۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

::لـیـمـو میـ گهـ:: Fwd: به اندازه پول آدامس هم نباید خرج مبارزه با آدمخواران کرد

به اندازه پول آدامس هم نباید خرج مبارزه با آدمخواران کرد

 

خدا کند اسناد ویکی لیکس، نسبتی هم با واقعیت داشته باشند. بر اساس این اسناد، یک بابایی به یک بابای دیگر گفته است که ایران ماهانه ۲۵ میلیون دلار (یعنی سالی ۳۰۰ میلیون دلار) به حماس کمک می کند. یک عده هم که ضرب المثلِ طویله پسندِ «چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است»، سرلوحه زندگی شان است این خبر را گذاشته اند کنارِ گزارش یک روزنامه اسرائیلی (چه منبع معتبری!) که ایران، سابق بر این سالانه ۱ میلیارد دلار هم به حزب الله لبنان کمک می کرده است و اخیرا به خاطر تحریمها از حجم کمکهایش کاسته شده است و به خاطر این حجم از کمک جمهوری اسلامی به مقاومت، جنجالی به راه انداخته اند که نپرس!

 

خوب فرض می کنیم سند خاله زنکی ویکی لیکس، حقیقت دارد و روزنامه اسرائیلی هم درست گفته است، نتیجه اش می شود اینکه جمهوری اسلامی سالانه یک میلیارد و سیصد میلیون دلار به مقاومت علیه رژیم صهیونیستی کمک می کند (یا می کرده است). حالا خودمان هم سرِ کیسه را شل می کنیم و فرض می کنیم جمهوری اسلامی، ۲۰۰ میلیون دلار هم به جنبش جهاد اسلامی فلسطین کمک می کند. ما که بخیل نیستیم! سر جمع می کند سالانه یک و نیم میلیارد دلار.

 

یک نگاهی به لینکهای روزانه کنار وبلاگ بیندازید!

- ما ایرانیها، سالی فقط ۴۰۰ میلیون دلار، آدامس خارجی می جویم! یعنی ۱۰۰ میلیون دلار بیشتر از کمک ادعایی به حماس.

- در ایران سالی حداقل 1 میلیارد دلار (تا ۲ میلیارد دلار و بیشتر هم گزارش شده است)، سیگار خارجی دود می شود. یعنی معادل کمک ادعایی سالانه به حزب الله. (بگذریم از هزینه چند برابری درمان عوارض ناشی از سیگار)

- در ایران سالانه ۱ میلیارد دلار، لوازم آرایش خارجی مصرف می شود. بر اساس گزارشهای مختلف، رتبه ایران در جهان در مصرف لوازم آرایشی بین رتبه سوم تا هفتم است.

- سالانه، فقط از مرزهای غربی کشور، ۱میلیارد دلار مشروبات الکلی وارد ایران می شود.

 

سالانه، ۵۰۰ میلیون دلار گندم، به خاطر تولید و مصرف نامناسب نان در ایران، نابود می شود. برآورد می شود تا پایان امسال، واردات سال جاری گوشی موبایل به ۵۰۰ میلیون دلار برسد. (که ۹۵ درصد آن قاچاق است. نمی گویم گوشی موبایل خارجی نداشته باشید. این مورد را قابل توجه حضراتی نوشتم که به جای اینکه دو سه سال یکبار گوشیهایشان را نو کنند، فصل به فصل گوشی عوض می کنند.)

 

همینقدر کافی است! کشور من سالانه حداقل ۵ میلیارد دلار، خرج آدامس و سیگار و مشروبات الکلی و گوشی موبایل و لوازم آرایشی خارجی و دور ریختن گندم می کند. خیلی تنگ نظری می خواهد که در چنین شرایطی، یک و نیم میلیادر دلار کمک به مقاومت علیه رژیم آدمخوار صهیونیستی به چشممان بیاید. این یک و نیم میلیارد دلار، نوش جان بچه های حزب الله و حماس! ان شاءالله گوشت بشود به تنشان که در برابر تلمودیانی ایستاده اند که سوایِ بنی اسرائیل را اسب و الاغهای در خدمت یهود می دانند.

در دنیایی که بودجه سالانه ارتش آمریکایش ۱۰۰۰ میلیارد دلار است، به ما بیچارگان اجازه بدهید که ۱ میلیارد دلار خرج بچه های پاپتی حزب الله بکنیم. باور کنید اگر گزارشهای شما درست هم باشد، رقم کمک سالانه ما به مقاومت، به قیمت یک پروند بمب افکن دو میلیارد دلاریِ B2 شما نمی رسد که با آنها مجالس عروسی را در افغانستان به عزا تبدیل می کنید.

 

آمار واردات نوشابه گازدار خارجیِ (اعم از قاچاق و قانونی) را نتوانستم پیدا کنم. حال و حوصله ندارم برآورد کنم در شب چهارشنبه سوری و ماه منتهی به آن، چقدر مواد منفجره اعصاب خردکن مصرف می شود (نمی دانم این انفجارهای دیوانه وار چه ربطی به سنت آتش روشن کردن دارد) ولی اصلا بعید نیست که خرج باروت اسفندماه از کمک ماهانه جمهوری اسلامی به حماس بیشتر باشد...سیستم صوتی، ساب بوفر، باند، کوفت، زهرمار،... کافی است. خسته شدم.

 

پی نوشت۱: یک و نیم میلیارد دلار، حدودا معادل سه روز تولید نفت و گاز ایران است. 3 روز از 365 روز سال. خیلی زیاد است نه؟

http://sobh.blogfa.com/post-441.aspx




--
يا همه آزاد مي‌شويم و يا به آزادي بزرگتري كه شهادت است مي‌رسيم...

--
دریافتـ اینـ پیامـ بدلیلـ اینکهـ شما یکیـ از بهترینـ اعضایـ شناختهـ شدهـ در گروهـ لـــــــیـــــــمــــــو هستید.
-----------------------------------------------
برایـ دیدنـ از گروهـ :
http://groups.google.com/group/lymoo
-----------------------------------------------
ساده ترینـ راهـ برایـ گذاشتنـ یکـ مطلبـ و فرستادنـ آنـ برایـ همهـ ، استفادهـ از لینکـ زیر استـ ، (مطلب را آماده کنید و به آدرس زیر بفرست) :
(اینـ بهترهـ)
lymoo@googlegroups.com
-----------------------------------------------
برایـ سایر گزینهـ ها ، بهـ اینـ گروهـ مراجعهـ کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
-----------------------------------------------
ویرایشـ عضویتــ ::
http://groups.google.com/group/lymoo/subscribe?hl=fa_US
-----------------------------------------------
با تشکر:
مـــدیــریــتــــ گروهـــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر