۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [6496] lady gaga





اریخ تولد: 28 مارچ 1986
محل تولد: آمریکا – New York
نام واقعی: Stefani Joanne Angelina Germanotta
نام مستعار:Gaga
قد: 1.55
بیوگرافی:
موهای کمان و بلوند دارد.
3 تاتو بر روی مچ، تیغه شانه اش و پشتش.
نژادش ایتالیایی است.
خواننده آلبوم just Dance که در سال 2008 بیرون آمد است و در 5 کشور مقام اول را بدست آورد.
کارهایش تقلید از خوانندگانی چون Madonna, David Bowie, Judy Garland, Grace Jones, Michael Jackson است.
در سن 17 سالگی جزو 20 نفری بود که زود تر از معمول به دانشکده هنر دانشگاه نیویورک وارد شد.
اسم نا ملموسش، Gaga، به آهنگ Radio Gaga که queen آنرا اجرا کرده بود باز می گردد.
در سن 4 سالگی بود که نواختن پیانو را آغاز کرد، اولین آهنگ افسانه ای پیانو اش را در سن 13 سالگی نوشت و در 14 سالگی شروع به خواندن در جمع کرد.
پدرش Joseph یک کارفرمای اینترنت است و مادرش Cynthina دستیار مخابرات است.
فقط یک خواهر کوچکتر دارد.
سبزه است.
عاشق بریتنی اسپیرز است.
دانستنیهای بیشتر:
مخاطبانش را هیولا می نامد.
در ویدئوهایش خودش را یاغی ترسیم می کند.
هم مدرسه ای Paris Hilton بوده.
او چه می گوید:
بقیه هنرمندا پولاشونو صرف عمارتا می کنن ولی من همه پولمو خرج شوهام می کنم.
هیچوقت نباید بذارین طرفتون بدونه که چقدر دوسش دارین، چون اونوقته که تغییر روش میده، خب اگه زود بهشون راه بدین و خودتونو مشتاق نشون بدین، اونوقته که میذارن میرن، پس سعی کنین چهره خشن و سردتونو نگه دارین.
من عاشق Dolce & Gabbana و Versace هستم و اگه پول دادن کرایه خونمم نداشته باشم باید تیریپ بزنم و مجلل باشم.
من از دانشگاه زدم بیرون و از خونوادم جدا شدم و واسه خودم زندگی می کنم. واسه خودم آهنگ میسازم و کار می کنم. اگه بخوام نصیحتی کنم اینه که کاراتونو خودتون انجام بدین و به کسی تکیه نکنین، و وقتتون با دنبال این باشین که محبت دیگران رو جذب کنبن طلف نکنین.
یه آهنگ رو ضبط کردن مثل این می مونه که چند تا آقا رو با هم ملاقات کنین. همشون ور به رستورا ندعوت می کنین تا دهن مزشونو بچشین و در همون موقع نتیجه می گیرین که کدوم بهتره.
آهنگام اصلا اونطور که رو لیبل البومم می بینین غیر اخلاقی نیستن. ماه ها جنگیدمو، کلی گریه کردم چون اونا فکر می کردن که عکسام بازرگانی نیست.
ترجیح می دم بمیرم تا اینکه هوادارام منو با کفش پاشنه بلند نبینن. هیچ وقت کلاه گیس و کلاهمو با هیچ چیز عوض نمی کنم.



این تصویر تغییر اندازه داده شده است. روی نوار جهت مشاهده سایز اصلی تصویر کلیک کنید. سایز اصلی تصویر 670x503 می باشد و حجم آن 100KB است.


این تصویر تغییر اندازه داده شده است. روی نوار جهت مشاهده سایز اصلی تصویر کلیک کنید. سایز اصلی تصویر 670x503 می باشد و حجم آن 99KB است.



این تصویر تغییر اندازه داده شده است. روی نوار جهت مشاهده سایز اصلی تصویر کلیک کنید. سایز اصلی تصویر 670x446 می باشد و حجم آن 50KB است.


این تصویر تغییر اندازه داده شده است. روی نوار جهت مشاهده سایز اصلی تصویر کلیک کنید. سایز اصلی تصویر 670x512 می باشد و حجم آن 43KB است.


این تصویر تغییر اندازه داده شده است. روی نوار جهت مشاهده سایز اصلی تصویر کلیک کنید. سایز اصلی تصویر 670x503 می باشد و حجم آن 83KB است.




Best Regards ▪•●●●Bano0♥ღ

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر