۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

{~ Tazehaa Group ~} 30 Mehr - Sarii Tarin Khodroye Jahan Jarime Shod ! + Ax


Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid : Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)


گروه اینترنتی تاز ها
www.Tazehaa.org

خبر - پلیس لندن، خودروی مافوق‌صوت بلادهاوند را که برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به خیابان‌های لندن آمده بود، جریمه کرد. قرار است این خودرو با رسیدن به سرعت 1600 کیلومتر بر ساعت، رکورد سرعت روی زمین را بشکند.

بلادهاوند، خودرویی مجهز به موتور جت است که مهندسان طراح آن ادعا می‌کنند می‌تواند رکورد سرعت روی زمین را به 1600 کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو که شبیه به یک مداد بسیار بلند است، از موتور جنگنده یوروفایتر تایفون بهره می‌برد که به آن امکان می‌دهد به راحتی رکورد پیشین سرعت را (1228 کیلومتر بر ساعت، متعلق به خودروی موشکی تراست‌اس‌اس‌سی در مهر 1376) را بشکند.

اعضای گروه بلادهاوند روز گذشته این خودرو را به خیابان‌های لندن آوردند تا با نمایش خیابانی آن، مردم را به مشارکت در هزینه‌های تکمیل و آزمایش این خودرو تشویق کنند؛ اما پلیس لندن پارک این خودرو را مخالف قوانین تشخیص داد و آن را جریمه کرد
!

--
دریافت این ایمیل به دلیل عضویت شما در گروه است
گروه اینترنتی تازه ها : tazehaa@googlegroups.com
شما هم به محفل 15000 نفری ما بپیوندید
براي دريافت مطالب بيشتر به اين آدرس مراجعه كنيد : http://groups.google.com/group/TAZEHAA
www.Tazehaa.org

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر