۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [7027] هزینه 400 میلیون تومانی شستشوی برج آزادی بر باد رفت





دوستان عزيز ساكن تهران با توجه به  مندرجات زير ، حتما در چنددقيقه اول بارندگي ازسرپناه مناسب استفاده كنيد
حداقل خسارت وارده دورنگ شدن يا ايجاد لكه هاي ثابت روي لباس است و حداكثر آن صدمه به مخاط چشم وپوست





 

 

 

 

 

  

هزینه 400 میلیون تومانی شستشوی برج آزادی بر باد رفت

 

 

 

هزینه 400 میلیونی برای بازسازی و شستشوی برج آزادی با اقدام اخیر در آبپاشی هواپیماها در تهران برای کاهش آلودگی هوای تهران بر باد رفت!

آفتاب: هزینه 400 میلیونی برای بازسازی و شستشوی برج آزادی با اقدام اخیر در آبپاشی هواپیماها در تهران برای کاهش آلودگی هوای تهران بر باد رفت.

به گزارش آخرین‌نیوز، یک کارشناس معماری و ابنیه تاریخی با اعلام این خبر گفت: با وجود اقدامات سازنده و اساسی در بهسازی برج آزادی و استفاده از مواد محافظت کننده برای جلوگیری از فرسایش و تخریب این بنای ماندگار تهران، اقدام عجیب مسئولان در استفاده از هواپیمای سمپاش برای کاهش آلودگی هوای چند هفته اخیر تهران باعث ریزش بارن اندک اسیدی و بسیار مخرب بر روی دیواره برج گردید که با توجه به اندک بودن آب استفاده شده در آبپاشی و ماندگاری مواد آلوده ریخته شده، دیواره برج آزادی در معرض تخریب شدید قرار گرفته است.

به گفته وی با وجود آنکه شستشوی برج آزادی دارای ضمانت 10 سال به جهت ماندگاری است اما جنس و نوع آلودگی اخیر هوای تهران و اقدام اخیر در آب پاشی این ماندگاری و تضمین را بلا اثر کرده است.

این کارشناس ابنیه افزود: با توجه به هزینه 400میلیونی برای شستشوی برج آزادی، آیا واقعا هیچ کس به فکرش نرسید با آب پاشی بر فراز برج آزادی این برج چند برابر حالت عادی که دود در اطراف آن باشد کثیف میشود مضافا که این آب پاشی موقت است و مانند باران نیست که محل دانه‌های آلوده توسط دانه‌های پاک و با حلالیت بالای بعدی شسته شود. درنتیجه آلودگی و مواد آلاینده حل شده در آب بر بدنه برج بیشتر تثبیت میشود.

گفتنی است شستشوی برج آزادی بعد از 20 سال و با دو سال کار مطالعاتی سال گذشته با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون تومان و طی 3 ماه به پایان رسید.

 

Image removed by sender. Share/Save/Bookmark

Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.

__,_._,___

 







--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر