۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [6988] سگ كارمند !!!


مدير گروه ايران پايا

 

 
 

اولین سگ کارمند در جهان!!

کودی (cody)، سگی از نژاد لبرادور یکی از با ارزشترین کارمندان فروشگاه کلیر واتر ایالت فلوریدا آمریکا است.
کریم مانور از 5 ماه قبل کودی را با خود به کار آورد. اولش فقط به عنوان همراه بود ولی بعد مشتری ها عاشق او شدند. او تصمیم گرفت که یک شغلی به این سگ بدهد.

الان کودی تی شرت مخصوص خود که اسمش روی آن نوشته شده دارد و می‌خواهد جایزه بهترین کارمند رو به دلیل جلب بیشترین رضایت مشتری رو ببرد. درواقع او به عنوان یک کارمند واقعی کار نمی‌کند اما باعث می‌شود که مشتری های عصبانی و ناراحت با دیدن او احساس بهتری داشته باشند.

5مافیای برتر دنیا!!!!!

مافیا یا کوزانوسترا ( Cosa Nostra ) انجمن مخفی خلافکاران سیسیل بود. این گروه در اواسط قرن 19 میلادی به دلیل بی اعتمادی مردم به حکومت و سیستم قانونی و وابستگی مردم به افراد محلی قدرتمند در سیسیل بوجود آمد و بعدها در شرق ایالات متحده آمریکا و استرالیا گسترش یافت.
تئوری‌های زیادی در مورد معنی نام مافیا مطرح است. صفت سیسیلی 'Mafioso' که احتمالاً از ریشه لغت «ماهیاس» عربی گرفته شده‌ است، به معنای «مبارزه پرخاشگرانه» است. مردم ایتالیا اعتقاد دارند که کلمه مافیا از جمله [ Morte Alla Francia Italia Anelia ] ( مرگ بر فرانسه درود بر ایتالیا ) گرفته شده ‌است.

قوانین ده گانه:
ده فرمان که توسط خانواده‌های مافیایی رعایت می‌شدند :
هیچکس نمی‌تواند خود را مستقیماً به دوستان نشان بدهد. باید شخص ثالثی واسطه این کار شود.
به زن دوستتان نگاه نکنید.
با پلیس دیده نشوید.
زیاد به بارها و کلوپ‌ها نروید.
همواره در دسترس بودن یک وظیفه‌است حتی اگر همسرتان در حال وضع حمل است.
به قرارهای ملاقات احترام بگذارید.
با همسرتان همواره با احترام برخورد کنید.
وقتی سوالی پرسیده می‌شود حتماً حقیقت را بگویید.
ثروت اگر متعلق به خانواده دیگریست به آن چشم ندوزید.
این افراد نمی‌توانند عضو کوزانوسترا شوند: کلیه کسانی که خویشاوندی نزدیک در تشکیلات پلیس دارند، کلیه کسانی که خویشاوندی خائن در خانواده دارند، کلیه کسانی که بدرفتاری می‌کنند و به ارزش‌های اخلاقی پای‌بند نیستند.

امروزه مافیا به گروه‌های مخفی اطلاق می‌شود كه در جنایت‌های سازمان‌یافته در سراسر دنیا دست دارند. آنها اغلب با نام كشوری كه در آن شكل گرفته‌اند و ملیت اكثریت اعضای گروه شناخته می‌شوند و به دنبال كسب انحصار فعالیت‌های غیرقانونی همچون فعالیت‌های مربوط با مواد مخدر، حملات با سلاح گرم و غیره هستند. این مقاله درباره‌ی گروه‌های مافیایی و فعالیت‌های آنهاست. لیستی كه می‌بینید با توجه به میزان تأثیر هر كدام از این گروه‌ها بر جهان تنظیم شده است.
مافیای روسیه :

در شوروی سابق به وجود آمد و امروزه در بسیاری از کشورهای جهان ازجمله مجارستان، اسپانیا، کانادا، آمریکا، بریتانیا و … فعالیت های بزرگی انجام می دهد. گفته می شود اعضای این گروه بین 100.000 تا 500.000 نفر هستند! مافیای روسیه دارای قوانین سرسختی نیز می باشد؛ مثلا اگر هر یک از اعضا در صورتی که دستگیر شود اعترافی کند، در صورت آزادی توسط اعضای دیگر کشته خواهد شد!


مافیای سیسیل:

 تقریبا از گروه های تازه کار مافیا می باشد…. این گروه کار خود را از قرن نوزدهم و در ایتالیا شروع کرد. با وجود اینکه این گروه نسبت به گروه های دیگر بسیار تازه کار و جوانتر است، ولی بزرگترین و خطرناکترین کارهای عملیاتی را به راحتی انجام می دهد!
مافیای سیسل دارای کمترین تعداد اعضا نیز می باشد و اعضای آنها حدود 3500 تا 4000 نفر هستند. علاوه بر این اعضا، آنان هم‌پیوندهایی دارند كه اعضای حقیقی محسوب نمی‌شوند. یک عضو گروه باید طی مراسم اولیه، كسی را بكشد تا توانایی خود را نشان دهد.

اتحادیه‌ی مواد مخدر كلمبیا :

اساساً برای كنترل و قاچاق مواد مخدر تشكیل شده و در بسیاری از كشورها فعالیت دارد. آنان سازمان‌های فراوانی دارند كه با جنبه‌های سیاسی، نظامی و قانونی اتحادیه‌ها سر و كار دارند. مهم‌ترین اتحادیه‌های كلمبیا «كالی كارتل» ، «مدلین كارتل» و «نورته دل واله كارتل» هستند. یک بار این گروه‌ها به دلیل معاهده‌ی تسلیم جنایت‌كاران بین ایالات متحده و كلمبیا در معرض خطر قرار گرفتند. سران اتحادیه مخفی شدند و به اعضای گروهشان دستور دادند تا حامیان معاهده را به قتل برسانند. آنان در تروریسم و گروگان‌گیری نیز دست داشته‌اند

مافیای چین:

 از گروه های مافیایی پر جمعیت دنیا می‌باشد و علاوه بر چین در کشورهایی مثل مالزی، سنگاپور، تایوان و هنگ کنگ و … فعال هست! عمده فعالیت های این افراد حمل و فروش مواد مخدر، قرار داد قتل افراد، اخاذی و دزدی و … هست. گفته می شود این گروه ها شامل بیش از 30.000 عضو است! آنان همچنین به جعل پول چینی می‌پردازند.

مافیا ژاپن:

ژاپنی ها هم دارای گروه های مافیایی هستند! این افراد معمولا کمی با دیگران متفاوت هستند و تمامی بدن آنها خالکوبی می شود. گفته می شود که این گروه های مافیایی ژاپن شامل بیش از 110.000 عضو فعال از 2500 خانواده هستند. آنان در فعالیت‌های محافظت و مهاجرت غیرقانونی، واردات عكس‌های مستهجن از اروپا و آمریكا و مبادله‌ی انسان دست دارند.

مافیای مكزیک:

یک گروه زندانی بسیار قدرتمند در ایالات متحده‌ی آمریكاست. این مافیا كه دارای 30000 عضو در سراسر ایالات متحده است، در اواخر دهه‌ی 1950 برای محافظت از زندانیان در برابر همبندان دیگر و مأموران به وجود آمد و در اخاذی و قاچاق كالا نیز دست دارد. اعضای گروه، گاه بدن خود را با طرح مشترك نماد ملی مكزیک روی یک دایره‌ی مشتعل و چاقو‌های ضربدر خالكوبی می‌كنند. گفته می‌شود بیش از 150 عضو زندانی وجود دارند كه اختیارِ دادن حكم قتل را دارند و 2000 هم‌قطار آنان این حكم‌ها را اجرا می‌كنند. آنان گرو‌های مخفی و دلالان را وادار می‌كنند مالیات محافظتی بپردازند و در صورت مخالفت، آن‌ها را می‌كشند.

 

به چشمان خود اطمینان دارید؟ پس این مطلب را ببینید!!

در این تصویر دو مربع A و B همرنگ هستند. اگر باور نمی‌کنید عكس رو ببريد توي paint بعد يك تكه از مربع A رو كات كنيد ببر يد روي B.

این تصویر در سال 1995 توسط ادوارد ادلسون پروفسورای علوم بصری منتشر شد.
نکته جالب اینجاست که حتی بعد از اینکه می‌فهمید دو مربع یک رنگ هستند باز هم باور نمی‌کنید!
در واقع ما نمی‌بینیم، مغز ما می‌بینه و پردازش میکنه و ما حاصل پردازش رو درک می‌کنیم.
خیلی وقت ها هست که بدون بررسی روی مسایل فقط به واسطه اینکه ظاهرا موضوع خیلی شفاف و روشنه حتی از طرح مسئله در مورد موضوع هم عصبانی میشیم و از کوره در میریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

__._,_.___
.

__,_._,___



--
Taybeh Toosi

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر