتن تعداد زیادی کاباره، یکی از بیشترین مناطقی است که شهرک نشینان صهیونیستی را در ایام تعطیلات به خود جذب می کند.

منبع

--
دریافت این ایمیل به دلیل عضویت شما در گروه است
گروه اینترنتی تازه ها : tazehaa@googlegroups.com
شما هم به محفل 15000 نفری ما بپیوندید
براي دريافت مطالب بيشتر به اين آدرس مراجعه كنيد : http://groups.google.com/group/TAZEHAA
www.Tazehaa.org

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر