۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [6644] Fwd: جوک



 




 

اصفهانیه صبح از خواب پا میشه به زنش میگه: خانوم دوتا تخم مرغ بپز من میرم بالا پشت بوم این آنتنو درست کنم. میره بالا پشتبوم پاش لیز میخوره میُفته پایین. وسط راه که داشته میافتاده داد میزنه: خانوم یکی بپز ... یکی بپز

یه هلی کوپتر میشینه رو تپه های لرستان،لر ها دورش جمع میشن،یکیشون میگه هیچی نگین تا زنده بگیریمش

مرده میره کلانتری میگه : قربان، زنم گم شده!
افسره میگه: مشخصاتشو بگو.
میگه : یعنی چی؟
افسره میگه : متلا زن من قد بلند و لاغره و موهاش طلاییه.
طرف میگه : زن منو ولش کن . بریم زن تورو پیدا کنیم.!

معلم به بچه لر : 10 تا سیب داریم من 9 تاش رو میخورم چندتا سیب میمونه ؟
بچه لر : گیش ایمونه .. همو یکی هم خوت بخه.

سوال یه مرد از زنش:از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی یا مثل خر کیف میکنی

با چاپ تمبر احمدی نژاد مردم سردرگم شدند که کدام طرف را تف بزنند

از یک فیلسوف  میپرسن نظرت راجع به حمله آمریکا به ایران چیه ؟ میگه حمله نمیکنه!
می پرسن چرا میگه چون پیش خودشون فکر می کنن که وقتی فهمیدشون خودشو می ندازه زیر تانک وای به حال نفهماشون


 

















--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر