۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [6644] مكاتبات غير رسمي دانشجو براي استاد در روز امتحان

مكاتبات غير رسمي دانشجو براي استاد در روز امتحان

دانشجویی که از این کارا نکرده به نظر من دانشجویی نکرده
دلم میخواست نسخه نامه ای رو که خودم واسه یکی از استادم زده اینجا بود
قشنگترین خاطره من از دوران دانشجوییه ( البته من دانشجوی خوبی بودم، فقط اون دو واحد ارزش وقت گذاشتن نداشت)
..
.
.
.
 

3hg9ib8lgdvls51bx7jn.jpg

 
 
 
6lj1d21jnxukblxcls7.jpg
 
 
pccrj93zm6chcpebknfo.jpg 
 
d92u8yqlwe6903jekaue.jpg 
 
xamowxyzlb5j4nw89m8z.jpg 
 
7fpiy3llpjnhsa9hrg5.jpg 
 
1tio7y908k2tg5fjbf.jpg 
 
0n5mhhkbt89tai4wbfi.jpg

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر